گفته می شود گوگل قصد دارد کانال های رایگان خود را به پلت فرم تلویزیون هوشمند خود – TechCrunch – اضافه کند

Chromecast ها و سایر دستگاه های مجهز به Google TV ممکن است در آینده به کاربران امکان دسترسی به کانال های تلویزیونی رایگان را بدهند. مطابق با پروتکل، گوگل در حال مذاکره با ارائه دهندگان تلویزیونی پخش رایگان و تبلیغاتی در مورد امکان افزودن کانال های خود به پلت فرم تلویزیون هوشمند خود است. این شبکه ها معمولاً احساسی مشابه تلویزیون سنتی دارند و نمایش های آن با وقفه های تجاری قطع می شود.

پروتکل می گوید ممکن است کاربران Chromecast بتوانند از طریق منوی اختصاصی مشابه YouTube TV ، کانال های زنده ای را که در دسترس دارند مرور کنند. در همین حال ، تلویزیون های هوشمند مجهز به این پلتفرم ممکن است کانال های رایگان را در کنار سایر برنامه های تلویزیونی که با آنتن قابل دسترسی هستند ، نشان دهند. این نشریه می گوید این شبیه نحوه ارائه شرکت های تلویزیونی رایگان مانند سامسونگ در سیستم عامل های خود است. سرویس تلویزیون رایگان سامسونگ بسیار محبوب شده است ، شرکت های دیگر (از جمله Roku و Amazon) نیز به مشتریان خود دسترسی به صدها کانال رایگان را نیز آغاز کردند.

افزودن برنامه نویسی خطی به Google TV می تواند به Chromecast ها و تلویزیون های هوشمند مجهز به سیستم عامل به گزینه ای جذاب تر برای دستگاه های برش سیم کمک کند. گوگل می تواند به طور رسمی کانال های پخش رایگان را به زودی در پاییز امسال راه اندازی کند ، هرچند می تواند منتظر اعلام این ویژگی باشد تا زمانی که شرکای تلویزیون هوشمند آن نیز آماده انجام این کار در سال آینده نباشند. پروتکل همچنین می گوید در حالی که هنوز مشخص نیست چه کانال هایی در حال حاضر به این پلتفرم راه پیدا می کنند ، احتمالاً گوگل معاملاتی انجام می دهد که به طور همزمان به “ده ها کانال رایگان” دسترسی خواهد داشت.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.