Aircover برای ادامه توسعه پلتفرم اطلاعات فروش خود در زمان واقعی ، 3 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد.
Defy Partners با مشارکت Firebolt Ventures ، Flex Capital ، Ridge Ventures و گروهی از سرمایه گذاران فرشته این دور را رهبری کرد.
این شرکت که مقر آن در منطقه خلیج فارس است ، قصد دارد به تیم های فروش بینش های مربوط به بسته شدن فروش را در هنگام ملاقات با مشتریان ارائه دهد. نرم افزار AI مکالمه Aircover با Zoom ادغام می شود و بخش هایی از فرایند فروش را به صورت خودکار انجام می دهد تا به مکالمات موثرتری منجر شود.
تیم موسس Aircover از اندرو لوی ، الکس یانگ و برادر اندرو دیوید لوی با هم در Apteligent ، شرکتی که بنیانگذار و رهبری اندرو لوی را بر عهده داشت ، همکاری کردند که در سال 2017 به VMware فروخته شد.
لوی در مورد مشکلات فروش فرآیند فروش در طول سالها گفت ، احساس می کرد که راه حل همیشه آموزش بیشتر تیم فروش است. با این حال ، زمانی که همه آموزش دیدند ، این اطلاعات تا حد زیادی قدیمی هستند.
در عوض ، آنها Aircover را به عنوان یک ابزار نرم افزاری در کنار ویدئو کنفرانس ایجاد کردند که رونویسی زمان واقعی مکالمه و سپس تجزیه و تحلیل را انجام می دهد تا محتوای مناسب را بر اساس مسائل و سوالات مشتری در زمان مناسب در مقابل فروشنده قرار دهد. این بدان معناست که دیگر متخصص فروش نیازی به حضور ندارد یا تماس دیگری برای ارائه پاسخ به سوالات برنامه ریزی نشده است.
اندرو لوی به TechCrunch گفت: “ما پیش بینی می کنیم که دانش و تجزیه و تحلیل آن در لحظات کلیدی برای ارائه اهرم بیشتر به متخصصان موضوعی باشد.” “این مانند یک دستیار فروش است که برای رسیدگی به هر مشکلی وارد می شود.”
او Aircover را در قلمرو مشابهی با سایر راه حل های تیم فروش ، مانند Chorus.ai ، که اخیراً توسط ZoomInfo و Gong تهیه شده است ، در نظر می گیرد ، اما می بیند که شرکت او در تجربیات جلسات در زمان واقعی فضا را باز کرده است. ابزارهای دیگر نیز جلسات را ضبط می کنند ، اما پس از اتمام تماس بررسی می شوند.
لوی افزود: “این نمی تواند نتیجه فروش را تغییر دهد ، چیزی که ما در تلاش هستیم انجام دهیم.”
بودجه جدید برای توسعه محصول استفاده می شود. لوی قصد دارد تیم مهندسی کوچک خود را تا پایان ماه دو برابر کند.
او آنچه را که Aircover انجام می دهد می نامد “یک مشکل جالب بزرگ که ما در حال حل آن هستیم و نیاز به فناوری سختی دارد زیرا در زمان واقعی است” ، به همین دلیل این شرکت مشتاق همکاری با باب روزین ، شریک Defy Partners ، که به هیئت مدیره Aircover می پیوندد ، بود. به عنوان بخشی از سرمایه گذاری
رزین در سال 2020 پس از کار بر روی تیم های رهبری Stripe ، LinkedIn و Skype به Defy پیوست. او گفت که تیم های فروش و مشتری در حال حاضر به ابزار نیاز دارند و در حالی که برخی از آنها در گذشته مفید هستند ، مردم می خواهند آنها در جلوی چشم مشتری زنده باشند.
روزین افزود: “در روزهای اولیه ، ابزارها قبل و بعد از آن کمک می کردند ، اما در لحظه ای که بیشترین کمک را نیاز دارند ، ما شاهد این کار نیستیم.” “Aircover راه حل کاملی ارائه کرده است.”