Airbyte نسخه میزبانی شده از پلت فرم ادغام خود – TechCrunch را راه اندازی می کند

Airbyte ، راه اندازی یکپارچه سازی داده های منبع باز با بودجه خوب ، همیشه راه اندازی خطوط ELT (استخراج ، بارگیری و تبدیل) را برای تیم های داده آسان می کرد ، اما تا به حال ، این به معنای میزبانی خود و مدیریت سرویس ، با همه عوارض ناشی از آن امروز ، شرکت راه اندازی رسمی Airbyte Cloud را اعلام کرد ، سرویس میزبانی شده که تمام ویژگی های نسخه منبع باز را در اختیار دارد و میزبانی و مدیریت را اضافه می کند ، علاوه بر تعدادی گزینه پشتیبانی اضافی و ویژگی های سازمانی مانند مدیریت دسترسی برای تیم ها ( اگرچه پشتیبانی تک ورود به سیستم در حال حاضر هنوز به عنوان “به زودی” ذکر شده است).

در حال حاضر ، بیش از 6000 شرکت از Airbyte به نوعی استفاده می کنند. این رقم در پایان ژانویه تنها 250 نفر است. در طول سال ، این شرکت همچنین یک دور بعدی و سری A را به دست آورده است ، در مجموع چیزی بیش از 31 میلیون دلار بودجه. این واقعیت که بین بذر و سری A تنها دو ماه فاصله وجود دارد ، نشان می دهد که این فضا چقدر گرم است.

اعتبار تصویر: ایربایت

و در مورد پول صحبت کرد ، Airbyte همچنین تصمیم گرفت مدل قیمت گذاری خود را کمی با Airbyte Cloud مخلوط کند. به جای قیمت گذاری مبتنی بر حجم ، که تا حدودی عادی این نوع خدمات بود ، تیم تصمیم گرفت برای زمان محاسبه این مشاغل هزینه ای را انتخاب کند.

در حالت ایده آل ، این امر حداقل بخشی از اصطکاک را که اغلب با این نوع بارهای کاری همراه است از بین می برد. به طور سنتی ، تیم ایربیت استدلال می کند ، شرکت ها از سیستم های متعددی مانند Fivetran برای متصل شدن به رایج ترین منابع API و اسکریپت های توسعه یافته داخلی استفاده می کنند که تیم های مهندسی داده برای موارد استفاده یکبار خود ایجاد می کنند-و سپس سیستمی برای تکثیر پایگاه داده در بالای آن.

هنگامی که من در مورد مدل قیمت گذاری پرسیدم ، “ما می خواستیم مشکل ادغام داده ها را کالایی کرده و حل کنیم.” “تنها راه انجام این کار واقعاً مدل قیمت گذاری زیرساختی مانند Snowflake است: اعتبار بخرید ، این اعتبارات را بر اساس ساعت محاسبه مصرف کنید. در آن مرحله ، چون توان تکرار پایگاه داده شما بسیار زیاد است ، این امکان را فراهم می کند. به همین دلیل ما با محاسبات پیش رفتیم. “

همانطور که میشل تریکوت ، مدیرعامل و بنیانگذار Airbyte اضافه کرد ، این بدان معناست که مشاغل اکنون می توانند در مورد قیمت گذاری تقریباً تمام خدمات داده خود به روش محاسبه محور یکسان فکر کنند.

در حال حاضر ، Airbyte دارای 130 اتصال دهنده به سرویس هایی است که از محصولات مصرفی مانند Instagram تا سیستم های BI مانند Looker Google و تقریباً هر سیستم اصلی پایگاه داده را شامل می شود. همانطور که تیم اشاره کرد ، بسیاری از مشتریان همچنین از کد منبع باز Airbyte برای ساختن اتصالات سفارشی خود استفاده می کنند. علاوه بر این ، در حال حاضر فروشندگانی نیز وجود دارند که برای مشتریان خود اتصالات می سازند و تیم در حال بررسی این است که چگونه می تواند با استفاده از نوعی از سهم درآمد ، جامعه خود را برای حفظ اتصالات در طول زمان ترغیب کند.