DAM چه ربطی به آن دارد؟

Shutterstock 2139814897 800x450

در دنیای تولید محتوا و تجربه مشتری، توانایی هوش مصنوعی برای کاهش وظایف خسته کننده، تبلیغ شده است. با این حال، برای یک استراتژی مدیریت دارایی دیجیتال موفق، کتابداران هنوز هم بهترین نحوه تولید و مدیریت کتابخانه های اطلاعاتی پیچیده با استفاده از ابرداده را می دانند.

در این وبینار، کارشناسان محتوا آنچه را که سازندگان محتوا، مدیران و کاربران باید بدانند تا اطمینان حاصل کنند که می توانید محتوای خود را پیدا کنید، استفاده کنید و کنترل کنید تا حداکثر ارزش را ارائه دهید، توضیح خواهند داد.

ثبت نام کنید و در «فراداده، سئو و ChatGPT: DAM با آن چه کاری انجام دهد؟» ارایه شده توسط آکویا


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.