10 دلیل برای حضور آنلاین در SMX 9 تا 10 نوامبر

فناوری با سرعتی بی سابقه در حال پیشرفت است … و بازاریابان جستجوی برنده از این فناوری امروزه برای موفقیت در کمپین استفاده می کنند. پذیرش اتوماسیون در PPC ، استفاده از هوش مصنوعی برای فعال کردن SEO در مقیاس ، با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد ایده های محتوا – همه چیز ممکن است … اگر می دانید چگونه.

مراجعه كردن SMX، آنلاین 9-10 نوامبر ، برای یادگیری تاکتیک های عملی ، توصیه های متخصص و بهترین شیوه های مورد اعتماد که می تواند کمک کننده باشد کمپین ها ، شرکت و شغل خود را به سطح جدیدی از موفقیت برسانیدبه

به 10 دلیل که باید ماه آینده به صورت آنلاین به ما بپیوندید ، به خواندن ادامه دهید:

  1. قفل را باز می کنید تاکتیک های بی طرفانه ، قابل اعتماد ، قابل اجرا از کارشناسان Search Engine Land.
  2. 100٪ مجازی یعنی می توانید از هر کجا شرکت کنید: دفتر ، خانه ، نیمکت و غیره
  3. نمی توانید بصورت زنده شرکت کنید؟ برای راحتی خود با دسترسی در صورت تقاضابه
  4. حضور است مقرون به صرفه تر از همیشه – فقط 249 دلار برای گذرنامه All Access. (عجله کنید! نرخ های اولیه پرندگان امروز شنبه 23 اکتبر منقضی می شود!)
  5. فقط دسترسی آموزش ایمن ، معتبر و قابل اعتماد -بدون طرح های سریع ثروتمند یا تاکتیک های مبهم.
  6. پرسش و پاسخ زنده یعنی شما به سخت ترین سوالات خود پاسخ تخصصی دریافت کنیدبه
  7. بشنوید چی بهترین بهترینها تا… و هستند ابتکارات و غرایز خود را تأیید کنیدبه
  8. دریافت گواهی رسمی تکمیل به تعهد خود را نشان دهید برای ادامه آموزش و پیشرفت حرفه ای خود.
  9. با تخصص زنده در جستجوی تخصصی خود غوطه ور شوید ، کارگاه های دو روزه – با هزینه اندک و اضافی در دسترس است.
  10. تیم خود را با a متحد کنید تجربه آموزش مشترک – و پس انداز اضافی را کسب کنید در حالی که شما در آن هستید

می خواهید بیشتر بیاموزید؟ وارسی دلایل مورد علاقه بازاریابان را برای حضور در SMX جستجو کنیدبه

آماده ثبت نام هستید؟ حرکت هوشمندانه. فقط با 249 دلار گذرنامه All Access خود را ایمن کنید… یا با یک کارگاه فقط 379 دلار بسته بندی کنید! به یاد داشته باشید ، این نرخ های Early Bird در پایان این هفته – شنبه ، 23 اکتبر به پایان می رسد. به خودتان و کیف پول خود لطفی کنید… همین حالا ثبت نام کنید!


درباره نویسنده

لورن دانووان از سال 2006 در زمینه بازاریابی آنلاین ، متخصص در بازاریابی رویداد ، مدیریت محتوا ، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی ، مدیریت جامعه و شهرت و روزنامه نگاری در زمان واقعی فعالیت کرده است. او در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی در رسانه های درب سوم فعالیت می کند – تهیه کننده سری Search Marketing Expo و MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech.