Entity Academy ، یک استارت آپ ادیتک که زنان را آموزش می دهد ، آنها را راهنمایی می کند و در نقش های فناوری قرار می دهد ، 100 میلیون دلار سرمایه دارد – TechCrunch

زنان در سالهای اخیر پیشرفتهای چشمگیری در دنیای فناوری کرده اند ، اما تا رسیدن به وضعیت واقعاً عادلانه در زمینه نیروی کار ، دستمزد و توسعه محصول راه زیادی در پیش است. یک استارتاپ edtech به نام Entity Academy – که زنان را در زمینه هایی مانند علم داده و توسعه نرم افزار آموزش می دهد. راهنمایی ؛ و در نهایت مربیگری شغلی – 100 میلیون دلار به دنبال رشد قوی کسب و کار خود و جاه طلبی برای بهبود این نسبت جمع آوری کرده است.

این بودجه برای کمک به دانشجویان برای تأمین هزینه تحصیل Entity Academy ، که معمولاً 15000 دلار هزینه دارد ، استفاده می شود. این از Leif ، خود یک استارتاپ است که خدمات مالی را برای سیستم عامل های edtech ارائه می دهد تا بتوانند به دانشجویان خود توافقنامه تقسیم درآمد ارائه دهند (در غیر این صورت ISA نامیده می شود ، ترتیبی که در آن دانشجویان ملزم به پرداخت وام شهریه تا زمانی که کار پیدا نمی کنند) هستند.

جنیفر شواب ، بنیانگذار و مدیرعامل Entity ، این کسب و کار را از سال 2016 تقریباً بدون هیچگونه بودجه خارجی بنا کرده است ، اما می گوید این آخرین تامین مالی ، پیش زمینه ای است برای این شرکت که در اولین دور سنتی سرمایه گذاری تحت رهبری VC کار می کند.

نهاد خود محتوای یادگیری الکترونیکی نمی سازد ، بلکه دوره های آنلاین علوم داده ، توسعه نرم افزار ، مهندسی و فناوری فن آوری را در دوره های سبک “bootcamp” که بین 24 تا 33 هفته طول می کشد ، از ارائه دهندگانی که از Springboard و Lambda School متغیر هستند ، تجمیع می کند. از طریق دانشگاه کلمبیا (دوره های دانشگاه ها به نظر می رسد که توسط موسسات ایجاد شده اند ، در حالی که بقیه دوره ها توسط خود نهاد به دانشجویان خود اختصاص داده می شود).

بازی فناوری آن فقط به تمرکز برنامه درسی Entity بر روی فناوری مربوط نمی شود. همانطور که در یک استارتاپ edtech انتظار دارید ، Entity همچنین به داده هایی که برای ایجاد استراتژی و کسب و کار خود جمع آوری کرده است ، بسیار متکی است.

این داده ها نه تنها بر اساس بازخورد دانش آموزان گذشته و فعلی و نتایج دانش آموزان ، بلکه کانال های دیگر است. “بازوی محتوایی” آن Entity Mag به طرز جالبی در رسانه های اجتماعی ویروسی شده است و بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و فیس بوک دارد ، که به کانال اصلی دیگری برای مشارکت (بدون ذکر دانش آموزان آینده) تبدیل می شود.

نهاد از همه اینها برای تعیین نه تنها دوره های ارائه شده و آنچه در برنامه درسی قرار می گیرد استفاده می کند ، بلکه همچنین می گوید که چگونه این یادگیری را به بهترین نحو تکمیل کند. امروزه ، دوره های Entity همچنین شامل راهنمایی هدفمند افرادی است که در صنعت فناوری کار می کنند ، و همچنین مربیگری شغلی در مسیر یافتن کار.

شواب در مصاحبه ای گفت که نقطه شیرین موجودیت یک نقطه دو شاخه است.

این زنان یا تازه وارد هستند (معمولاً بین 19 تا 23 سالگی). یا کسانی که به تازگی بازگشته اند یا در حرفه خود تجدید نظر کرده اند (به طور معمول 30 تا 39 ساله ، شواب گفت). زنان در هر دو گروه به دلیل آنکه مایلند مشاغل فناوری یا ارتقاء فنی بیشتری را در نظر بگیرند ، به Entity می آیند ، اما تخصص خود را برای انجام این کار کافی ندانسته اند. به احتمال زیاد ، آنها در کالج به تحصیل علوم انسانی یا سایر موضوعات غیر فنی پرداخته اند ، و معمولاً در محیط های کاری خود از حمایت کافی برخوردار نیستند تا به سادگی آموزش ببینند تا بتواند راه را برای این نقش های فنی تر باز کند.

علاوه بر این ، ترکیب تنوع در میان آن زنان اضافه می شود ، که همچنین چالش متفاوتی را برای این گروه ایجاد می کند ، اما همچنین برای سازمانی که به آنها در حل این مشکل کمک می کند ، یک افزایش بزرگ است. 55 درصد از گروه 19 تا 23 زن رنگین پوست هستند. 62٪ از گروه 30-39 هستند. هدف Entity این است که ابزارهای خود را برای رسیدگی به همه این زنان با همه چالش های مختلف آنها در زمینه ورود به مشاغل فناوری ، در استراتژی “همه جانبه” ارائه دهد.

شواب می گوید: “تعدادی از دانش آموزان ما برنامه های STEM را در گذشته دنبال نمی کردند ، بنابراین ما از ابتدا مهارت های خود را ایجاد می کنیم.”

با توجه به اینکه 80 درصد از دانش آموزان در دوره ها برای تأمین هزینه های خود از منابع مالی استفاده می کنند ، می توانید متوجه شوید که چرا Entity در حال حاضر ابزارهایی را برای کمک به آنها در این زمینه جمع آوری کرده است.

از سال 2016 ، تقریبا 400 دانش آموز ، تقریباً همه زنان ، این دوره را به پایان رسانده اند. اما در ابتدا این برنامه به عنوان یک برنامه بسیار کوتاهتر (شش هفته ای) شروع شد ، همه به صورت حضوری بود و 5000 دلار هزینه داشت. در حال حاضر با تعدادی از دوره های هشت ماهه و همه به صورت مجازی ، هزینه های بیشتر و افراد بیشتری را شامل می شود. شواب گفت که 300 دانش آموز دیگر در حال گذراندن این دوره هستند و قرار است 1500 نفر دیگر در سال آینده داشته باشند.

رشد نهاد با پیشرفتهای بیشتر و روندهای “آینده کار” همراه بوده است. Covid-19 مجموعه زیادی از انتظارات را در صنعت آموزش الکترونیکی برانگیخت و شرکت ها ابزارهایی را ایجاد کردند که به مردم کمک می کرد از راه دور به طور ناگهانی با تقاضای بی سابقه ای مواجه شوند. این امر نه تنها به این دلیل بود که محیط های آموزشی سنتی مجازی بود ، بلکه به این دلیل بود که همه گیری همه افراد را – خواسته یا اجبار – به تجدید نظر در کارهایی که در زندگی خود انجام می دادند ، سوق داد و آموزش آنلاین یکی از راههای کلیدی برای انجام این کار بود. در زمانی که کارهای دیگری نمی توان انجام داد.

داستان خود نهاد در هر دو خط داستان جا می گیرد.

این شرکت در ابتدا در لس آنجلس توسط شوآب و بر اساس تجربیات خود هنگامی که او مشاور Ernst & Young در اوایل کار خود بود ، تأسیس شد.

هدف اصلی من تغییر نگرش زنان در سراسر جهان به مشاغل بود. او می گوید که چگونه می توان زنان را بهتر راهنمایی کرد ، زیرا وقتی در Ernst & Young شروع به کار کردم ، مربیان زن نداشتم. او گفت: “احساس می کنید در یک جزیره هستید” به خودی خود بد است ، اما این یک تحول سریع در تحصیل و موقعیت شغلی در کنار آن راهنمایی بود زیرا “ما اینها را شناسایی کردیم [as other reasons] چرا زنان حرفه های فنی را دنبال نمی کنند. “

اولین تجسم شرکت در سال 2016 به عنوان یک مرکز آموزشی آجر و ملات بود که در ساختمان 1920s در LA واقع شده بود-به اندازه کافی مناسب ، قبلاً یک باشگاه مردان. این یک فروش قانع کننده بود ، با یک دوره یادگیری کوتاهتر و حضوری ، تا پایان سال 96 درصد تکمیل شغل را برای بیش از 90 of از گروه ها مشاهده کرد. شواب گفت: “مسئولیت پذیری بسیار بیشتری شخصاً وجود دارد.”

البته همه گیری همه گیر ، Entity را از این مدل مجبور کرد ، اما به اهرمی برای مقیاس بندی آن نیز تبدیل شد. هنگامی که به عنوان یک برنامه مجازی در سال 2020 دوباره راه اندازی شد ، از دفتر مرکزی جدید شرکت در لاس وگاس ، تعداد آنها افزایش یافت ، شرکت طول دوره ها را افزایش داد و شهریه را افزایش داد تا منعکس کننده مشارکت های طولانی تر باشد.

و با این حال ، با کاهش نرخ اتمام ، این یک نقطه ضعف نیز داشته است ، چیزی که شواب گفت در اولویت کار این شرکت برای بهبود است.

مربیان برنامه جنبه دیگری از تجارت هستند که با حرکت به سمت مجازی افزایش یافته است. در ابتدا ، همه مربیان داوطلب بدون مزد بودند که یا فقط می خواستند به زنان بیشتری کمک کنند تا در صنعت پیشرفت کنند ، یا به طور فرصت طلبانه از قرار گرفتن در معرض دانش آموزان به عنوان قیف استخدام استفاده کنند. این نیز با تعامل آنلاین در حال پیشرفت است.

شواب گفت: “اکنون ما به مربیان پول می دهیم و تعدیل کننده های حرفه ای را برای بحث و گفتگوی تحت هدایت مربیان در اختیار می گیریم.” او افزود که اغلب سخنرانان هزینه های خود را به کمک هزینه تحصیلی و مراقبت از کودکان اهدا می کنند. در حال حاضر حدود 250 مربی در شبکه Entity وجود دارد که برخی از آنها روی سخنرانی برای گروهی از دانشجویان تمرکز کرده اند ، در حالی که دیگران به طور جداگانه با آنها کار می کنند ، معمولاً در ارتباط با موضوعات فنی که در حال مطالعه هستند. شواب گفت انتظار می رود این تعداد در سال آینده دو برابر شود و به 500 نفر برسد.

شاید جنبه کار یابی نقش تا کنون کمترین توسعه را داشته باشد-شما می توانید در حروف کوچک مشاهده کنید که “موقعیت شغلی تضمین نشده است” در پایین وب سایت Entity ، در کنار این توصیه که Entity Academy مکمل این کار است. ، جایگزینی برای آموزش سنتی نیست.

اما این همچنین بیانگر فرصت های بالقوه است. در همین راستا ، افراد دیگری مانند پروژه مامان نیز به دنبال این هستند که به طور خاص جمعیت زنان را مورد هدف قرار دهند ، نه تنها به شکاف بزرگ زنان در بازار کار ، بلکه به این دلیل که هنوز وجود ندارد. برای رفع آن بسیار ساخته شده است خوشبختانه ، اکنون به نظر می رسد که در حال تغییر است.