گوگل تجربیات نمایشگاه هنری سه بعدی “Pocket Gallery” خود را به وب می آورد – TechCrunch

تیم هنر و فرهنگ گوگل تجربیات “Pocket Gallery” خود را در سال 2018 راه اندازی کرد تا به کاربران تلفن های هوشمند مجهز به AR اجازه دهد آثار هنری هنرمندانی مانند یوهانس ورمیر را برای اولین بار در تاریخ مشاهده کنند ، از جمله قطعاتی که معمولاً برای عموم غیرقابل دسترسی است. امروز ، تیم اعلام کرد که مجموعه سری Palle Galleries را در دسترس همه افراد در وب قرار می دهد.

هدف اصلی این شرکت با Pocket Galleries این بود که نمایشگاه های دیجیتالی را که قبلاً دیده نشده بود به صورت دیجیتالی مستقیماً در قالب سه بعدی به کاربران ارائه دهد. توسعه وب جدید به این معنی است که گالری ها را می توان در دسکتاپ و تلفن های هوشمند با یا بدون قابلیت AR مشاهده کرد و دید بیشتری را برای نمایشگاه ها به ارمغان آورد.

“به سادگی مرورگر مورد علاقه خود را باز کنید تا همه گالری های جیبی ما به صورت سه بعدی کشف شوند. یک گردش هنری در جهان با صدا انجام دهید ، در میان برخی از قدیمی ترین نقاشی هایی که بشر در غار Chauvet شناخته شده است گشت بزنید ، از صحنه های مینیاتوری از هند باستان شگفت زده شوید ، یا مرد تضادها را در کلیمت در مقابل کلیمت کشف کنید ، “جو شپرد ، در یک پست وبلاگ ، مدیر محصول مرتبط در Google Arts & Culture ، گفت.

کاربران در حال حاضر می توانند تاریخچه برخی از آثار باستانی را بخوانند و جزئیات خاص چندین اثر هنری را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند. در برخی از گالری ها ، یک تور صوتی کاربران را از طریق نکات برجسته نمایشگاه راهنمایی می کند تا زمینه های تاریخی و سایر جزئیات را ارائه دهد.

اعتبار تصویر: گوگل

گوگل همچنین با همکاری Réunion des musées nationaux-Grand Palais (Rmn-GP) در فرانسه ، نمایشگاه جدیدی را به مجموعه معرفی می کند. کاربران اکنون می توانند با یک تور راهنمای مجازی “داستانهای دریایی ، مناظر طوفانی و سواحل پر نور” را کشف کنند. این نمایشگاه شامل 40 شاهکار دریایی از مجموعه های کاخ ورسای ، لوور و دیگر موزه های برجسته اروپایی است.

شپرد گفت: “ما امیدواریم که از کشف اسرار دریایی در جدیدترین گالری ما لذت ببرید و مجموعه کاملی از کنجکاوی های فرهنگی ما را از دیدگاه جدید گالری های جیبی در وب تجربه کنید.”

برای مشاهده نمایشگاه های Pocket Galleries ، می توانید از وب سایت Google Arts & Culture دیدن کنید یا برنامه Google Arts & Culture را برای Android یا iOS بارگیری کنید.