Guestio پادکست ها را به “دریافت” بزرگ بعدی خود نزدیک می کند – TechCrunch

Guestio مبلغ 1.5 میلیون دلار سرمایه برای بستر خود بسته است که روند رزرو پادکست را ساده می کند.

تراویس چپل ، بنیانگذار و مدیرعامل ، گفت که کاربران می توانند با کلیک روی یک دکمه در انواع موضوعات و نمایش های بزرگ یا کوچک ، روی پلتفرم رفته و مهمانان را برای برنامه های خود رزرو کنند.

Chappell خودش یک پادکست است و میزبان یک برنامه کارآفرین به نام “شبکه خود را بسازید” است. با انجام تقریباً 700 قسمت در چند سال گذشته ، او دریافت که روند سطح بندی نوع مهمانی که می خواست در برنامه داشته باشد به طور فزاینده ای دشوار شد.

پیش بینی می شود پادکست امسال یک صنعت 1 میلیارد دلاری باشد و بیش از 118 میلیون آمریکایی هر ماه در سال 2021 آن را تنظیم کنند. جای تعجب نیست که دسترسی به افراد فوق العاده غیرقابل دسترسی یک چالش است ، اما Chappell با موفقیت برنامه هایی مانند Cameo فکر کرد. می تواند راه بهتری برای پادکست ها باشد.

او Guestio را در سال 2020 به عنوان بازار رزرو راه اندازی کرد. کاربران می توانند به عنوان پادکست وارد شوند و برای اهداف مختلف شخصی را رزرو کنند. از سوی دیگر ، استعدادها می توانند از برنامه برای رزرو برنامه ها و همچنین تبلیغات آنچه انجام می دهند استفاده کنند ، مانند چاپ کتاب و تمایل به انجام یک تور کتاب.

مدل تجاری فعلی Guestio 20 fees هزینه رزرو را حفظ می کند و بقیه آن به رزرو کننده یا استعداد می رسد. چپل گفت ، این برنامه همچنین ویژگی جدیدی را راه اندازی کرد که میهمانان را قادر می سازد برای بازاریابی مصاحبه هایی که انجام می دهند هزینه دریافت کنند و از ویژگی جدید “تأیید کوتاه” رونمایی می کند که در آن مشاغل می توانند از افراد مشهور تایید صوتی یا تصویری بخرند تا در مواردی مانند کمپین های تبلیغاتی استفاده کنند.

وی افزود: “ما همچنین سطوح اشتراک بیشتری را در نظر می گیریم تا افرادی که برای یک برنامه به یک جریان مداوم از مهمانان نیاز دارند بتوانند ماهانه هزینه پرداخت کنند.” “ما همچنین با” اعتبارات Guestio “که مردم می توانند از آنها برای رزرو مصاحبه یا ارائه ایده استفاده کنند ، می آیند.”

پشتیبانان شرکت شامل سرمایه گذاران فرشته ای مانند جان لی دوما ، دیوید ملتزر ، مت بارنز ، جوئل ماریون ، Zvi Band ، راس پاکت و جاش اسنو هستند.

دوما ، م founderسس و میزبان پادکست “کارآفرینان در آتش” ، گفت که او Chappell را از سال 2017 می شناسد و وقتی ایده Guestio را شنید ، می خواست بخشی از آن باشد. او همچنین برای دسترسی به افراد بسیار واجد شرایط برای حضور در برنامه خود مشکل داشت ، در حالی که بررسی پادکست ها برای تشخیص اینکه آیا آنها مناسب هستند یا نه ، برای او مشکل بود.

وی افزود: “این واقعا برای هر پلتفرمی است.” “مکانیسم رزرو در همه سیستم عامل ها مناسب است و در آینده ، با توجه به اینکه افراد بیشتری از بستر مجازی راحت هستند ، شرکتی مانند Guestio در خط مقدم خواهد بود. آنها در حال حاضر یک رهبر در فضا هستند و یکی از اولین کسانی هستند که این کار را در سطح بالایی انجام دادند و از آنهایی خواهند بود که مردم همچنان به دنبال آن خواهند بود. “

به گفته چاپل ، پلتفرم Guestio نزدیک به 3،000 کاربر دارد و طی پنج ماه گذشته نزدیک به 200،000 دلار درآمد داشته است. او قصد دارد از بودجه جدید برای افزایش نیروی کار شرکت ، سرمایه گذاری در بازاریابی و توسعه نرم افزار استفاده کند.

اهداف بعدی او تمرکز بر روی استعداد بازار است تا ویژگیهای بیشتری را برای مهمانانی که قصد دارند در برنامه ها رزرو کنند اضافه کند. او گفت که سیستم عامل های رزرو مشابه برای هر بار ظاهر شدن در پادکست ها مبلغ بالایی از دلار دریافت می کنند ، اما در مورد آنچه که مستلزم آن است شفاف نیستند. Guestio داده ها را در مورد پادکست ها جمع آوری می کند و در نتیجه می تواند جزئیات مربوط به مخاطبان و سایر بینش ها را ارائه دهد تا استعدادها بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند.

چپل اضافه کرد: “من به تیم خود افتخار می کنم که ما توانسته ایم برخی از این معاملات بزرگتر را انجام دهیم و درآمد را در این مرحله به ارمغان بیاوریم.”