گفته می شود آمازون در حال کار بر روی یخچال هوشمند است که موارد داخل آن را تشخیص می دهد – TechCrunch

گفته می شود آمازون قصد دارد برخی از فناوری هایی را که در فروشگاه های Amazon Go بدون صندوقدار استفاده می کند به آشپزخانه شما بیاورد. مطابق با خودی، این شرکت روی یخچال هوشمندی کار می کند که می تواند موارد را کنترل کرده و در صورت کمبود چیزی به شما کمک کند که جایگزین سفارش دهید.

گفته می شود تیم پشت سیستم های آمازون گو مسئول پروژه ای است که حداقل دو سال است در دست ساخت است. فناوری Just Walk Out که در فروشگاه های Go استفاده می شود ، آنچه خریداران در سبد خرید خود قرار می دهند را پیگیری می کند و هنگام خروج آنها را به طور خودکار شارژ می کند. گفته می شود اعضای تیم سخت افزاری Amazon Fresh و Lab126 نیز با پروژه یخچال درگیر هستند.

بر اساس این گزارش ، یخچال اقلام داخل را کنترل می کند و عادات خرید شما را زیر نظر می گیرد. اگر چیزی را که مکرراً خریداری می کنید کم کنید ، یخچال به شما اطلاع می دهد و سفارش بیشتر از Whole Foods یا Amazon Fresh را آسان تر می کند ، که می تواند به بخش مواد غذایی این شرکت افزایش دهد. یخچال همچنین می تواند پیشنهادات دستور العمل ارائه دهد ، که در صورت فراموش کردن موردی که منقضی می شود ممکن است مفید باشد.

آمازون خود یخچال نمی سازد ، خودیمنابع گفتند. به دنبال همکاری با سازنده لوازم خانگی است. این امکان وجود دارد که کنترل صوتی Alexa نیز شامل شود. گفته می شود که این نگرانی عمده ای نیست ، اما با توجه به تمایل آمازون برای وارد کردن الکسا تقریباً در هر نوع محصول دیگر ، از جمله روبات های خانگی و تلویزیون های خود ، اگر یخچال از دستیار صوتی پشتیبانی کند ، تعجب آور نخواهد بود.

گفته می شود که این شرکت تاکنون بیش از 50 میلیون دلار در سال برای این پروژه هزینه کرده است. با این وجود ، هیچ تضمینی وجود ندارد که یخچال به بازار بیاید ، زیرا ممکن است آمازون برنامه ها را کنار بگذارد. اگر یخچال به بازار بیاید ، احتمالاً ارزان نخواهد بود. سخنگوی آمازون به Engadget گفت که این شرکت “در مورد شایعات یا گمانه زنی ها” اظهار نظر نمی کند.

این مفهوم کاملاً جدید نیست در سال 2016 ، سامسونگ یخچالی را معرفی کرد که می تواند به شما کمک کند بدون نیاز به باز کردن درب ، چیزهای داخل آن را پیگیری کنید. حتی می توانید با استفاده از صفحه لمسی داخلی ، مواد غذایی سفارش دهید. هرچند یخچال آمازون ایده را کمی جلوتر می برد ، زیرا مواردی را که شما در حال اتمام آنها هستید نشان می دهد و به شما کمک می کند تا از طریق اکوسیستم خواربارفروشی خود شرکت سفارش بیشتری دهید.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.