گوگل پیوندهای رزرو بلیط ، آگهی های «کارهایی که باید انجام شود» و نشان معتبر زیست محیطی برای هتل ها منتشر می کند

این شرکت چهارشنبه اعلام کرد که گوگل در حال معرفی ویژگی های جدید ارگانیک و پولی برای مشاغل مسافرتی و تفریحی است ، از جمله پیوندهای رزرو بلیط و قیمت در نتایج جستجو ، تبلیغات جدید “کارهای انجام شده” و نشان تجاری دارای تاییدیه زیست محیطی برای لیست هتل ها.

پیوندهای رزرو بلیط. علاوه بر نشان دادن اطلاعات عمومی در هنگام جستجوی جاذبه ها ، مانند مجسمه آزادی یا برج توکیو ، به عنوان مثال ، Google اکنون پیوندهای رزرو را برای ورود اولیه و سایر گزینه های بلیط (در صورت موجود بودن) نشان می دهد.

تصویر: گوگل

این شرکت همچنین برنامه های گسترده تری برای ارائه این ویژگی دارد: “در ماه های آینده ، ما همچنین اطلاعات و رزرو پیوندها را برای تجربیات در مقصد ، مانند چشیدن شراب در پاریس یا تورهای دوچرخه سواری در کالیفرنیا ، آغاز خواهیم کرد.” گفت.

پیوندهای رزرو بلیط بدون هیچ هزینه ای تبلیغ می شود. اپراتورهای جاذبه ها ، تورها و فعالیتهایی که می خواهند شرکت کنند می توانند در مرکز راهنمایی Google اطلاعات بیشتری کسب کنند.

معرفی تبلیغات مربوط به کارهای انجام شده گوگل همچنین محصول پولی جدیدی را برای مشاغل مسافرتی و تفریحی معرفی می کند: تبلیغات مربوط به کارها (در زیر نشان داده شده است).

تصویر: گوگل

هنگامی که کاربران تورها ، فعالیتها و جاذبه های محلی را در جستجوی Google جستجو می کنند ، این تبلیغات در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. آنها جزئیاتی مانند تصاویر ، نظرات ، قیمت گذاری را نشان می دهند و پیوند رزرو برای فعالیت را شامل می شوند و براساس عبارات جستجو ، موقعیت مکانی و سایر جزئیات مرتبط به کاربران نشان داده می شود.

کارهایی که تبلیغات باید انجام دهند یک قالب خودکار هستند که از داده های موجودی خوراک شما بر اساس برچسب گروه تبلیغات استفاده می کنند. آگهی دهندگان می توانند بودجه ای تعیین کرده و کاربران را بر اساس کشور محل سکونت و نوع دستگاه مورد نظر قرار دهند. به جز سهم تصویری مورد نظر ، همه استراتژی های مزایده موجود برای کمپین های جستجو نیز برای کمپین های Things to do در دسترس است. مرکز راهنمایی Google جزئیات بیشتری در مورد نحوه شروع به کار با این پیشنهاد جدید دارد.

نشان های دارای تاییدیه زیست محیطی برای لیست هتل ها. از هفته جاری ، هتل هایی که دارای استانداردهای بالای پایداری از سازمان های مستقل خاصی مانند EarthCheck یا Green Key هستند ، در نتایج جستجو دارای نشان معتبر زیست محیطی در کنار نام خود هستند.

نشان معتبر زیست محیطی در نتایج جستجو و اطلاعات پایداری در نمایه هتل. تصویر: گوگل

علاوه بر این ، کاربران می توانند اطلاعات بیشتری را در مورد تلاش های پایدار هتل در برگه “درباره” مشخصات هتل مشاهده کنند ، همانطور که در بالا نشان داده شده است. مدیران فهرست هتل ها می توانند با ورود به سیستم Google My Business یا تماس با پشتیبانی Google برای کسب و کار من این ویژگیها را به نمایه کسب و کار خود اضافه کنند.

چرا اهمیت می دهیم. با دور شدن تدریجی جهان از همه گیری ، این پیشنهادات می تواند به کسب و کارهای مسافرتی و تفریحی از بیش از یک سال و نیم اختلال بازگردد.

پیوندهای رزرو بلیط در نتایج جستجو ممکن است به رزرو یا فروش برای فروشندگان بلیط با قیمت رقابتی کمک کند. در اعلامیه خود ، گوگل شباهت هایی بین این ویژگی و لینک های رزرو هتل رایگان نشان داد: “در حالی که هنوز روزهای اولیه است ، ما متوجه شده ایم که پیوندهای رزرو هتل رایگان باعث افزایش تعامل برای شرکای کوچک و بزرگ می شود.” کار با موتور رزرو WebHotelier در تابستان امسال بیش از 4.7 میلیون دلار درآمد اضافی از پیوندهای رزرو رایگان دریافت کرد. با بیش از 6000 هتل فعال ، WebHotelier به اشتراک گذاشت که آنها از دریافت رزرو مستقیم از Google بدون هیچ هزینه اضافی شگفت زده شدند.

قالب تبلیغاتی Things to do ابزار دیگری است که اپراتورهای جاذبه می توانند از آن برای دسترسی به مسافرانی که به مقصدی خاص علاقه نشان داده اند استفاده کنند و می تواند مکمل خوبی برای تلاش های بازاریابی ارگانیک باشد.

و ، نشان معتبر زیست محیطی برای لیست هتل ها ممکن است نمایه های تجاری را در نتایج جستجو متمایز کند ، که می تواند نقطه فروش منحصر به فردی برای مسافران آگاه به محیط زیست باشد.


جدید در Land Search Engine

درباره نویسنده

George Nguyen ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.