Google با ویژگی هایی برای مشاهده زمان انتظار ، گزینه های درخت تلفن و موارد دیگر – TechCrunch ، تماس با مشاغل را کمتر دردناک می کند

در کنار عرضه امروز تلفن های هوشمند جدید Pixel 6 ، گوگل دوباره یکی از اساسی ترین عملکردهای دستگاه – اما اغلب نادیده گرفته شده – را ارتقا داده است: توانایی برقراری تماس تلفنی. در سال های گذشته ، Google Assistant یاد گرفت که تماس های شما را بررسی کرده و از طریق تلفن از طریق فناوری به نام Duplex رزرو کنید. سال گذشته ، او آموخت که چگونه برای شما نیز منتظر بماند. امروز ، گوگل برخی از این ویژگی های موجود را گسترش می دهد و ویژگی های جدیدی را اضافه می کند-از جمله ابزاری که بهترین زمان را برای تماس با مشاغل نشان می دهد و یک ویژگی جدید دوبلکس برای حرکت در درختان تلفن مشاغل.

با استفاده از برنامه Phone در Pixel 6 و Pixel 6 Pro ، ویژگی جدیدی به نام “Wait Times” زمان پیش بینی شده برای برقراری ارتباط با شخص هنگام شماره گیری رایگان را نشان می دهد. شما می توانید این اطلاعات را قبل از برقراری تماس در حال حاضر فقط برای زمان حال ، بلکه همچنین برای بقیه هفته مشاهده کنید. این اطلاعات ممکن است به شما این امکان را بدهد که تصمیم بهتری در مورد زمان برقراری تماس بگیرید.

اعتبار تصویر: گوگل

البته ، برای نشان دادن این اطلاعات ، گوگل از توانایی خود در جمع آوری داده ها از کاربران خود استفاده می کند. مشابه نحوه نمایش Google Maps به شما در زمانی که یک کسب و کار با استفاده از داده های ناشناس کاربران Maps بیشترین جمعیت را دارد ، هنگامی که تماس ها از طریق برنامه تلفن آن برقرار می شود ، “داده های انتظار” از داده های طول تماس استنباط می شود. گوگل می گوید این داده ها به کاربران جداگانه مرتبط نیست.

یکی دیگر از ویژگی های جدید ویژگی “تماس مستقیم من” است که به شما کمک می کند هنگام تماس با یک کسب و کار ، از درختان پیچیده تلفن عبور کنید. به جای گوش دادن و تلاش برای به خاطر سپردن بسیاری از گزینه های ارائه شده (به عنوان مثال “ساعت ها و مکانها 1 را فشار دهید”) ، Google Assistant پیام های خودکار را برای شما ترجمه می کند. این به شما امکان می دهد تا گزینه ها را دوباره بخوانید تا ببینید کدام شماره را می خواهید روی آن ضربه بزنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید – یا برای دسترسی به یک نماینده زنده ، همانطور که اغلب اتفاق می افتد.

در گذشته ، کاربران ناامید از تماس های دشوار خدمات مشتری ممکن است برنامه های شخص ثالث و وب سایت هایی مانند GetHuman را تغییر دهند تا بدانند چگونه سریعتر به یک شخص واقعی دسترسی پیدا کنند. اما این وب سایت ها همیشه به روز نیستند. “تماس مستقیم من” جایگزین ارائه می دهد. شما می توانید چندین کار را انجام دهید یا حتی تلفن خود را در حالی که گزینه های مختلف با صدای بلند خوانده می شوند ، خاموش کنید-چیزی که گوش دادن به آن در زمان واقعی خسته کننده است. هنگامی که به تلفن برمی گردید ، می توانید گزینه های موجود را بخوانید و مورد نیاز خود را انتخاب کنید. (این ویژگی همچنین می تواند به کسانی که کم شنوایی دارند ، اما هنوز به TTY نیاز ندارند ، کمک کند.)

مانند ویژگی قبلی رزرو ، “تماس مستقیم من” نیز از فناوری Google Duplex پشتیبانی می کند.

دوبلکس گاهی اوقات با ویژگی برنامه ریزی رزرواسیون اشتباه می شود ، که یکی از اولین موارد استفاده بزرگ برای این فناوری در زمان معرفی بود. اما خود دوبلکس فقط مکالمات طبیعی را برای قرار ملاقات شما فعال نمی کند. می توان از آن برای درک نیز استفاده کرد. به عنوان مثال ، در مورد “تماس مستقیم من” ، دوبلکس از مدلهای پیشرفته تشخیص گفتار و درک زبان استفاده می کند تا به شما کمک کند تعیین کنید چه موقع کسب و کار از شما می خواهد کاری انجام دهید – مانند فشار دادن یک شماره ، گفتن یک کلمه (مانند “نماینده”) ، یا از جمله موارد دیگر ، شماره حساب خود را وارد کنید.

علاوه بر “Direct Call من” و “Wait Times” ، که با دستگاه های Pixel راه اندازی می شوند ، در حال حاضر ، گوگل دسترسی به “برای من نگهدار” را نیز گسترش می دهد.

از زمان راه اندازی سال گذشته در ایالات متحده ، این ویژگی بیش از 1.5 میلیون دقیقه در ماه در کاربران صرفه جویی کرده است. به گفته گوگل ، در ماه های آینده ، این دستگاه برای کاربران پیکسل در استرالیا ، کانادا و ژاپن نیز در دسترس کاربران قرار می گیرد.

اعتبار تصویر: گوگل

در همین حال ، عملکردهای موجود تماس صفحه نمایش گوگل نیز در حال ارتقا هستند.

پیش از این ، پوشش شناسه تماس گیرنده خود Google به کاربران در شناسایی هرزنامه ها و سایر تماس ها از شماره های ناشناخته کمک می کرد. اکنون ، به کاربران امکان می دهد اطلاعات مربوط به تماس های تجاری ورودی خود را نیز ارسال کنند. این بدان معناست که شما می توانید نوع مشاغل خود را (به عنوان مثال جمع آوری صورت حساب ، امور مالی ، خدمات شهری و غیره) به اشتراک بگذارید تا دیگران که در آینده همان تماس را دریافت می کنند بدانند که چه انتظاری دارند. به گفته Google ، این داده ها بدون هیچ گونه شناسه شخصی به اشتراک گذاشته می شوند. این شرکت معتقد است که این امر به دو برابر شدن تعداد مشاغل دارای اطلاعات تماس گیرنده در آینده کمک می کند.

علاوه بر این ، غربالگری تماس به بازارهای بیشتری گسترش می یابد. در ایالات متحده ، کانادا و ژاپن ، در حال حاضر 37 میلیون تماس در ماه را بررسی می کند. از امروز ، برای کاربران Pixel در انگلستان ، فرانسه ، آلمان ، استرالیا ، ایرلند ، ایتالیا و اسپانیا نیز قابل استفاده است.

به طور معمول ، گوگل ابتدا ویژگی های جدیدی را برای آخرین گوشی های Pixel خود منتشر می کند ، قبل از اینکه آنها را به مرور در دستگاه های Pixel یا Android گسترده تری عرضه کند. این بدان معناست که “Wait Times” و “Direct My Call” احتمالاً در ابتدا برای تلفن های Pixel 6 منحصر به فرد خواهند بود.

رویداد Google Pixel 2021 در TechCrunch