گوگل حذف تصاویر کودکان را از نتایج جستجو آسان تر می کند

گوگل اکنون به افراد زیر 18 سال یا والدین یا قیم آنها اجازه می دهد تا درخواست حذف تصاویر خود را از نتایج جستجوی Google کنند. این شرکت گفت، درخواست حذف می‌تواند منجر به این شود که تصویر دیگر در تب تصاویر گوگل یا به‌عنوان تصاویر کوچک در هر ویژگی در جستجوی Google ظاهر نشود.

مدیریت شهرت. این ممکن است روند حذف تصاویر از جستجوی Google را آسان‌تر کند و شرکت‌های مدیریت شهرت آنلاین ممکن است از این موضوع بهره ببرند. وجود روش‌های بیشتر و سریع‌تر برای حذف محتوا از جستجوی Google احتمالاً مورد استقبال شرکت‌های SEO است، به‌ویژه آنهایی که بر مدیریت شهرت تمرکز دارند.

چگونه کار می کند. در اینجا مراحل حذف این تصاویر وجود دارد، با فرض اینکه شما زیر 18 سال دارید و تصویری از خودتان وجود دارد که می خواهید از نتایج Google حذف شود. اکنون، شما یا والدین/سرپرست یا نماینده مجاز شما (شاید یک شرکت مدیریت شهرت آنلاین) می توانید این مراحل را دنبال کنید.

  1. برای درک اطلاعاتی که باید هنگام استفاده از فرم درخواست ارائه دهید، از صفحه راهنمای این خط‌مشی جدید دیدن کنید.
  2. درخواست حذف خود را با استفاده از فرم موجود در این پیوند پشتیبانی شروع کنید.
  3. برای گزارش تصویری که در نتایج ظاهر می شود، فرم را پر کنید. در فرم، اطلاعاتی مانند:
    1. نشانی‌های اینترنتی تصویر هر تصویری که می‌خواهید حذف شود
    2. نشانی‌های وب هر صفحه نتایج جستجو که حاوی تصاویر است
    3. عبارات جستجویی که تصاویر را نشان می دهند.
  4. پس از ارسال درخواست، تیم‌های ما آن را بررسی می‌کنند و برای هر گونه اطلاعات اضافی که ممکن است به آن نیاز داشته باشیم، بررسی می‌کنند تا تأیید کنیم که شرایط لازم برای حذف را برآورده می‌کند. و به محض اینکه تصویر را حذف کردیم، در صورتی که شرایط لازم را داشته باشد، به شما اطلاع خواهیم داد.

چرا ما اهمیت می دهیم. گاهی اوقات نوجوانان و بچه‌ها با گوشی‌هایشان کارهای بی‌معنایی و احمقانه انجام می‌دهند. وجود این کنترل ها می تواند به رفع برخی از آسیب ها کمک کند. در سطح حرفه‌ای‌تر، این ممکن است ابزارهای بیشتری را در اختیار شرکت‌های مدیریت شهرت آنلاین قرار دهد تا با حذف برخی محتوا در جستجوی Google مقابله کنند.


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین Search Engine Roundtable را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.