Google Ads به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی مکالمه کمپین ایجاد کنید

یک ابزار جدید منحصر به فرد – چت – به شما امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی Google ایجاد کنید.

گوگل امروز در Google Marketing Live 2023 اعلام کرد که با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، یک رابط جدید به کاربران کمک می کند تا کمپین هایی را مستقیماً در ویرایشگر آنلاین در قالب مکالمه راه اندازی کنند.

بهترین بخش: اختیاری است، لازم نیست. چت یا نه، این کاملا به شما و حساب های شما بستگی دارد.

Google Ads Generative Chat کمک به ایجاد آگهی من 800x580

چگونه کار می کند. برای شروع، کاربران می توانند به سادگی به درخواست صفحه فرود ترجیحی پاسخ دهند. هوش مصنوعی گوگل موارد زیر را برای آن کمپین ایجاد می کند:

  • کلید واژه ها.
  • سرفصل ها
  • توضیحات
  • تصاویر.
  • دارایی های.

فرآیند کاملاً خودکار نیست. کاربران هنوز هم می‌توانند همه پیشنهادها را قبل از ارسال زنده به جهان ویرایش کنند.

سرفصل‌های نوشتن چت مولد Google Ads 800x580

Google Ads قبلاً از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای کمک به کمپین استفاده کرده است. اما این رابط بیشتر یک تجربه یکپارچه است.

در نسخه‌های نمایشی، هوش مصنوعی Google Ads نشان می‌دهد که تعداد خاصی از کلمات کلیدی/عنوان/توضیحات یا دارایی‌های دیگر را برای بررسی و نشانه‌هایی در کنار چت برای ویرایش آسان ایجاد کرده است.

کاربران همچنین می‌توانند از هوش مصنوعی Google Ads برای جزئیات بیشتر در مورد آن دارایی‌ها درخواست کنند. به عنوان مثال، یک درخواست برای یک مارک زیبایی می تواند شامل درخواست نسخه ضد پیری باشد:

توضیح نوشتن چت مولد Google Ads 800x580

چرا ما اهمیت می دهیم. به دلیل تجربه همکاری ذاتی که در فرآیند ایجاد کمپین به ارمغان می‌آورد، تبلیغ‌کنندگان در سراسر صفحه باید این خبر را جشن بگیرند. این ابزار به ارائه ایده‌های تبلیغاتی، صرفه‌جویی در زمان و ساخت سریع‌تر به جای خودکار کردن کل فرآیند کمک می‌کند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.