گوگل با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و ویژگی های جدید – TechCrunch ، جستجو را دوباره طراحی می کند

گوگل امروز اعلام کرد که از پیشرفت های هوش مصنوعی شامل فناوری جدیدی به نام Multitask Unified Model (MUM) برای بهبود جستجوی Google استفاده خواهد کرد. در رویداد Search On شرکت ، این شرکت ویژگی های جدیدی از جمله ویژگی هایی که از MUM استفاده می کنند را برای اتصال بهتر جستجوگران وب به محتوای مورد نظر خود نشان داد ، در حالی که باعث می شود جستجوی وب طبیعی تر و بصری تر به نظر برسد.

یکی از ویژگی هایی که در حال راه اندازی است “چیزهایی که باید بدانید” نامیده می شود که بر سهولت درک موضوعات جدیدی که افراد در جستجوی آن هستند برای افراد تمرکز می کند. این ویژگی نحوه چگونگی کاوش افراد در موضوعات مختلف را درک می کند و سپس جنبه های موضوعی را که افراد به احتمال زیاد در ابتدا به جستجوگران وب نگاه می کنند به جستجوگران وب نشان می دهد.

اعتبار تصویر: گوگل

به عنوان مثال ، گوگل توضیح داد ، اگر شما به دنبال “نقاشی اکریلیک” بودید ، ممکن است “مواردی را که باید بدانید” مانند نحوه شروع کار با نقاشی ، گام به گام یا سبک های مختلف نقاشی اکریلیک ، نکاتی در مورد نقاشی اکریلیک را پیشنهاد دهد. ، نحوه تمیز کردن رنگ اکریلیک و موارد دیگر. در این مثال ، گوگل قادر است بیش از 350 موضوع مختلف مربوط به نقاشی اکریلیک را شناسایی کند.

این ویژگی در ماه های آینده راه اندازی می شود ، اما گوگل خاطر نشان می سازد که در آینده با استفاده از MUM گسترش می یابد تا به کاربران وب کمک کند تا بینش های عمیق تری از موضوع فراتر از آنچه که فکر می کردند به دنبال آن هستند – مانند “نحوه ساخت اکریلیک” باز کنند. نقاشی با وسایل خانه. “

اعتبار تصویر: گوگل

این شرکت همچنین در حال توسعه روشهای جدیدی است که به کاربران وب کمک می کند تا جستجوهای خود را بدون نیاز به شروع مجدد با پرس و جو جدید ، بهبود داده و گسترش دهند.

برای ادامه مثال نقاشی اکریلیک ، Google ممکن است پیشنهاد کند شما را با اطلاعات مربوط به تکنیک های خاص نقاشی ، مانند ریختن گودال ، یا کلاس های هنری که می توانید در آن شرکت کنید ، متصل کند. سپس می توانید یکی از آن موضوعات دیگر را بزرگنمایی کنید تا یک صفحه از نظر بصری غنی از نتایج جستجو و ایده ها از سراسر وب ، از جمله مقالات ، تصاویر ، فیلم ها و موارد دیگر را مشاهده کنید.

به نظر می رسد این صفحات به منظور رقابت بهتر با Pinterest هستند ، زیرا آنها همچنین می توانند به افراد کمک کنند تا از جستجوها الهام بگیرند-مشابه این که چگونه پین ​​بورد سنگین Pinterest قصد دارد الهام بصری افراد را به عمل تبدیل کند-مانند بازدید از یک وب سایت یا ایجاد خرید آنلاین

گوگل می گوید این صفحات برای جستجویی که کاربران به دنبال الهام هستند مانند ایده های تزئین هالووین یا ایده های باغ عمودی داخلی یا ایده های دیگر برای امتحان مفید خواهد بود. این ویژگی را می توان امروز در دستگاه های تلفن همراه آزمایش کرد.

گوگل همچنین جستجوی ویدئویی را ارتقا می دهد. در حال حاضر ، این شرکت از هوش مصنوعی برای شناسایی لحظات کلیدی درون یک ویدیو استفاده می کند. در حال حاضر ، با راه اندازی ویژگی ای که موضوعات یک ویدیو را مشخص می کند – حتی اگر موضوع به صراحت در ویدیو ذکر نشده است – کارها را بیشتر می کند – سپس پیوندهایی را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد عمق بیشتری پیدا کرده و بیشتر بیاموزند.

اعتبار تصویر: گوگل

این بدان معناست که وقتی در حال تماشای یک ویدیوی YouTube هستید ، از MUM برای درک آنچه درباره آن ویدیو استفاده می شود و ارائه پیشنهادات استفاده می شود. در یک مثال ، یک ویدئو در مورد پنگوئن های ماکارونی ممکن است کاربران را به طیف وسیعی از ویدئوهای مرتبط راهنمایی کند ، مانند فیلم هایی که در مورد نحوه یافتن پنگوئن های ماکارونی اعضای خانواده خود و حرکت در شکارچیان صحبت می کنند. MUM می تواند این اصطلاحات را برای جستجو شناسایی کند ، حتی اگر به صراحت در ویدیو گفته نشده باشد.

به گفته گوگل ، این ویژگی در نسخه اولیه در جستجوی YouTube در هفته های آینده راه اندازی می شود و به روز رسانی می شود تا در ماه های آینده پیشرفت های بصری بیشتری را شامل شود.

این تغییر همچنین می تواند با استفاده از دسترسی قابل توجه YouTube ، به افزایش ترافیک جستجو در Google کمک کند. مطالعات نشان داده است که بسیاری از کاربران Gen Z در حال جستجوی محتوای آنلاین متفاوت از نسل های قبلی هستند. آنها تمایل دارند از چندین کانال رسانه های اجتماعی استفاده کنند ، ذهنیت خود را برای اولین بار در تلفن همراه داشته باشند و با محتوای ویدئویی درگیر باشند. به عنوان مثال ، مطالعه ای با عنوان “با Google فکر کنید” نشان داد که 85 درصد از نوجوانان Gen Z به طور مرتب از YouTube برای یافتن محتوا استفاده می کنند ، در حالی که 80٪ می گویند فیلم های YouTube با موفقیت چیزی را به آنها آموزش داده است. داده های دیگر نشان داده بود که Gen Z ترجیح می دهد در مورد ایده ها و محصولات جدید از طریق ویدئو و همچنین متن ، تبلیغات بومی یا سایر قالب های محتوا اطلاعات کسب کند.

برای گوگل ، این نوع افزودن ممکن است ضروری باشد زیرا تغییر به تلفن همراه بر تسلط جستجوی آن تأثیر می گذارد. امروزه بسیاری از جستجوهای خرید تلفن همراه امروز مستقیماً در آمازون شروع می شوند. به علاوه ، هنگامی که کاربران iPhone نیاز به انجام کاری خاص در تلفن خود دارند ، اغلب برای دریافت کمک به Siri ، Spotlight ، App Store یا یک برنامه بومی مراجعه می کنند.

گوگل همچنین امروز از نحوه استفاده از فناوری MUM برای بهبود جستجوهای بصری با استفاده از Google Lens رونمایی کرد.