Goodcall 4 میلیون دلار و همکاری Yelp برای پاسخگویی به تماس های ورودی تاجران دریافت می کند – TechCrunch

حتی بدون کمبود نیرو ، بازرگانان محلی در پاسخگویی به تماس ها در حالی که همه دستان خود مشغول هستند ، مشکل دارند و Goodcall می خواهد بخشی از این بار را از 30 میلیون مشاغل کوچک آمریکا کاهش دهد.

پلتفرم مکالمه مبتنی بر ابر رایگان Goodcall از هوش مصنوعی برای مدیریت تماس های تلفنی ورودی و تقویت خدمات مشتری برای مشاغل در هر اندازه استفاده می کند. باب سامرز ، مدیر اجرایی سابق گوگل ، در ماه ژانویه گوگل را ترک کرد ، جایی که در منطقه 120 کار می کرد – یک برنامه جوجه کشی داخلی برای پروژه های آزمایشی – تا پس از تشخیص مشکل تماس ، Goodcall را شروع کند ، و اشاره کرد که در واقع 60 درصد از تماس هایی که با تجار انجام می شود. بی پاسخ.

سامرز به TechCrunch گفت: “این برای شما و شخص تماس گیرنده ناامید کننده است.” “هر تماس از دست رفته یک فرصت از دست رفته است.”

Goodcall راه اندازی خود را چهارشنبه با 4 میلیون دلار بودجه سرمایه گذاری تحت هدایت سرمایه گذاران استراتژیک Neo ، Foothill Ventures ، Merus Capital ، Xoogler Ventures ، Verissimo Ventures و VSC Ventures و همچنین سرمایه گذاران فرشته از جمله هری هرست ، بنیانگذار و مدیرعامل Pipe.com اعلام کرد. ، و بنیانگذار Zillow اسپنسر راسکوف.

نماینده تلفن همراه Goodcall. اعتبار تصویر: تماس خوب

رستوران ها ، مغازه ها و بازرگانان می توانند در چند دقیقه در Goodcall راه اندازی کنند و حتی یک شماره تلفن محلی ایجاد کنند تا شماره تلفن همراه یک مالک از خط اصلی تجارت آزاد شود. این سرویس در ابتدا به زبان انگلیسی اجرا می شود و این شرکت قصد دارد تا سال 2022 به زبان های اسپانیایی ، فرانسوی و هندی فعالیت کند.

بازرگانان می توانند از بین شش صدای مختلف دستیار انتخاب کرده و بر روی گزارش تماس ها و آنچه که تماس ها در مورد آنها بوده نظارت کنند. سامرز گفت ، Goodcall همچنین می تواند احساسات مصرف کنندگان را جلب کند.

این شرکت سه گزینه را ارائه می دهد ، از جمله خدمات رایگان خود برای افراد تازه کار و صاحبان مشاغل ، که شامل 500 دقیقه خدمات ماهانه Goodcall برای یک خط تلفن است. حداکثر پنج مکان اضافی و پنج نفر از کارکنان ماهانه 19 دلار برای سطح حرفه ای هزینه دارند ، یا سطح حق بیمه مکان ها و کارکنان نامحدودی را با 49 دلار در ماه ارائه می دهد.

در طول دوره بتا شرکت ، Goodcall چندین هزار تماس را در ماه پردازش می کرد. بودجه جدید برای ادامه خدمات رایگان ، استخدام مهندسین و ادامه توسعه محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

Goodcall علاوه بر دور بودجه ، از مشارکت با Yelp رونمایی می کند تا از پایگاه داده مشاغل محلی خود استفاده کند تا صاحبان و مدیران بتوانند Goodcall را به راحتی مستقر کنند. داده های Yelp نشان می دهد که بیش از 500،000 مشاغل در دوران همه گیری افتتاح شده است. اگر این شرکت Wi-Fi و حتی سیاست COVID خود را ارائه می دهد ، ساعات کار و مکان بازرگان را از Yelp بیرون می آورد.

سامرز گفت: “ما با Yelp ، که بهترین داده ها را در مورد مشاغل کوچک دارد ، و سایر کانال های توزیع بزرگ همکاری می کنیم تا محصول ما را به بازار عرضه کنیم.” وی افزود: “ما فناوری را وارد صنعتی می کنیم که از دهه 1980 تاکنون نوآوری نداشته و هوش مصنوعی را برای مشاغل کوچک که محرک اصلی ایجاد شغل هستند دموکراتیک می کنیم و می خواهیم به رشد آنها کمک کنیم.”