گوگل امروز دسترسی به Search Generative Experience را باز می کند

گوگل از امروز شروع به دعوت از اولین مجموعه از کاربران به تجربه جدید جستجوی مولد کرده است. برخی از شما که در لیست انتظار ثبت نام کرده اید باید ایمیلی دریافت کنید که به شما اطلاع می دهد که دسترسی دارید.

آنچه گوگل گفت گوگل نوشت: «امروز، ما شروع به باز کردن دسترسی به «آزمایشگاه‌های جستجو» کرده‌ایم، برنامه‌ای جدید برای دسترسی به آزمایش‌های اولیه Google. گوگل اضافه کرد: «اگر قبلاً برای لیست انتظار در labs.google.com/search ثبت نام کرده باشید، زمانی که بتوانید آزمایش آزمایشات آزمایشگاهی را شروع کنید، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

چگونه آن را امتحان کنیم. اگر پذیرفته شدید، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد Labs در آخرین نسخه برنامه Google (اندروید و iOS) یا روی دسک‌تاپ Chrome برای ثبت‌نام، در این آزمایش‌ها شرکت کنید.

همچنین می توانید برای بررسی وضعیت لیست انتظار خود از سایت Labs دیدن کنید، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام آورده شده است.

ایمیلتان را چک کنید. پس بروید، ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا دسترسی دارید یا خیر. اعلان های ایمیل امروز ارسال می شود. در اینجا می توانید از گوگل بیشتر بیاموزید.

هنگامی که وارد شوید، تجربه جدید جستجوی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند بخشی از کار را از جستجو حذف کنید، بنابراین می‌توانید موضوعی را سریع‌تر درک کنید، دیدگاه‌ها و بینش‌های جدید را کشف کنید و کارها را راحت‌تر انجام دهید. گوگل نوشت، به‌جای پرسیدن یک سری سؤال و جمع‌آوری آن اطلاعات، «سرچ اکنون» می‌تواند بخشی از این کارهای سنگین را برای شما انجام دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این یک نسخه آزمایشی از جستجوی جدید Google است. بازی با این می تواند سرگرم کننده، آموزشی و هیجان انگیز باشد. ما نمی دانیم که گوگل در نهایت چه چیزی را در آینده راه اندازی خواهد کرد، اما این مسیری است که گوگل اکنون به آن فکر می کند.