Addi 75 میلیون دلار برای پیشبرد “اکنون خریداری کنید ، بعداً پرداخت کنید” را در LatAm افزایش می دهد ، ارزش آن تقریباً سه برابر می شود – TechCrunch

اکنون خرید کنید ، پرداخت بعداً رسماً در همه جا وجود دارد و آمریکای لاتین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

امروز ، یک استارتاپ در منطقه ، Addi، از تمدید 75 میلیون دلاری سری B خود خبر می دهد و مجموع اندازه دور را به 140 میلیون دلار می رساند. در اواخر ماه مه ، این استارتاپ اعلام کرد که 35 میلیون دلار در یک دوره حقوق صاحبان سهام به رهبری صندوق فرصت یونیون میدان و 30 میلیون دلار بدهی از Architect Capital جمع آوری کرده است.

این شرکت که دارای دفتر مرکزی دوگانه در بوگوتای کلمبیا و سائوپائولو برزیل است ، از افشای ارزش جدید خود صرف نظر کرد و گفت: “تقریباً سه برابر” 90 روز پیش که در اولین قسمت از سری خود بسته شد. B ، و این در حال حاضر در محدوده “صدها میلیون دلار” است.

Greycroft مستقر در نیویورک این تمدید را رهبری کرد که شامل مشارکت حامیان جدید GGV Capital ، Citius Capital و Intersection Growth Partners و همچنین سرمایه گذاران فعلی Union Square’s Opportunity Fund ، Andreessen Horowitz ، Endeavor Catalyst ، Foundation Capital ، Monashees و Quona Capital می شود.

با آخرین تامین مالی ، Addi در حال حاضر در مجموع 220 میلیون دلار بدهی و حقوق صاحبان سهام از ابتدای سپتامبر 2018 تأمین کرده است – 140 میلیون دلار از آن به حقوق صاحبان سهام و بیش از 80 میلیون دلار بدهی.

بنیانگذار و مدیرعامل Addi سانتیاگو سوارز می گوید ، دنیل والخو و المر اورتگا این شرکت را با چشم اندازی از تجارت دیجیتال در آمریکای لاتین – منطقه ای که در آن کمتر از 25 درصد مردم کارت اعتباری دارند ، راه اندازی کرد.

او گفت: “برای انجام این کار ، ما باید مشکل پرداخت را حل کنیم.” “ما می خواستیم پرداخت های بدون اصطکاک را ممکن کنیم در حالی که به مشتریان اجازه می دهیم آنچه را که می خواهند تهیه کنند.”

Addi با خرید در حال حاضر ، پرداخت بعداً شروع کرد ، که به مشتریان اجازه می داد در چند دقیقه با “فقط چند کلیک” خرید کنند. امروزه این شرکت به مشتریان اجازه می دهد هزینه خرید خود را در مدت سه ماه بدون هیچ هزینه ای پرداخت کنند. برای خریدهای بزرگتر ، Addi به آنها اجازه می دهد تا 24 ماه با آنچه که “نرخ رقابتی و عادلانه” توصیف می کند ، پرداخت کنند.

Addi در حال حاضر برای تجارت الکترونیک ، خرید تلفن همراه و آجر و ملات در برزیل و کلمبیا در دسترس است و برنامه ریزی شده است که در سالهای آینده در سراسر آمریکای لاتین گسترش یابد. به طور خاص ، قصد دارد در سال 2022 وارد بازار مکزیک شود.

به گفته سوارز ، Addi تنها از ابتدای امسال GMV (حجم ناخالص کالا) خود را 13 برابر افزایش داده است.

وی گفت: “و ARR ما نیز رشد مشابهی داشته است.”

مانند بسیاری از شرکت های دیگر ، Addi به طور موقت در نتیجه همه گیری COVID-19 با کندی تجارت مواجه شد. اما به سرعت برگشت.

ما 99 درصد GMV خود را در 20 روز با شیوع همه گیر از دست دادیم. ما مجبور شدیم تصمیمات دردناکی بگیریم ، از جمله رهایی بسیاری از همکارانمان در زمان بسیار سخت. ” ما همچنین تجارت خود را بر تجارت الکترونیکی و پرداخت های دیجیتال متمرکز کردیم و از آن زمان به بعد نگاه نکردیم. “

در نتیجه ، Addi در مارس/آوریل 2021 دوباره به بالاترین سطح قبل از COVID رسید و از آن زمان تا کنون حدود 3 برابر رشد کرده است.

سوارز افزود: در حال حاضر ، این شرکت بیشتر بر رشد متمرکز است تا سودآوری.

وی گفت: “این دور تمرکز ما را بر همه گیر شدن و دسترسی تجارت دیجیتال در سراسر آمریکای لاتین افزایش داده است.”

در واقع ، آمریکای لاتین جهان را رهبری کرد رشد تجارت الکترونیک در سال گذشته از طرف دیگر ، Addi در حال حاضر بیش از 150،000 مشتری دارد ، این تعداد ماهانه 30 تا 40 درصد در ماه در حال افزایش است. در بخش تجاری ، نزدیک به 500 شریک تجاری دارد ، از جمله مارک هایی مانند Arturo Calle ، Mario Hernandez ، Keep Running و Claro. در اوایل سال جاری ، این شرکت با Banco Santander همکاری استراتژیک برقرار کرد.

Addi در حال حاضر دارد بیش از 260 کارمند (یا به قول سوارز ، شرکا) ، در مقایسه با کمتر از 120 نفر در سال قبل. این شرکت خود را “یکی از معدود استارتاپ های آمریکای لاتین” می داند که به همه کارکنان حقوق صاحبان سهام اعطا می کند.

سوارز به TechCrunch گفت: “و ما صحبت از شرکا و مالکان مشترک را بیشتر از کارکنان مورد توجه قرار می دهیم.”

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید برای افزایش سرمایه آن استفاده کند نقشه راه محصول و توسعه جغرافیایی در سمت محصول ، تا پایان سال “راه حل پرداخت یک کلیک” را برای شرکای تجاری و مشتریان خود راه اندازی می کند. Addi همچنین همانطور که قبلاً ذکر شد ، ورود خود به مکزیک را سرعت می بخشد ، جایی که قصد دارد در اوایل سال 2022 راه اندازی شود.

ثابت ماهینی از Greycroft گفت که قبل از سرمایه گذاری در Addi ، شرکت وی “برای مدت طولانی” این استارتاپ را دنبال می کرد.

ماهینی به TechCrunch گفت: “علاوه بر یک تیم استثنایی ، ما معتقدیم که ارزش ارزش BNPL در LatAm قوی تر از هر نقطه دیگری در جهان است.” ما معتقدیم که آنها این فرصت را دارند که کل تجربه پرداخت های مصرف کننده در منطقه را به طور اساسی تغییر دهند. “

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ، مصرف کنندگان در آمریکای لاتین گزینه های بسیار کمی در زمینه اعتبار دارند. ماهینی افزود: نفوذ کارت بسیار کم است و کسانی که برای دریافت اعتبار درخواست می کنند “با یک فرایند درخواست دست و پا گیر و ناامید کننده روبرو هستند”.

و کسانی که کارت اعتباری دارند ، اغلب محدودیت های بسیار پایینی با نرخ بهره بالا دارند.

وی گفت: “به آسانی می توان دریافت که چگونه این پویایی دسترسی به اعتبار مطمئن و مطمئن را برای مصرف کنندگان دشوار و گران می سازد.”

به گفته ماهینی ، Addi “کل مجموعه پردازنده ، پذیره نویسی و کلاهبرداری را بازسازی کرده است تا بتوانند جایگزین های اعتباری مطمئن تری برای مصرف کنندگان فراهم کنند در حالی که تجار را قادر می سازد تا اندازه سبد و GMV خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.”

این دومین سرمایه گذاری LatAm برای Greycroft است ، که قبلاً در Rocket.chat ، پلت فرم ارتباطات و همکاری سازمانی برزیل سرمایه گذاری کرده بود.

سال آینده در مکزیک ، Addi به بازیکن فعلی ، Nelo ملحق می شود. اون استارتاپ 3 میلیون دلار جمع آوری کرد در آوریل ، و در آن زمان ، با بیش از 45 تاجر و بیش از 150،000 کاربر زنده بود. همچنین ، کیمیاگری در اوایل سال جاری وارد بازار مکزیک شدبه