گوگل کنفرانس سیسکو، مایکروسافت و زوم (صوتی) را به Android Auto اضافه می کند

گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که با سیسکو، مایکروسافت و زوم همکاری می‌کند تا کنفرانس را از طریق Android Auto به خودروها بیاورد – قابلیتی که ممکن است مردم را از تلاش برای رانندگی در حالی که گوشی خود را روی پای خود با یک برنامه ویدیو کنفرانس باز است، باز دارد.

بله، ما شما را راننده ها می بینیم.

ویژگی جدید کنفرانس، که فعلاً صوتی خواهد بود، روز چهارشنبه در کنفرانس I/O گوگل اعلام شد و بخشی از فشار این شرکت به بازار خودرو است.

Android Auto که به رانندگان اجازه می‌دهد به صورت بی‌سیم ناوبری، پارکینگ، رسانه و پیام‌رسانی را از تلفن هوشمند اندرویدی خود به نمایشگر مرکزی خودرو خود بفرستند، به زودی کنفرانس را از طریق برنامه‌های WebEx، Microsoft Teams و Zoom Cisco برای فعال کردن کنفرانس ارائه می‌دهد.

گوگل به سرعت تعداد خودروهایی را که از Android Auto برای دسترسی به برنامه ها استفاده می کنند افزایش می دهد. تا پایان سال، این شرکت انتظار دارد بیش از 200 میلیون وسیله نقلیه به Android Auto متصل شوند، که ممکن است به شما ایده دهد که چه تعداد از افراد از Cisco Webex، Microsoft Teams و Zoom برای اتصال در حین حرکت استفاده خواهند کرد.

علیرغم فرهنگ وسواس ما نسبت به زوم پس از کووید، امکان برگزاری کنفرانس در وسایل نقلیه متحرک هنوز خیلی رایج نیست. اما این پدیده در حال رشد است. سال گذشته، تسلا اعلام کرد که رانندگان به زودی می توانند از طریق وسایل نقلیه خود به Zoom دسترسی پیدا کنند. در فوریه امسال، مرسدس بنز با سیسکو همکاری کرد تا تماس های ویدیویی را در سدان های کلاس E 2024 خود فعال کند.

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید