AutoLeap فناوری را برای تعمیرگاه های خودرو با تزریق سرمایه جدید 18 میلیون دلار هدایت می کند – TechCrunch

نه ماه پس از اعلام مبلغ 5 میلیون دلار ، شرکت نرم افزاری تعمیر خودرو تورنتو AutoLeap با 18 میلیون دلار بودجه سری A ، این بار توسط Bain Capital Ventures هدایت شده است.

سرمایه گذار فعلی Threshold Ventures که به رهبری دور بعدی می پردازد ، به Bain می پیوندد تا 23 میلیون دلار به شرکت کمک مالی کند.

استیو لاو ، مدیرعامل شرکت ، به TechCrunch گفت که AutoLeap با کاهش تعمیرات خودروهای خود به قرن 21 ، صاحبان مغازه های دو یا سه ورودی را معمولاً باید از طریق دیجیتالی شدن گردش کار خود-نقل قول از مشتری ، فاکتورها و برآورد شغلی-انجام دهد. پردازش همه این موارد در حسابداری پشتیبان همچنین یک بخش فروش و بازاریابی را از طریق مدیریت ارتباط با مشتری ، برنامه ریزی از طریق برنامه ، ارسال پیامک یا ایمیل به مشتریان و بررسی های آنلاین ارائه می دهد.

لاو گفت از زمان آغاز بکار و راه اندازی سال گذشته ، این شرکت “بسیار فراتر از انتظار” رشد کرده است. از دیدگاه تیم ، این شرکت پنج برابر رشد کرده و 10 برابر در پایگاه مشتری افزایش یافته است. درآمد نیز ماه به ماه رشد می کند.

وی افزود: “ما در مورد فرصت بازار و مناسب بودن ما در آن متقاعد شده ایم.” یکی از اولین مشتریان ما اخیراً اعلام کرده است که در 10 ماه اول استفاده از AutoLeap ، مغازه وی درآمد خود را دو برابر کرده است. این در زندگی آنها تأثیر واقعی دارد. “

رشد کسب و کار دومین ویژگی لاو است ، که با مدیرعامل رامیز انصاری چهار سال به عنوان مدیرعامل مشترک FieldEdge ، یک شرکت SaaS که به پیمانکاران در اداره مشاغل کوچک خود کمک می کند ، مشغول بود. لاو گفت که آنها در عرض سه سال شرکت را به 200 نفر افزایش دادند که به آنها اجازه داد با AutoLeap پیشرفت کنند.

تیم این شرکت در کانادا ، ایالات متحده و پاکستان گسترده شده است. بیشتر مشتریان آن در ایالات متحده – 85٪ – و بقیه در کانادا هستند.

لاو برآورد می کند که بازار پس از فروش خودرو 700 میلیارد دلار صنعت دارد و دارای 1 میلیون تکنسین و 300000 مغازه است.

وی گفت: “ما در مرحله دوم گذار این بازار از قلم به دیجیتال هستیم.” “بسیاری از سرمایه جدید برای به دست آوردن فرصت بازار و استخدام تیمی در سطح جهانی استفاده می شود تا به ما در ارائه محصول و خدمات بهتر به مشتریان کمک کند.”

او انتظار دارد در 12 ماه آینده نیروی کار AutoLeap را سه برابر کند و بر ایجاد یک پایگاه متنوع از کارکنان تمرکز خواهد کرد.

Ajay Agarwal ، شریک Bain Capital Ventures ، از طریق ایمیل گفت که “مشاغل کوچک ستون فقرات اقتصاد ما هستند” و همانطور که در سایر بخشها مشاهده شد ، مانند مارک های مصرفی ، رستوران ها و خرده فروشی ، صاحبان مشاغل به دنبال نرم افزارهای ابری مدرن هستند که آنها را قادر به باقی ماندن کند. رقابتی بوده و تجربه بهتری را برای مشتریان ارائه دهد.

آگاروال اضافه کرد: “ما نمی توانیم بیشتر مشتاق همکاری با استیو و رامیز باشیم زیرا آنها با فرصت عظیمی که به 300000 تعمیرگاه مستقل خودرو می رسانند مشاغل خود را به عصر دیجیتال منتقل می کنند.” “AutoLeap ترکیبی از یک پلت فرم جامع SAAS با پرداخت های جاسازی شده و یک بازار را به تعمیرگاه های خودرو ارائه می دهد ، یکی از آخرین عمودی ها که هنوز به سمت ابر حرکت نکرده است.”