یک استارتاپ EV چینی می خواهد یک روبات اسب خوار برای بچه ها بسازد – TechCrunch

خرید سگ روبات برای فرزندان خود اهمیتی نمی دهد – ممکن است در عوض آنها را به یک موجود افسانه ای تبدیل کنید. Xpeng ، سازنده خودروهای برقی EV ، از روبات تک شاخی که برای سوار شدن کودکان طراحی شده است ، تمسخر کرد. مانند SCMP توجه داشته باشید ، چهارپا از تجربیات Xpeng با رانندگی خودکار و سایر کارهای هوش مصنوعی برای حرکت در انواع مختلف زمین ، تشخیص اشیاء و ارائه “تعامل احساسی” استفاده خواهد کرد.

این شرکت در بیشتر جزئیات دیگر خجالت می کشد ، اگرچه طراحی ظاهری شبیه به یک نسخه زیبا و دوستانه برای بچه ها از Boston Robotics ‘Spot دارد. تقریباً به اندازه یک کودک قد دارد. متأسفیم ، شما راه خود را برای کار ترجیح نمی دهید.

این اسب شاخدار روباتی نیز به اندازه چیز “واقعی” افسانه ای است. Xpeng هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی انتظار دارد روباتیک اسب خود را با شاخ تحویل دهد ، چه برسد به قیمت و در دسترس بودن. ممکن است به اندازه 75،000 دلار Spot هزینه نداشته باشد ، اما ما انتظار داریم چیزی از این پیشرفته بیش از 2900 دلار Aibo از سال 2019 هزینه داشته باشد.

تا حدی سود در کنار این موضوع است. هی شیائوپنگ ، رئیس شرکت Xpeng گفت که اسب تک شاخ با بهره گیری از فناوری موجود این شرکت ، بخشی از حرکت گسترده تری در فضای رباتیک بود. این را به عنوان اولین قدم در نظر بگیرید. آنچه Xpeng از تک شاخ خود می آموزد می تواند منجر به روبات های پیچیده تر (و امیدوارم بزرگسالان) شود که احتمال خرید آنها بیشتر است.

https://www.youtube.com/watch؟v=XpM_zX0Fe7U

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.