گوگل و یوتیوب می گویند که اجازه تبلیغات یا محتوای درآمدزایی که باعث نفی اقلیم می شود را نمی دهند – TechCrunch

گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که دیگر اجازه تبلیغات یا کسب درآمد برای محتوایی که منکر تغییرات اقلیمی را ترویج می دهد ، نخواهد داد. این تغییر سیاست در مورد ناشران ، تبلیغ کنندگان و سازندگان YouTube اعمال می شود ، که دیگر نمی توانند از محتوایی که “با اجماع علمی ثابت شده در مورد وجود و علل تغییرات آب و هوا مغایر است” درآمد کسب کنند.

گوگل قصد دارد سیاست جدید را با ترکیبی از تشخیص الگوریتمی و تعدیل انسان اعمال کند و این تغییر از ماه آینده اعمال می شود. در حالی که در قوانین جدید فضا برای تفسیر وجود دارد ، به گفته گوگل آنها “[include] محتوایی که از تغییرات آب و هوایی به عنوان یک کلاهبرداری یا کلاهبرداری یاد می کند ، ادعا می کند که روندهای طولانی مدت نشان می دهد آب و هوای جهان در حال گرم شدن است و ادعا می کند که انتشار گازهای گلخانه ای یا فعالیت های انسانی در تغییر آب و هوا موثر است. “

در یک پست وبلاگ ، تیم Google Ads گفت که تغییر سیاست نشان دهنده خواسته های تبلیغ کنندگان است ، “که به سادگی نمی خواهند تبلیغات آنها در کنار این محتوا ظاهر شود”. پست وبلاگ همچنین خاطرنشان کرد که سازندگان و ناشران نمی خواهند تبلیغاتی در فیلم های خود باعث منکر آب و هوا شود ، اگرچه این واقعیت با توجه به گستردگی پلت فرم ویدیویی گوگل با اطلاعات غلط کمی مشکوک به نظر می رسد.

سیاست جدید گوگل موضع محکمی در قبال ادعاهای نادرست درباره بحران آب و هوا دارد ، اما شبکه های اجتماعی به تازگی نقش خود را در انتشار اطلاعات نادرست مربوط به آب و هوا ارزیابی کرده اند. همچنین یوتیوب به طرز شگفت انگیزی در وضع قوانین جدیدی که برای جلوگیری از جریان اطلاعات غلط در گذشته در مورد سایر مسائل ، از جمله ادعاهای دروغین در مورد انتخابات ایالات متحده طراحی شده است ، بسیار کند عمل می کند.

در نهایت ، این سیاست در حال بهبود است – همه سیستم عامل ها باید قوانین قوی را پیرامون شتاب سریع وجودی برای بشریت ایجاد کنند – اما قوانین جدید تنها در صورت اعمال تهاجمی و پیوسته در اکوسیستم اطلاعات غلط آسیب می رسانند.