یاهو یک برنامه تقویم جدید به نام Day ایجاد کرده است و از بنیانگذاران Sunrise برای طراحی آن استفاده کرده است-TechCrunch

وقتی نوبت به تقویم ها و برنامه های تقویم آنلاین می رسد ، سرویس هایی مانند تقویم Google و Outlook از مایکروسافت با صدها میلیون کاربر در سراسر جهان برتری دارند. اکنون یک شرکت دیگر امیدوار است با حرکت خود در فضا برخی از پرها را خراب کند. TechCrunch آموخته و تأیید کرده است که یاهو در حال کار بر روی نام Day ، یک برنامه جدید تقویم مستقل است. منابع به ما می گویند که این شرکت جرمی لو ون را-که برنامه تقویم دیگری به نام Sunrise را بنیان گذاشته بود ، استخدام کرده است و در نهایت آن را با مبلغ بیش از 100 میلیون دلار به مایکروسافت فروخت تا آن را به عنوان ستون فقرات تقویم بسیار محبوب مایکروسافت در Outlook تبدیل کند-تا به طراحی کمک کند. آی تی.

بسیاری از غروب طلوع خورشید ابراز تاسف کردند. در حال حاضر به نظر می رسد که آنها اکنون می توانند به اصطلاح Sunrise 2.0 را دریافت کنند.

(سلب مسئولیت: یاهو متعلق به همان شرکت TechCrunch است.)

سخنگوی یاهو در پاسخ به س ourال ما گفت: “ما در حال بررسی راه های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان هستیم که شامل ایده های جدیدی در مورد مدیریت اولین بار در تلفن همراه ، تقویم و رویدادها می شود.”

این سرویس در حال حاضر فقط برای دعوتنامه آلفا بسته شده است زیرا برای راه اندازی بزرگتر آماده می شود (همچنین می توانید در سایت ثبت نام کنید).

تقویم ها ستون فقرات بسیاری از ما هستند که روزهای خود را سازماندهی می کنیم ، چه برای کار و چه برای اوقات فراغت. و مسلماً هرچه فعالیتهای ما و برنامه ریزی آنها به سکوهای دیجیتالی منتقل شود ، تقویمهای قدرتمندتری نیز می توانند تبدیل شوند.

این بدان معناست که برای سیستم عامل ها ، داشتن یک ویژگی یا برنامه تقویم به عنوان بخشی از یک سرویس بزرگتر ، راهی مناسب برای حفظ تعامل کاربران در پلتفرم وسیع تر است ، و راهی برای پلت فرم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد رفتار کاربران است. به عنوان مثال ، تقویم گوگل بسیار محکم و غالباً به طور خودکار با مجموعه وسیع تری از خدمات بهره وری و اطلاعاتی ادغام شده است و به شرکت یک حرف دیگر می زند تا کاربران را در کنار خود نگه دارد.

و فقط یاهو نیست که ممکن است به انجام کارهای بیشتر در اینجا علاقه مند باشد. فیس بوک Redkix را در سال 2018 خریداری کرد تا ظاهرا تقویم و سایر ابزارهای بهره وری را به محل کار بیاورد. در پایان ، Workplace با پیشنهادات موجود از طرف شخص ثالث ادغام می شود ، بنابراین برنامه تقویم مستقل خود را ندارد. فیس بوک همچنین دارای ویژگی تقویم مستقل در برنامه اصلی مصرف کننده نیست. اما با توجه به برنامه ریزی افراد دیگری در مورد ویژگی های فیس بوک (نه فقط از طریق Events در فیس بوک ، بلکه در سراسر Instagram ، WhatsApp و Messenger) ، به نظر می رسد این منطقه ای است که به احتمال زیاد می تواند در آن نقطه هنوز گسترش یابد.

خود یاهو ، در واقع ، در حال حاضر دارای یک ویجت تقویم تجزیه شده است که می توانید از طریق ایمیل یاهو به آن دسترسی پیدا کنید. هنوز مشخص نیست که چقدر محبوب است ، به خصوص اینکه این روزها ادغام ایمیل شخص در اکثر برنامه های تقویم بسیار آسان است.

بنابراین ، این س willال مطرح می شود که چگونه دی ممکن است امیدوار باشد که خود را متمایز کند و چگونه می تواند به رقابت بپردازد.

با توجه به آنچه ما درک می کنیم ، بر خلاف اینکه چگونه گوگل ، مایکروسافت یا حتی یاهو در حال حاضر ویژگی های تقویم را در مجموعه بهره وری گسترده تر خود ادغام می کنند ، این رویکردی نیست که یاهو با Day در پیش گرفته است.

این برنامه توسط افرادی در تیم Mail خود ساخته می شود ، اما ما شنیده ایم که در عملیات “مانند یک استارتاپ” با آن برخورد می شود و مجوز توسعه آن به طور مستقل داده شده است: نه مارک خاصی از یاهو دارد و نه هیچ ادغام یاهو به هر نحوی. برنامه این است که آن را جدا از بسیاری از برنامه های تقویم – مانند Sunrise در گذشته – که در فروشگاه های برنامه وجود داشت ، جدا نگه دارید و آن را به چیزی تبدیل کنید که بتواند با هر ایمیل دیگر یا سایر ابزارهایی که شخص استفاده می کند ادغام شود. با گذشت زمان همچنین ممکن است تلاش هایی برای استفاده از Mail – که هنوز حدود 200 میلیون کاربر دارد – برای کمک به روز بازار انجام شود.

این حرکت تأکید می کند که چگونه یاهو – که عملاً در زمینه هایی مانند جستجو ، ایمیل ، ویدئو و تبلیغات از دست Google خارج شده است – معتقد است که با رویکرد مناسب ، هنوز جایی برای نوآوری بیشتر در این بازار شلوغ وجود دارد ، حتی با وجود تعدادی در تاریخ تلاش خود برای انجام این کار در زمینه های دیگر مانند پیام رسانی را از دست داده است.

اما همانطور که در یک داستان اخیر در مورد Calendly – یک استارتاپ 3 میلیارد دلاری که برای افرادی که نیاز به برنامه ریزی جلسات دارند ، ضربه بزرگی است – اشاره کردیم – برنامه های تقویم به دلایل دیگری می تواند چالش برانگیز باشد. از آنها به خوبی استفاده می شود ، بله ، اما تا حدودی تحت رادار هستند: تقویم ها هرگز مقصد یک فرد نیستند ، فقط مکانی برای مشخص کردن زمان ، چگونگی و با چه کسی به آنجا می رسند. آیا راههای بیشتری برای افزایش این قابلیت اساسی وجود دارد؟

به نظر می رسد یاهو معتقد است که وجود دارد و مردم می خواهند از برنامه ای استفاده کنند که این کار را انجام می دهد.