Crossing Minds سرمایه جدیدی را برای ارائه توصیه هایی که نیازی به اطلاعات قابل شناسایی ندارند به ارمغان می آورد – TechCrunch

اکثر رسانه های ما و دنیای خرید شامل جعبه های کوچکی است که در زیر مشاهده می کنید و نمایش های دیگری را برای تماشا یا اقلامی برای خرید که یا مشابه آنها هستند یا دیگران خریداری کرده اند ارائه می دهد.

مصرف کنندگان همچنین انتظار دارند که وب سایت ها شخصی تر شوند ، به این معنی که وب سایت ها باید چیزهایی در مورد شما بدانند تا چیزهایی را که می خواهید ببینید به شما نشان دهند.

مدیرعامل الکساندر روبیکه ، به همراه یک تیم موسس همه ستاره از امیل کانتال و بنیانگذار Google X و استاد استنفورد سباستین ترون ، Crossing Minds را آغاز کردند و در سال 2018 در TechCrunch’s Disrupt Battlefield به عنوان یک برنامه متمرکز بر مصرف کننده به نام Hai راه اندازی شد که سرگرمی را برای کاربران فراهم می کرد. توصیه هایی مانند کتاب ، موسیقی ، نمایش ، بازی های ویدئویی و رستوران ها.

دو سال بعد ، این شرکت هزاران کاربر فعال و برخی از سازمانهای بزرگ را به عنوان مشتری داشت ، اما برخی توصیه ها با چالش هایی همراه بود ، که باعث شد شرکت متوقف شود و به کسب و کار به تجارت بپردازد.

Robicquet به TechCrunch گفت: “شخصی سازی در همه جا وجود دارد ، حتی تکامل بعدی جستجو نیز فیلتر می شود.” “این موضوع ایجاد موتور توصیه برای یک کسب و کار یا API نیست ، بلکه انجام کاری است که بتواند به تعدادی از مشاغل مقیاس و خدمات رسانی کند.”

Robicquet می گوید تا 60 درصد از مصرف کنندگان اغلب کاربران جدید یک سایت هستند ، بنابراین “شروع سرد” می تواند یک مشکل باشد. موانع دیگری مانند استهلاک کوکی شخص ثالث ، قوانین سختگیرانه در زمینه حفظ حریم خصوصی و مشکل در پیوند دادن جلسات وب فعلی و گذشته در زمان واقعی را اضافه کنید ، و تقریبا هیچ راهی وجود ندارد که بدانید چه کسی از سایت بازدید می کند.

Crossing Minds این چالش را بر عهده گرفته است و راهی برای ارائه توصیه ها با استفاده از اقدامات در محل ایجاد کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی مشاغل را کشف کرده و با آنها مشارکت داشته باشند ، اما بدون نیاز به اطلاعات شناسایی شخصی.

این شرکت با پایگاه های داده مشتریان خود ارتباط برقرار می کند و می تواند در حدود دو هفته یک مدل را بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد بسازد. سپس مدل SaaS آن هزینه هر توصیه را دریافت می کند.

روز دوشنبه ، Crossing Minds مبلغ 10 میلیون دلار در دور تامین مالی سری A به رهبری Radical Ventures اعلام کرد. سرمایه گذاران موجود Index Ventures ، Partech و Lerer Hippeau نیز شرکت کردند. Robicquet انتظار دارد سرمایه جدید را به تیم مهندسی ، توسعه محصول و مشتریان خود تزریق کرده و تیم رهبری خود را تکمیل کند.

Crossing Minds با تعداد کمی از شرکت ها از جمله Penguin Random House ، Danone و Inkbox همکاری می کند. وی تخمین می زند که این شرکت به مشتریان خود کمک کرده است تا فروش را به طور متوسط ​​93 درصد و نرخ کلیک را تا 120 درصد افزایش دهند.

به گفته وی ، Tomi Poutanen ، یکی از بنیانگذاران Radical Ventures ، شرکت هایی مانند Inkbox هنگام همکاری با Crossing Minds توانستند از Rubicon عبور کنند و معیارهایی که با تغییر ، فروش مکرر و رکود می بینند ، فرمول اقتصادی را هدایت می کنند. به

به عنوان مثال ، Inkbox در ماه فوریه شروع به کار با Crossing Minds کرد و در حال حاضر معیارهایی را مشاهده می کند ، از جمله افزایش 250 درصدی نرخ کلیک از طریق ایمیل ، افزایش 348 درصدی افزودن به سبد خرید و 68.6 درصدی تبدیل در محل برای کاربران جدید ، با توجه به Crossing Minds.

پوتانن گفت: “الکساندر ، امیل و سباستین چیزهای منحصر به فردی دارند.” “پایه و اساس شجره نامه و درجه ریاضیات و فناوری عمیق به راحتی در جاهای دیگر یافت نمی شود. آنها عمیقا موجودی محصولات و نحوه کار با آن را درک می کنند. “