گوگل یک برنامه bug bounty برای Android Enterprise – TechCrunch راه اندازی می کند

اندروید 12 در حال حاضر به طور رسمی برای گوشی های پیکسل گوگل در دسترس است و به آرامی در ماه های آینده برای دیگران عرضه می شود. به احتمال زیاد ، شما اندروید را به عنوان یک محصول مصرفی در نظر می گیرید ، اما در طول چند سال گذشته ، گوگل تلاش زیادی برای تبدیل آن به یک ابزار سازمانی نیز انجام داده است. شاید تعجب آور نباشد که با راه اندازی اندروید 12 ، که قبلاً به طور پیش فرض تعدادی ویژگی جدید سازمانی را شامل می شود ، گوگل نیز در حال حاضر چند طرح جدید متمرکز بر امنیت را در مورد Android Enterprise نیز اعلام می کند.

این شامل یک برنامه جدید bug bounty می شود ، که به طور مناسب Android Enterprise Vulnerability Program نامیده می شود و برای استفاده کامل از دستگاه Pixel که Android Enterprise را اجرا می کند ، حداکثر 250،000 دلار وعده می دهد.

اما Goole همچنین با اکوسیستم شریک وسیع خود همکاری می کند تا پشتیبانی خود را از مدل امنیتی Zero Trust در Android گسترش دهد. به عنوان مثال ، این بدان معناست که با شرکایی مانند Okta ، Ping و ForgeRock کار کنید تا جریان کار احراز هویت خود را از WebView به برگه های سفارشی Chrome در Android منتقل کنید. گوگل مدت ها استدلال می کند که توسعه دهندگان باید از برگه های سفارشی هر زمان که محتوایی را خارج از دامنه خود ارائه می دهند ، استفاده کنند ، تا حدی به دلایل عملکرد ، اما همچنین به این دلیل که ویژگی های مرور ایمن Chrome امنیت بیشتری را ارائه می دهند.

“در حالی که WebView یک جزء انعطاف پذیر و قدرتمند برای ارائه محتوای وب است ، زبانه های سفارشی مدرن تر و کامل تر هستند و به ارائه دهندگان هویت اجازه می دهد تا سیگنال های اعتماد دستگاه را جمع آوری کرده ، امنیت کارکنان را بهبود بخشیده و ورود به سیستم را در برنامه ها و وب فعال کنند.راجیف پاتاک ، مدیر ارشد محصول توضیح می دهد در Google ، در اطلاعیه امروز.

گوگل همچنین API مدیریت Android خود را گسترش می دهد تا شرکت هایی را که از Enterprise Mobility Solutions مانند مایکروسافت ، Citrix یا خود Google استفاده می کنند ، آسان تر کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران “سریع ترین تحویل همه ویژگی های شرکت ما را با بهترین شیوه ها و Android دریافت می کنند”. الزامات Enterprise Recommended به طور پیش فرض تنظیم شده است. “