یک محور، در این بازار‽

به هفته‌نامه استارت‌آپ‌ها خوش آمدید، برداشتی متفاوت از اخبار و روند استارت‌آپ‌های این هفته توسط گزارشگر ارشد ناتاشا ماسکریناس.

خوانندگان هفته‌نامه استارت‌آپ‌ها می‌دانند که من عاشق یک داستان محوری هستم، و اکنون یکی از داستان‌های خودم را دارم: از TechCrunch می‌روم! این آخرین شماره هفتگی استارت آپ من است، خبرنامه ای که بیش از دو سال است که هر هفته می نویسم. من به سمت یک نشریه جدید حرکت خواهم کرد و به گزارش در مورد سرمایه گذاری خطرپذیر و استارت آپ ها ادامه خواهم داد.

این یک حرکت تلخ و شیرین است. من بیشتر دوران پس از فارغ التحصیلی خود را در TechCrunch گذرانده ام. این نشریه به من کمک کرد تا اولین‌های حرفه‌ای زیادی پیدا کنم: اولین داستان من، اولین داستان بلندم، اولین چرخه گاو نر من که ارزش‌گذاری شده بود و اولین چرخه خرس اخراج‌شده من. من همچنین یک برنامه کاملاً جدید را برای Equity، پادکست شاخص TC راه‌اندازی کردم و با مهمانان درباره جذاب‌ترین مسیرها و مسیرهای شغلی آنها مصاحبه می‌کردم. به علاوه، من با کوین هارت در صحنه Disrupt مصاحبه کردم. قدردانی یک دست کم گرفتن است.

در حالی که این آخرین استارتاپ ویکلی من خواهد بود، اما پایان این خبرنامه نیست. من برای به اشتراک گذاشتن آن هیجان زده هستم حاج جان کمپس، یک خبرنگار قدیمی و خالق مجموعه شگفت انگیز Pitch Deck Teardown ما، هفته نامه استارتاپ ها را بر عهده خواهد گرفت. هاجه یکی از خبرنگارانی است که بیشتر در این خبرنامه نقل قول می‌کنم، زیرا همه کارهای او با دسته «استارت‌آپ باید بخواند» مطابقت دارد – و تیترهای شوخ‌آمیز او هم ضرری ندارند.

در مورد اینکه چه کسی ضربان من را پوشش خواهد داد، TC در حال حاضر یک میز سرمایه گذاری شگفت انگیز دارد، از جمله اما نه محدود به Connie Loizos، Mary Ann Azevedo، Christine Hall، Dominic-Madori Davis و Rebecca Szkutak. بیگ به کایل ویگرز نیز فریاد می زند که بی باکانه و متفکرانه در کنار دوین کولدیوی هوش مصنوعی را پوشش می دهد.

در نقش بعدی‌ام، همان آهنگ و همان شهر را پوشش می‌دهم و بر روی قطعات و اسکوپ‌هایی که عمیقاً تحقیق شده‌اند تمرکز می‌کنم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جایی که بعدا می روم، و برای دنبال کردن کارهایم، زیرمجموعه (رایگان!!!) من و در توییتر در تماس باشید من برای چالش جدید هیجان زده هستم. فناوری هرگز به این اندازه خبرساز نبوده است. منابع، من همچنان از راهنمایی های شما لذت می برم: سیگنال من: 1 925 271 0912 است.

حالا بیایید وارد یک خبرنامه شویم!

بحث هوش مصنوعی

در TC+، من داستانی درباره بحثی که در حال حاضر در داخل هر شرکت سرمایه‌گذاری اتفاق می‌افتد نوشتم: بهترین راه برای جذب هوش مصنوعی چیست؟

در اینجا گزیده ای است:

چارلز هادسون از Precursor می خواهد محتاط باشد اما نه خیلی محتاط. این سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز یکی از افراد زیادی بود که ماه گذشته در یک کارخانه هوش مصنوعی حضور داشت، اما او – و بسیاری دیگر – هنوز سرمایه‌گذاری جدیدی در هوش مصنوعی در طول چرخه تبلیغاتی فعلی انجام نداده‌اند.

همچنین مانند بسیاری از سرمایه گذاران، او قبلاً شاهد بوده است که یک نقطه عطف یک بخش را تحت سلطه خود درآورده است و قایق های زیادی از سرمایه، بنیانگذاران جدید و گاهی معاملات سریع و مبتنی بر FOMO را به ارمغان آورده است. از نظر تاریخی، هادسون بدش نمی آمد بیرون بنشیند. او گفت: «مثلاً با کریپتو، تقریباً صفر بودم. «فکر نمی‌کنم با صفر به عنوان پاسخی برای هوش مصنوعی خوب باشم. سوال اینجاست که کجا و چگونه.»

  • ابزار جدید OpenAI تلاش می کند تا رفتارهای مدل های زبانی را توضیح دهد
  • میفیلد فقط یک میلیارد دلار جمع آوری کرد تا از تبلیغات اسب شاخدار جلوگیری کند
  • Anthropic فکر می کند که “هوش مصنوعی قانونی” بهترین راه برای آموزش مدل ها است

 

یک توپ کوچک بیشتر از توپ بزرگتر است که در برابر آن متعادل است

اعتبار تصویر: دانیل گریزل (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

ضرب شتاب دهنده های جدید

تیم پشت Better Tomorrow Ventures برخی از بزرگترین پیروزی‌های خود را قبل از اینکه شرکت حتی وجود داشته باشد، مشاهده کرد – زمانی که دو مؤسس از شرکت‌های پیش‌بنیاد با 500 حمایت می‌کردند. اکنون، شرکای مؤسس Sheel Mohnot و Jake Gibson در حال راه‌اندازی یک شتاب‌دهنده مخصوص به خود هستند.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: ضرابخانه یک شتاب دهنده سه ماهه مستقر در سانفرانسیسکو خواهد بود که چک های 500000 دلاری را در ازای 10 درصد سهام بین 6 تا 10 استارت آپ کاهش می دهد. گروه اولیه، که در اوت آینده آغاز می شود، قبلاً یک شرکت را پذیرفته بود و امروز نامه پذیرش دوم را ارسال کرد.

به نظر می رسد Better Tomorrow در جایی قدم می گذارد که معتقد است Y Combinator کمبود دارد. «YC برای مقیاس ساخته شده است. مهنوت گفت، توصیه‌ها بسیار شبیه به یک اندازه است. ما احساس می‌کنیم که با فین‌تک، چیزهای زیادی در مورد ساخت‌وساز منحصربه‌فرد هستند که داشتن چیزی متمایز منطقی است.

  • سرمایه جدید 30 میلیون دلاری AI2 Incubator در استارت‌آپ‌های اولیه هوش مصنوعی سه برابر می‌شود
  • نرخ های بهره بالاتر، داستان بازگشت فین تک را تقویت می کند
  • ما به اوج بدبینی در مورد فین تک نزدیک شده ایم

اعتبار تصویر: سیاحیر عزیزان (در یک پنجره جدید باز می شود) / شاتراستاک (در یک پنجره جدید باز می شود)

لطفاً همه چیز را برای مشکلات دنیای واقعی پشتوانه سرمایه گذاری کنید

در Equity این هفته، این سه نفر از طریق برخی از معاملات هفته و مضامین گفتگو کردند – اما نقطه درخشان این برنامه قطعا پوشش مری آن از Wellthy بود. این استارت‌آپ اخیراً ۲۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است تا به مراقبین کمک کند از طریق محصولی که آن را به عنوان «دربان مراقبت با فناوری فعال» توصیف می‌کند، احساس خستگی کمتری کنند.

در اینجا چیزی است که باید بدانید: در حالی که اکوسیستم مخاطره‌آمیز مطمئناً برای حمایت از استارت‌آپ‌های سلامت دیجیتال عجله کرده است و سلامت روانی به عنوان یک گفتگو در حال رشد است، هرگز مراقبت ویژه کافی نیست.

  • درون داستان انتخاب یکی از بنیانگذاران برای تعطیل کردن استارتاپش و توصیه به دیگران در آینده
  • بله، رشد فناوری در حال کاهش است
  • علیرغم شروع دشوار، فناوری آب و هوا در موقعیت خوبی برای مقابله با بقیه سال 2023 است
  • و این خلاصه ای از آخرین قسمت سهام من است! از شنوندگان Equity، از اینکه در تمام سفر من در برنامه شرکت کردید، از حضور در جمعه های سهام گرفته تا میزبانی و رهبری ساخت قسمت های چهارشنبه سهام ما، تشکر می کنم. من به سه سال گذشته‌ام در این برنامه افتخار می‌کنم و نمی‌توانم صبر کنم تا حالا از دور یک شنونده مشتاق باشم. خیلی به همه شما عشق می ورزم، و امیدوارم هر زمان که پادکست جدیدی راه اندازی می کنم، دوباره شما را برنده شوم!

علامت پیکان شهر سبز

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

و غیره و غیره

  • یادداشت برنامه نویسی: اگر در حال خواندن این مطلب در مرورگر هستید، آن را در صندوق ورودی خود نیز دریافت کنید! در اینجا مشترک شوید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • البته: در حال حاضر فصل Disrupt است. یادآوری کنید که برای هر بودجه و نقش بلیطی وجود دارد.
  • و در نهایت، من یک پلاگین بی شرمان دارم: اسکوپ ها مرا می سازند! اگر می‌شنیدید که یک شرکت مخاطره‌آمیز یا استارت‌آپ برنده شده، بالا می‌برد، شکست می‌خورد، یا نمی‌دانم، به دلیل اتفاقات داخلی یک مدیر اجرایی را راه‌اندازی کرده است، به من بگویید. من عاشق دیدن هستم عرشه های زمین اولیه و برگه های ترم نیز. خوشحالم صحبت در مورد ناشناس بودن و بیشتر در مورد فرآیند من و آنچه به دنبال آن هستم توضیح دهید. می‌توانید مواردی را در سیگنال در +1 925 271 0912 به من بگویید. بدون زمین، لطفا.

در TechCrunch دیده می شود

مدیر عامل موقت All Raise اکنون تمام وقت است

ایلان ماسک می گوید که یک مدیرعامل جدید برای توییتر پیدا کرده است

شراب جعبه‌ای را می‌توان با آلیسون لوورا و لورن دنیرو پیفر از جولیت بوژی کرد.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX به دنبال رد اکثر اتهامات ایالات متحده علیه خود است

توییتر DM های رمزگذاری شده را برای کاربران تایید شده با اشکالات امنیتی راه اندازی می کند

در TechCrunch+ دیده می شود

Pitch Deck Teardown: عرشه 5.2 میلیون دلاری Fibery’s Series A

پنهان در دید ساده: 5 پرچم قرمز برای سرمایه گذاران

کارگران فناوری می توانند از نویسندگان هالیوود درس های کار بگیرند

از سوفی بپرسید: آیا می توانم برای EB-1A بدون دریافت O-1A اقدام کنم؟

خوش گذشت. شما را از طرف دیگر می بینم – و امیدوارم که با خواندن همراه باشید،

ن

محوری، در این بازار توسط ناتاشا ماسکارناس که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد