گوگل می گوید تغییرات عنوان بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد

روز شنبه ، جان مولر ، حامی جستجوی گوگل روشن شد اینکه تغییراتی که شرکت در عناوین نتایج جستجو ایجاد کرده است تاثیری در رتبه بندی ندارد.

“این فقط عناوین نمایش داده شده را تغییر می دهد ، رتبه و رتبه ها را تغییر نمی دهد [sic] هر چیزی متفاوت در نظر گرفته شود ، “او مفصلبه

چرا اهمیت می دهیم

این بدان معناست که عناوینی که نوشتید ممکن است همچنان هنگام رتبه بندی نتایج توسط Google مورد توجه قرار گیرد. بنابراین ، بهینه سازی عناوین خود را متوقف نکنید زیرا ممکن است در نتایج جستجو تغییر کند. اگر نرخ کلیک شما با موفقیت روبرو شده است ، می توانید از یک ابزار شخص ثالث برای بررسی اینکه آیا Google عناوین شما را تغییر داده است یا خیر ، استفاده از عنوان جدید مفید باشد. اگر از سوی دیگر ، نرخ کلیک شما بهبود یافته است ، ممکن است بخواهید نحوه تغییر عنوان Google برای مرجع بعدی را یادداشت کنید.

با توجه به آنچه گفته شد ، گوگل تغییرات رتبه بندی را اغلب انجام می دهد ، بنابراین ممکن است با نوسانات رتبه بندی روبرو شوید ، اما به دلیل تغییر عنوان نخواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد تغییر برچسب عنوان


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان یک شخصیت رادیویی ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.