گزارش وب هرزنامه گوگل می گوید که SpamBrain امسال پنج برابر هرزنامه بیشتری گرفت

گوگل گزارش وب هرزنامه خود را برای سال 2022 منتشر کرده و گفته است که SpamBrain در مقایسه با سال 2021 توانسته است 5 برابر بیشتر سایت های هرزنامه و در مقایسه با زمانی که برای اولین بار راه اندازی شد، 200 برابر هرزنامه ارسال کند، که منجر به این شده است که 99 درصد بازدیدها از جستجوی گوگل بدون هرزنامه باشد. اعلام کرد.

بهبود در تشخیص هرزنامه گوگل اعلام کرد که بهبودهایی در SpamBrain برای مقابله با لینک های سوء استفاده کننده، هک هرزنامه و موارد دیگر ایجاد کرده است. مانند زمانی که به‌روزرسانی هرزنامه پیوند در دسامبر 2022 منتشر شد، که به‌روزرسانی SpamBrain برای شناسایی و خنثی کردن پیوندهای هرزنامه بود. گوگل گفت که این به روز رسانی باعث شده است که آنها بتوانند 50 برابر بیشتر سایت های هرزنامه لینک را در مقایسه با به روز رسانی هرزنامه لینک در جولای 2021 شناسایی کنند.

همچنین، هرزنامه های هک شده نسبت به قبل در تشخیص و حذف ده برابر بهبود یافته است.

گوگل همچنین در تشخیص هرزنامه سریع‌تر عمل می‌کند، زیرا اکنون SpamBrain می‌تواند هرزنامه را در طول فرآیند خزیدن به جای ایندکس کردن و پردازش صفحاتی که می‌خزند، تشخیص دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. هرزنامه کمتر در جستجوی گوگل به این معنی است که وب سایت های با کیفیت بیشتری رتبه بندی می شوند و زمینه بازی منصفانه تری برای سئوکاران، صاحبان سایت ها و تولیدکنندگان محتوا فراهم می شود. آیا کامل است؟ نه. اما گوگل به تلاش برای بهبود تشخیص هرزنامه و تکنیک های جستجوی خود ادامه می دهد.