Ada مجموعه خدمات مشتری مولد جدید خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی را منتشر کرد

Ada، یک استارت‌آپ اتوماسیون خدمات مشتری مستقر در تورنتو، مدت‌هاست که پیش از استفاده از مدل‌های زبان بزرگ در راه‌حل‌های خود وجود داشته است، اما امروز این شرکت مجموعه جدیدی از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی مولد را با هدف استفاده از این اتوماسیون معرفی می‌کند. به سطح دیگری

مایک مورچیسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، می گوید که ماموریت شرکت او از زمان راه اندازی آن در سال 2016 این است که به هر مشتری یک تجربه عالی بدهد، چیزی که اکنون با زمان های طولانی انتظار، موزیک های وحشتناک و اطلاعات بسیار بد صدق نمی کند. او امیدوار است که هوش مصنوعی مولد به او کمک کند تا مشتریانش را به این ایده آل نزدیکتر کند.

به طور خلاصه، با Ada، می‌توانید یک بار بسازید و در هر مکانی در هر کانال پیام‌رسانی، صدا، [whatever]مورچیسون به TechCrunch گفت: زمان ساخت اولیه ربات اساساً صفر است زیرا ما در حال تولید پاسخ‌هایی هستیم که بر اساس دانش شما در سراسر شرکت شما است.

این یک کار طولانی است، به خصوص با مشکل توهم ذاتی در مدل های زبانی بزرگ که در آن اگر نداند از اطلاعات موجود در پایگاه دانش چه کاری انجام دهد، کلمات یا اعمال را می سازد.

یکی از سخت ترین مشکلاتی که در حال حاضر با استفاده از هوش مصنوعی مولد در زمان اجرا قابل حل است، مشکل ایمنی است. چگونه از آن اطمینان حاصل می کنید [the bot is] به شما پاسخ واقعی می دهد و اینکه ایمن است، دقیق است، مرتبط است؟ در واقع چگونه این کار را انجام می دهید؟» او درخواست کرد.

او می گوید که این مسائل در واقع بخشی از یک مشکل LLM نیستند. به نظر می رسد که پیچیدگی زیادی وجود دارد، IP زیادی که ما در اطراف کل خط لوله هوش مصنوعی خود ساخته ایم که به ما امکان می دهد [give an answer] با اعتماد به نفس. این یک دلیل بزرگ و بزرگ است که مشتریان ما از این موضوع بسیار هیجان زده هستند.

علاوه بر این، او ادعا می‌کند که تعداد دفعاتی که باید کارهای پیچیده‌تر را به انسان بسپارید با این محصول به شدت کاهش می‌یابد، اما Ada برای زمانی که نیاز باشد با نرم‌افزارهای خدمات مشتری مانند Zendesk و Salesforce ادغام می‌شود.

«در آن موقعیت، جایی که شکافی وجود دارد، ما به طور یکپارچه به انسان تحویل می دهیم. و این بخش بزرگی از رشد آدا بوده است. به ویژه در پنج سال گذشته [we have seen] ما چقدر موثر دسکتاپ های عامل را در این فضا تکمیل کرده ایم، به ویژه Zendesk و Salesforce.» مورچیسون توضیح داد.

امروزه، این شرکت بیش از 300 مشتری دارد که از این پلتفرم استفاده می کنند، از جمله متا، ورایزون و شاپیفای. این شرکت که در سال 2016 راه اندازی شد، بیش از 190 میلیون دلار از جمله سری C 130 میلیون دلاری در سال 2021 به دست آورد.