3 پیشرفت جدید برای YouTube Shorts

این هفته YouTube استراتژی‌های جدیدی را برای ترکیب شورت برای جذب مخاطبان جدید اعلام کرد.

  • گسترش Shorts به کمپین های دسترسی به ویدیو
  • قرار گرفتن در کنار محتوای پرطرفدار Shorts
  • اولین موقعیت در شورت

گنجاندن شورت برای بهینه‌سازی دسترسی. Shorts در کمپین های دسترسی ویدیویی ادغام می شود، که از هوش مصنوعی گوگل برای ارائه موثرترین ترکیب تبلیغات، افزایش دسترسی و کارایی در YouTube استفاده می کند.

تبلیغات ویدیویی درون‌فید نیز به کمپین‌های دسترسی ویدیویی اضافه می‌شوند تا فرصت‌هایی را برای مشارکت مخاطب در سراسر پلتفرم افزایش دهند. Paramount+ یکی از شرکای اولیه بود که نسخه به‌روز کمپین‌های دسترسی ویدیویی را آزمایش کرد.

با به‌روزرسانی کمپین‌های دسترسی به ویدیو، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به سادگی یک ویدیوی عمودی 60 ثانیه‌ای (یا کوتاه‌تر) را همراه با سایر دارایی‌ها آپلود کنند. متناوبا، خلاقیت افقی موجود را می توان با استفاده از ابزارهای راه اندازی کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی YouTube برای صفحه های عمودی سازگار و بهینه کرد.

قرار دادن تبلیغات در کنار محتوای پرطرفدار Shorts. YouTube Select به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را در کنار محبوب‌ترین محتوای پلتفرم در محیطی امن برای برند قرار دهند. همین فناوری در حال حاضر برای شورت‌ها به کار می‌رود و به برندها اجازه می‌دهد تا به ۱.۵ میلیارد کاربر شلوارک وارد شده ماهانه دسترسی پیدا کنند.

مجموعه YouTube Select Run of Shorts. این تضمین می‌کند که تبلیغات در کنار محبوب‌ترین و مرتبط‌ترین ویدیوها در فیدهای Shorts کاربران ظاهر می‌شود و برندها را در خط مقدم ذهن بینندگان نگه می‌دارد. اولین موقعیت در Shorts آزمایشی، که از طریق YouTube Select در دسترس است، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با اطمینان از اینکه آگهی‌شان اولین چیزی است که بینندگان هنگام باز کردن YouTube Shorts می‌بینند، تأثیر اولیه قوی در یک محیط بسیار فراگیر بگذارند.

استفاده از محتوای بلند و کوتاه YouTube YouTube محتوای متنوعی از جمله دسته‌های سرگرمی مختلف، ژانرهای موسیقی و قالب‌های ویدیویی (زنده، کوتاه، بلند، پادکست و موسیقی) را ارائه می‌کند. هم فیلم‌های کوتاه و هم ویدیوهای طولانی به جذب بیننده و کشف در این پلتفرم کمک می‌کنند، و YouTube را به مقصد مطلوب برای محتواسازان و مصرف محتوای کوتاه تبدیل می‌کنند.

با گنجاندن YouTube در کمپین‌های آگاهی، مارک‌ها می‌توانند با پیام‌های خلاقانه خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند در حالی که کاربران از محتوای مورد علاقه خود لذت می‌برند. محصولات و ابزارهای YouTube، تبلیغات ویدئویی کوتاه را به کمپین‌ها اضافه می‌کند و به برندها از همه نوع کمک می‌کند ارتباط و ارتباط خود را با بینندگان امروزی حفظ کنند.

تو عمیق تر درباره به‌روزرسانی‌های جدید Shorts در وبلاگ Google Ads & Commerce بیشتر بخوانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. با گنجاندن ویدیوهای کوتاه در کمپین‌های خود، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از مخاطبان جدید بهره ببرند، دسترسی آنها را افزایش دهند و یادآوری برند را بهبود بخشند. این یک محیط ایده‌آل برای برندها ایجاد می‌کند تا مرتبط، مرتبط و در ذهن بینندگان امروزی باقی بمانند، که در نهایت نتایج بهتری را به همراه دارد و وفاداری بلندمدت به برند را تقویت می‌کند.