گزارش می گوید آمازون تحقیقات خود را در مورد رشوه به مقامات دولتی توسط وکلای خود در هند آغاز کرده است – TechCrunch

پایگاه خبری و تحلیلی هندی Morning Context روز دوشنبه گزارش داد که آمازون در پی شکایت یک افشاگر که ادعا می کند یک یا چند نفر از نمایندگان این شرکت به مقامات دولتی رشوه داده اند ، درباره رفتار نمایندگان قانونی خود در هند تحقیقاتی را آغاز کرده است.

این گزارش که به منابع نامی اشاره کرده و مقامات دولتی را مشخص نکرده است ، در حال بررسی این است که آیا هزینه های قانونی تأمین شده توسط آن برای رشوه دادن به مقامات دولتی استفاده شده است یا خیر. این گزارش افزود (آمازون) Rahul Sundaram ، مشاور ارشد شرکت را در مرخصی قرار داده است.

سخنگوی آمازون در بیانیه ای به TechCrunch گفت که این شرکت در برابر فساد “تحمل صفر” دارد.

“ما ادعاهای اقدامات نادرست را جدی می گیریم ، آنها را به طور کامل بررسی می کنیم و اقدامات مناسب را انجام می دهیم. ما در حال حاضر در مورد ادعاهای خاص یا وضعیت هرگونه تحقیق اظهار نظر نمی کنیم. “

هند یکی از مهمترین بازارهای خارج از کشور برای آمازون است. این شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی بیش از 6.5 میلیارد دلار در عملیات کشور آسیای جنوبی خود سرمایه گذاری کرده است و در سالهای اخیر به طور گسترده ای به چندین گروه گسترش یافته است.

این تحول جدید ماه ها پس از آن صورت می گیرد که رویترز گزارش داد که آمازون به طور مخفیانه از فروشندگان بزرگ ترجیح داده است ، روابط خود را با این شرکت ها اشتباه اعلام کرده است و از چنین ترتیبی برای دور زدن قوانین سرمایه گذاری خارجی این کشور جنوب آسیا استفاده کرده است.

آمازون همچنین در حال بررسی تحقیقات ضد انحصاری در هند است. این شرکت تلاش ناموفقی برای اعتراض به تحقیقات انجام داد.