گفته می شود فیس بوک قصد دارد نام خود را تغییر دهد تا بر metaverse متمرکز شود – TechCrunch

بر اساس گزارشی که توسط فیس بوک منتشر شده است ، فیسبوک در حال برنامه ریزی برای تغییر نام این شرکت با تمرکز بر ساخت متاوس است آستانهبه

مدیرعامل مارک زاکربرگ نام جدید خود را در کنفرانس سالانه Connect در 28 اکتبر رونمایی می کند ، اما همانطور که توسط The Verge گزارش شده است ، می تواند نام جدید را زودتر اعلام کند.

فیس بوک ، که جاه طلبی دارد بیش از رسانه های اجتماعی شناخته شود ، اعلام کرد یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد برای پنج سال آینده 10 هزار شغل در اروپا استخدام کند تا به ساخت متاورس کمک کند که شرکت آن را جزء اصلی آینده خود می داند.

این شرکت همچنین یک ماه پیش اعلام کرد که آندره بوسورث ، رئیس AR و VR ، به عنوان مدیر ارشد فناوری ارتقا می یابد. فیس بوک در حال حاضر بیش از 10 هزار کارمند دارد که سخت افزارهای مصرفی مانند عینک های AR تولید می کنند که زاکربرگ معتقد است به اندازه تلفن های هوشمند در همه جا حاضر خواهد بود.

در ماه ژوئیه ، زاکربرگ گفت که آینده فیس بوک در metaverse مجازی نهفته است ، جایی که کاربران در آن زندگی ، کار و بازی خواهند کرد.

تغییر نام تجاری در شرایطی رخ می دهد که فیس بوک به دلیل رسوایی های متعددی از جمله مجموعه ای از اسناد داخلی فاش شده توسط یک افشاگر ، با انتقاداتی روبرو شده است. فرانسیس هاوگن، که در کمیته تجارت ، علم و حمل و نقل سنا شهادت داد. فیس بوک هنوز تحت نظارت ضد انحصاری توسط دولت آمریکا قرار دارد.

فیس بوک به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.