یک هفته باقی مانده: برای TC Disrupt Startup Battlefield 200 درخواست دهید

زمان بی وقفه است و در حال حاضر، دوستی برای بنیانگذاران استارت آپی که در مراحل اولیه مستعد به تعویق انداختن هستند نیست. پنجره برنامه Startup Battlefield 200 (SB 200) در TechCrunch Disrupt 2023 تنها در یک هفته بسته می شود. آیا می توانید این فرصت بالقوه تغییر زندگی را از دست بدهید؟ ما فکر نمی کنیم.

برنامه های Startup Battlefield 200 در 7 روز بسته می شوند

گروه نخبگان SB 200 سال گذشته در Disrupt 2022 آغاز به کار کرد و متشکل از کارآفرینانی از بیش از 20 کشور و 25 صنعت بود. امسال رقابت از بین رفته است، اما تا زمانی که برای Startup Battlefield 200 درخواست نکنید، شانسی برای موفقیت ندارید. تا 15 مه ساعت 11:59 ب.ظ PDT.

توجه داشته باشید: اگر برنامه ای را راه اندازی کرده اید، ایمیل خود را برای یافتن پیوندی برای تکمیل بخش دوم بررسی کنید.

بخشی از SB 200 بودن چگونه است؟ در پادکست چهار قسمتی ما، Inside Startup Battlefield، متوجه خواهید شد. این شما را به پشت صحنه یکی از موردانتظارترین مسابقات استارت آپی فناوری می برد. اپیزود اول یک نمای کلی از آنچه ما به دنبال آن هستیم ارائه می دهد – و اینکه چرا Startup Battlefield با هر رقابت استارتاپ دیگری در آنجا متفاوت است.

به مزایای SB 200 در TechCrunch Disrupt 2023 توجه کنید

همه شرکت‌های SB 200، همراه با جعبه باز کردن درهای مرتبط با مهر تأیید TechCrunch، این امتیازات، مزایا و فرصت‌ها را دریافت می‌کنند.

دسترسی کامل به Disrupt: بنیانگذاران SB 200 به صورت رایگان در Disrupt شرکت می‌کنند، چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه ارائه‌ها، میزگردها و میزگردها دریافت می‌کنند.

فضای نمایشگاهی رایگان برای کل نمایشگاه: SB 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است. هیچ کس نمی تواند راه خود را به کف نمایشگاه بخرد.

علاقه سرمایه گذاران و قرار گرفتن در معرض رسانه ها: می‌توانید شرط ببندید سرمایه‌گذارانی که دنبال تک‌شاخ‌های آینده هستند و روزنامه‌نگارانی که به دنبال داستان بزرگ بعدی هستند، برای ملاقات و خوشامدگویی با بنیان‌گذاران SB 200، آن‌ها را برای طبقه‌ی نمایشگاه منتشر می‌کنند.

کارگاه ها و آموزش های میدانی: بنیانگذاران SB 200 به کارگاه ها و مسترکلاس های انحصاری در هفته های پیش از Disrupt دعوت خواهند شد. آنها آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت رایگان در TechCrunch+ دریافت خواهند کرد.

ارائه سریع برای مخاطبان سرمایه گذاران و ویراستاران TC: این آموزش زمانی که وارد مرحله ویترینی شوید مفید خواهد بود. بازخورد ارزشمندی دریافت خواهید کرد و ممکن است راه خود را به سبد سرمایه گذاران بیابید.

یک شات در 100000 دلار: ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB 200 برای فینالیست های Startup Battlefield انتخاب خواهند کرد. بنیان‌گذاران این 20 شرکت، مربی‌گری خصوصی دریافت می‌کنند، در مقاله‌ای در TechCrunch معرفی می‌شوند و به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه می‌شوند. برنده نهایی جایزه 100000 دلاری بدون سهام را به خانه می برد.

یک هفته می تواند همه چیز را در مورد رویای استارتاپی شما تغییر دهد، اما فقط در صورتی که برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید. تا 15 مه ساعت 11:59 ب.ظ PDT. ما می خواهیم شما را در سانفرانسیسکو ببینیم!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.