گوگل به دنبال راه اندازی جهانی TaskMate پس از عرضه کنیا – TechCrunch است

گوگل امروز TaskMate را در کنیا راه اندازی کرده است ، یک برنامه جمع آوری اطلاعات که به مردم اجازه می دهد از تلفن های هوشمند برای انجام وظایف و دریافت دستمزد استفاده کنند و از رشد روز افزون اقتصاد استفاده کنند. این غول فناوری گفت که نسخه بتا را پس از یک سال آزمایش در این کشور شرقی آفریقا منتشر کرده است و در حال آماده سازی برای معرفی آن به سایر کشورهای سراسر قاره است. این برنامه در هند نیز موجود است ، جایی که در مرحله آزمایشی نیز قرار دارد.

کاربران برنامه تلفن همراه TaskMate وظایف ماهرانه و ماهرانه ای مانند ترجمه یا عکاسی برای مشاغل را انجام می دهند-که توسط Google برای ارسال در پلت فرم در سراسر جهان تأیید شده است.

TaskMate به لیست فزاینده ای از برنامه ها و سرویس هایی که توسط Google راه اندازی شده و به مردم خدمات پرداخت شده را ارائه می دهد ، ملحق می شود. آنها شامل پاداش می شوند برنامه که به مردم اجازه می دهد برای پر کردن نظرسنجی ها دستمزد بگیرند و تبلیغات خدمات محلی که مشاغل را با پرداخت هزینه با مشتریان در مجاورت خود پیوند می دهد.

مایک کنپ ، مدیر محصول TaskMate گفت: “امروز ما TaskMate را راه اندازی کردیم و این اولین بار است که آن را در آفریقا و در سراسر جهان باز می کنیم.”

آزمایشی در اواخر سال گذشته در کنیا آغاز شد و کاربران قادر به انجام کارهای مختلف از جمله گرفتن عکس از گیاهان برای یک پروژه تحقیقاتی توسط دانشگاه ایالتی پن بودند. برنامه های کاربردی به صورت کارهای نشسته یا میدانی تعریف می شوند.

“ما به مرحله آزمایشی رفتیم که در آن 1000 نفر از برنامه استفاده کردند ، و آنها بازخورد بسیار مثبتی دادند. و بنابراین اکنون ما به مرحله بتا منتقل شده ایم. و ما در حال حاضر در سطح بزرگتری آزمایش می کنیم. “

او گفت: “و ما به دنبال مشاغل و استارتاپ ها هستیم تا بیاییم و با ما در پلتفرم آزمایش کنیم تا ببینیم چگونه می تواند به آنها در حل مشکلات دشواری که در حال کار هستند کمک کند.”

مشاغلی که وظایف خود را روی این پلتفرم ارسال می کنند این امکان را دارند که آن را در اختیار گروه خاصی از افراد قرار دهند یا می توانند افراد خاصی را برای انجام آن دعوت کنند. کاربران TaskMate در کنیا پول به دست آمده از طریق بستر پرداخت تلفن همراه M-Pesa را که توسط Safaricom ، بزرگترین شرکت مخابراتی در منطقه شرق آفریقا اداره می شود ، برداشت می کنند.

“این یک پلت فرم سرمایه گذاری جمعی است که توزیع و انجام وظایف تجاری ، برای مشاغل و سازمان ها را ساده می کند. همچنین یک برنامه است که فرصت هایی را برای مردم کنیا فراهم می کند ، خواه ایجاد اجتماع باشد یا درآمد مالیاتی اضافی. این تعهد گوگل برای ایجاد برای آفریقا و همراه با آن و سفر تحول دیجیتالی آن است. ”

این راه اندازی در حالی رخ داد که گوگل اعلام کرد که 10 میلیون دلار وام برای کمک به مشاغل کوچک در غنا ، کنیا ، نیجریه و آفریقای جنوبی پرداخت کرده است تا بتوانند بهبود اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا را ایجاد کنند. گوگل وام ها را از طریق Kiva ، یک موسسه وام دهی غیرانتفاعی مستقر در سانفرانسیسکو ، پرداخت می کند. بودجه است بخشی از 1 میلیارد دلار دو هفته پیش گفت که در آفریقا سرمایه گذاری خواهد کرد.

سرمایه گذاری گوگل شامل یک کابل زیر دریا می شود در سراسر آفریقای جنوبی ، نامیبیا ، نیجریه و سنت هلنا ، آفریقا و اروپا را متصل می کند. آنها می گویند که اینترنت سریع تری را ارائه می دهد و حدود 1.7 میلیون شغل در نیجریه و آفریقای جنوبی تا سال 2025 با رشد اقتصاد دیجیتال ایجاد می شود.

اقتصاد دیجیتالی آفریقا است انتظار می رود رشد کند همچنان که ادغام ادامه می یابد ، با ایجاد ارتباط بیشتر با افراد ، فرصت های رشد جدیدتری ارائه می شود. طبق آفریقای جنوبی GSMA در سال 2021 ، حدود 303 میلیون نفر ، 28 درصد از جمعیت ، در آفریقای جنوبی صحرا هستند. گزارشبه انتظار می رود این تعداد تا سال 2025 به حدود 40 درصد برسد و بازار بزرگتری را برای مشاغل و خدمات مبتنی بر اینترنت مانند TaskMate که از اتصال به اینترنت و جمعیت جوان آفریقا استفاده می کنند ، ارائه دهد.