Chrome Beta برای آزمایش با صفحه برگه جدید قوی تر ، نکات برجسته وب و تغییرات جستجو – TechCrunch

گوگل امروز نسخه جدیدی از مرورگر Chrome Beta خود را عرضه می کند که تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری و طراحی آن ایجاد می کند. مرورگر یک صفحه برگه جدید به روز شده را معرفی می کند ، که در آن کارت هایی وجود دارد که شما را به فعالیتهای قبلی جستجوی وب هدایت می کند ، به جای لیستی از میانبرهای وب سایت های مورد علاقه. سایر تغییرات با هدف سهولت حرکت در نتایج جستجو و برجسته سازی و به اشتراک گذاری نقل قول ها از وب انجام می شود.

به روز رسانی صفحه برگه جدید یکی از اولین تغییراتی است که کاربران بتا Chrome ممکن است متوجه آن شوند.

ایده پشت این تغییر طراحی این است که شما را به سرعت به فعالیت های وب قبلی برگردانید بدون اینکه نیازی به ورود به سابقه مرور خود داشته باشید تا به خاطر بسپارید که از کدام سایت ها برای مواردی مانند دستور العمل یا خرید استفاده کرده اید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا به سرعت به لیست اسناد خود در Google Drive بازگردید ، در حالی که برای تبلیغات مفید خدمات Google مفید است.

اعتبار تصویر: گوگل

این صفحه در حال حاضر دارای چیزی است که گوگل آن را “کارت” می نامد ، نه فقط پیوندها ، که می تواند شما را به مواردی مانند سایت دستورالعمل اخیر که در آن ایده ها را مرور کرده اید ، سند Google که برای ویرایش نیاز دارید ، یا وب سایت خرده فروش هدایت کند. جایی که سبد خرید خود را با چیزهایی که ممکن است دوست داشته باشید بعداً بخرید پر کنید. دومی به سرمایه گذاری بزرگتر گوگل در خرید آنلاین مربوط می شود ، زیرا غول جستجو در حال تلاش است تا با آزاد کردن لیست محصولات و مشارکت با سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند Shopify ، سهم بیشتری از بازار را در این فضا بدست آورد.

گوگل به درستی در مورد تجارت تبلیغاتی آمازون ، که بخش بزرگی از گروه “سایر” خرده فروشان است ، نگران است که نسبت به سال گذشته 87 درصد رشد داشته و در سه ماهه دوم 7.9 میلیارد دلار درآمد داشته است. در حال حاضر ، از املاک Chrome New Tab استفاده می کند تا فعالیت خرید را افزایش دهد به این امید که کاربران را مجبور به انجام معاملات خود کند.

تغییر دیگر با هدف سهولت انجام تحقیقات وب انجام می شود. گوگل می گوید اغلب ، کاربرانی که در پلت فرم خود چیزی را جستجو می کنند ، به چندین صفحه وب مراجعه می کنند تا پاسخ خود را بیابند. نسخه جدید Chrome با افزودن یک سطر در زیر نوار آدرس در Chrome برای Android ، روش متفاوتی را برای اتصال کاربران به نتایج جستجوی خود آزمایش می کند که بقیه نتایج را نشان می دهد تا بتوانید بدون نیاز به ضربه زدن به سایر صفحات وب بروید. دکمه برگشت

اعتبار تصویر: گوگل

آزمایش جدید “کارت های نقل قول” ، که به Chrome Beta در Android نیز راه پیدا می کند ، به کاربران امکان می دهد تصویری تلطیف شده برای اشتراک گذاری اجتماعی ایجاد کنند که دارای متن موجود در وب سایت ها باشد. گرفتن اسکرین چپ از متن وب سایت چیزی است که در حال حاضر یک فعالیت معمول است ، و به ویژه برای افرادی که می خواهند یک نکته کلیدی از مقاله خبری را که می خوانند با پیروان در سیستم عامل هایی مانند توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند. با استفاده از این ویژگی جدید ، می توانید متن را برای برجسته کردن آن طولانی فشار دهید ، سپس روی اشتراک گذاری ضربه بزنید و با ضربه زدن روی گزینه “ایجاد کارت” از منو ، یک الگو را انتخاب کنید.

همه ویژگی ها بخشی از مرورگر Chrome Beta هستند. برای فعال کردن آزمایش ها ، می توانید تایپ کنید chrome: // پرچم ها را در نوار آدرس مرورگر قرار دهید یا بر روی نماد لیوان Experiments کلیک کنید و سپس پرچم ها را فعال کنید. پرچم های مرتبط برای این آزمایشها عبارتند از #ntp-modules flag (صفحه برگه جدید) ، #جستجوی پیوسته (نتایج جستجو تغییر می کند) و #یادداشت های وب-پرچم را به سبک (کارت های نقل قول) نشان می دهند.

آزمایش ها لزوماً به ویژگی های Chrome تبدیل نمی شوند که به طور گسترده تری گسترش می یابند. در عوض ، آنها راهی به گوگل ارائه می دهند تا بازخورد کاربران را در مقیاس وسیع در مورد ایده های جدید طراحی خود جلب کند ، بنابراین می توان قبل از انتشار عمومی ویژگی ها را تغییر داد و تنظیم کرد.