5 تغییری که اپلیکیشن‌های صوتی-اجتماعی باید اکنون ایجاد کنند – TechCrunch

از آنجا که برنامه های صوتی اجتماعی مانند Clubhouse ، Beams ، Pludo ، Racket و Quest در سال گذشته محبوبیت یافته اند ، بازاریابان ، تیم های محصول و رقبای جدید در حال بررسی استراتژی هایی هستند که تجربه کاربر را ایجاد کرده و می شکند. این فضا

از یک طرف ، این محصولات هنگام ورود به بازار نسبتاً ساده بودند زیرا سازندگان محتوا می توانند به سادگی ثبت نام کنند ، اتاق های صوتی ایجاد کنند یا پادکست های کوتاه و سپس زمان پخش را تعیین کنند. اما با فاش شدن بیشتر و بیشتر بازخوردهای منفی کاربران در بالای انجمن های اینترنتی ، اکنون یک نقطه توقف خوب برای بررسی میزان “اجتماعی” بودن صدای اجتماعی است.

ما می دانیم که صدای اجتماعی به معنای تقلید از یوتیوب، توییتر یا فیس بوک نیست، که تجربیات کاربر عمدتاً بر اساس ارتباطات یک طرفه ساخته شده است. اما اگر آنها را کنار بگذاریم، شرکت‌های صوتی-اجتماعی باید در هنگام توسعه استراتژی خود چه کسانی را در نظر بگیرند؟

با توجه به سابقه من در تلویزیون و بازاریابی ، نباید تعجب کرد که من معتقدم صدای اجتماعی باید از همان استراتژی هایی استفاده کند که توسط سازمانهای خبری مهم استفاده می شود.

بر اساس تجربه من ، در اینجا پنج مورد از ساده ترین روش هایی که تیم های برنامه های صوتی اجتماعی می توانند این کار را انجام دهند ، آورده شده است.

برای گنجاندن سازماندهی کنید

وقتی به طراحی اپلیکیشن ها فکر می کنیم، چیزهایی که معمولاً به ذهن می رسد، قرار دادن پشته همبرگر، انواع فونت و سهولت امکان ورود و خروج کاربر به حساب خود است.

اما آنچه ما به ندرت به آن فکر می کنیم این است که چگونه طراحی از کاربران معلول پشتیبانی می کند یا پشتیبانی نمی کند. یک نگرانی قابل توجه – و معقول – که در سال گذشته با اوج گرفتن صدای اجتماعی پدیدار شد، فقدان ویژگی‌های دسترسی برای افراد دارای اختلال بینایی یا شنوایی بود.

نوشتار کوچک ، حرکت در برنامه ها را برای افراد دارای اختلال بینایی دشوارتر می کند و نبود زیرنویس برای کسانی که ناشنوا هستند ، لذت بردن از مکالمات را دشوار می کند.

اگر به این موضوع فکر کنید ، رستوران ها و سینماهای سینمایی معمولاً راهی برای استفاده مشتریان از منوی متفاوت به خط بریل یا چاپ بزرگتر دارند یا این که برای مخاطبانی که برای لذت بردن از نمایش نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند ، زیرنویس ارائه می دهند. تیم ها و طراحان برنامه های صوتی اجتماعی باید نقاط بازرسی دسترسی را در جریان کار قرار دهند تا این نگرانی ها را در ابتدای نقشه راه توسعه برطرف کنند.

در سال اول، از خبرنگاران و میزبانان استفاده کنید

بازاریابی برنامه های صوتی اجتماعی برای تولیدکنندگان محتوا یک راه عالی برای جذب کاربران اولیه است ، اما بهتر است میزبانان و روزنامه نگاران باتجربه ای را که مایل به همکاری با نام تجاری شما در مرحله بتا هستند نیز بهتر تشخیص دهید.

چرا؟ زیرا وقتی در حال ساخت برنامه ای هستید که در نهایت بخشی از بازار رسانه ها را اشغال می کند ، اعتبار حرف اول را می زند.

ایجاد محتوا و اعتبار متقابل نیست. و بررسی توسط روزنامه نگاران و مجریان با تجربه که تجربه تولید برنامه های زنده و تعدیل بازخورد عمومی را دارند، می تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد.

ناگفته نماند ، اگر با مجموعه ای از استعدادها شروع کنید که طناب ها را می شناسد ، می توانید برای پیشنهادات آموزشی کاربران وقت بگذارید. با در اختیار داشتن چهره های معتبر که مکالمات شما را هدایت می کنند ، آنها همچنین نحوه استفاده م .ثر از پلتفرم را برای سازندگان که پس از آنها در کشتی هستند ، تعیین می کنند.

از رسانه های بزرگ تقلید کنید

Spotify ، Netflix ، Hulu ، Amazon Prime ، ABC ، ​​NBC ، CBS و BBC همه چه ویژگی مشترکی دارند؟ برنامه نويسي.

اگر کسی بخواهد بداند که ساعت 8 امشب در شبکه ABC چه اتفاقی می افتد، برای او آسان است که بفهمد و زمانی را برای تماشای یک برنامه اختصاص دهد. با Netflix ، مخاطبان از تغییرات هفته قبل اگر نه ماهها قبل مطلع شوند.

داشتن مجموعه ای از اتاق ها یا نمایش هایی که توسط استعدادهای داخلی تولید می شوند را در نظر بگیرید. به این ترتیب، مخاطبان کاربر دلیلی برای حضور در پلتفرم دارند، حتی اگر سازندگان مورد علاقه آنها در وقفه باشند.

بله ، برخی از تولیدکنندگان محتوا آنقدر باهوش هستند که به مخاطبان خود اطلاع دهند که چه زمانی برمی گردند ، اما همه آنها از حمایت تهیه کننده یا تیم مجرب برخوردار نیستند تا مطمئن شوند که می توانند حضور خود را حفظ کنند.

در نگاه اول ، این مسئله برای تیم های برنامه چندان مهم به نظر نمی رسد ، زیرا شرط بندی می کنید که خالق محتوا برگردد و مخاطبان خود را به آنجا بیاورد. اما اینجاست که برنامه‌ها واقعاً تعامل خود را از دست می‌دهند: اگر سازندگان ثابت نباشند و مخاطب نداند چه زمانی باید از آنها انتظار بازگشت داشته باشد، و کاربر پیشنهادهایی برای اتاق‌های صوتی مشابه یا نمایش‌ها به سرعت دریافت نکند، علاقه خود را از دست می‌دهد. و بازگشت را متوقف کنید

و بعداً ، وقتی از آنها س whyال می شود که چرا استفاده از سیستم عامل ها را متوقف کرده اند ، بازبینی آنها معمولاً منفی است زیرا آنها ارزش ادامه دار را نمی بینند.

هنگامی که سازندگان شکایت دریافت می کنند، بلافاصله آموزش دهید

وقتی سرگرم کننده ها به هم می ریزند ، کافی است چند گروه از مردم نگرانی های خود را بیان کنند ، و قبل از اینکه بدانید ، حرفه آنها ضربه بزرگی می خورد. گاهی اوقات این اتفاق می افتد زیرا ایجاد کننده محتوا بدخواهانه عمل کرده است ، اما برخی دیگر به دلیل اشتباهات صادقانه یا جهل محض است.

نکته این است: اگر سریع به حذف خالق بپردازید ، نه تنها کار آنها را خدشه دار می کند ، بلکه دیگران را از آموزش و پرورش در مورد شرایطی که در شرایط مشابه باید انجام دهند – و چگونگی حل خصوصی نگرانی های اولیه ، محروم می کند. و به صورت عمومی

با توجه به ماهیت زنده این پلتفرم‌ها، ظاهر شدن این snafus تضمین شده است، و به همین دلیل، ایده خوبی است که نحوه رسیدگی به مشکلات را به گونه‌ای که برای همه افراد درگیر حمایت باشد، ایده خوبی است.

پیشنهاد اینجا این است که یا یک برنامه آموزشی ایجاد کنید که تولیدکننده محتوا باید قبل از بازگشت به پلت فرم آن را تکمیل کند ، یا شرکت شما می تواند با دوره های آموزشی آنلاین یا حضوری برای آموزش افراد در موضوعات مربوط به مواردی مانند نژاد، فرهنگ یا مسائل اجتماعی.

من آن را به گرفتن بلیط برای نقض متحرک و ملزم شدن به حضور در مدرسه راهنمایی و رانندگی تشبیه می کنم. این تیم های برنامه باید راه حلی مشابه را در نظر بگیرند که به سازندگان اجازه می دهد تا در معرض دید عموم قرار بگیرند و در حال یادگیری باشند. همه تولیدکنندگان محتوا به عنوان روزنامه نگار آموزش نمی بینند. اگر آنها در بازاریابی هدف قرار می گیرند، باید یک استراتژی وجود داشته باشد تا آنها را به عنوان شرکت کنندگان فعال در پلتفرم حفظ کند، حتی پس از بروز اشتباهات.

راه اندازی شورای محتوا

در آخر اما مطمئناً مهم نیست ، در لحظه ای که شرکت شما در حال آزمایش بتا است ، عاقلانه است که یک شورای محتوا برای رسیدگی به هر گونه زمینه حساسیت که ممکن است در پلت فرم شما ایجاد شود ، ایجاد کنید.

به همان روشی که استارتاپ ها دارای هیئت های مشاوره هستند ، تشکیل شورای محتوا با متخصصان صنعت در زمینه تنوع ، برابری و شمول ، معلولیت ، امور جهانی ، سیاست ، حمایت از LGBTQIA ، نژاد ، مراقبت های بهداشتی و عدالت اجتماعی را فقط برای ذکر چند مورد در نظر بگیرید. این فشار کارمندان داخلی را از بین می برد تا بدانند چگونه با موضوعات سخت در پلتفرم مقابله کنند. همچنین شخصی را در اختیار شرکت قرار می دهد که به طور داخلی با این تجارت درگیر است. اگر پلتفرم با هر گونه بحث و جدل پیرامون موضوعات داغ مواجه شود، این کارشناسان می توانند مفید باشند.

همانطور که فضای اجتماعی-صوتی به گسترش خود ادامه می دهد، راه های تعامل سازندگان و مخاطبان با پلتفرم ها نیز افزایش می یابد. اما این که آیا این رشد تا پایان سال 2021 به افزایش خود ادامه می دهد، یک چیز مطمئن است، فضای اجتماعی-صوتی ممکن است بزرگتر از چیزی باشد که در حال حاضر خود را به تصویر می کشد، و به عنوان یک سازنده محتوا و کاربر نهایی، نمی توانم صبر کنم. تا ببینیم چه فرصت هایی در این فضا باز خواهد شد.