گزارش می‌گوید iOS 17 آیفون‌های قفل‌شده را به نمایشگرهایی شبیه خانه هوشمند تبدیل می‌کند

طبق گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه ویژگی جدیدی است که آیفون های قفل شده را با iOS 17 به نمایشگرهای خانه هوشمند تبدیل می کند. ظاهراً این رابط اطلاعاتی مانند قرارهای تقویم، آب و هوا و اعلان‌ها را به سبک نمایشگر خانه هوشمند هنگامی که تلفن قفل شده و به صورت افقی قرار می‌گیرد نمایش می‌دهد.

گورمن خاطرنشان می کند که این رابط مشابه دستگاه های خانه هوشمند گوگل و آمازون عمل می کند. ایده پشت ویژگی گزارش شده این است که آیفون‌ها را زمانی که واقعاً استفاده نمی‌شوند و روی میز یا میز خوابیده‌اند، مفیدتر می‌کنند. این ویژگی از پس‌زمینه تیره با متن روشن استفاده می‌کند تا خواندن از راه دور آسان‌تر شود.

صفحه نمایش هوشمند به سبک خانه بر روی ویجت های صفحه قفل اپل که سال گذشته به عنوان بخشی از iOS 16 راه اندازی شد ساخته می شود و به کاربران اجازه می دهد اطلاعات جزئی مانند آب و هوا و اخبار را در زیر زمان در صفحه قفل خود مشاهده کنند.

گورمن می‌گوید اپل در حال کار بر روی آوردن این ویژگی صفحه نمایش خانگی هوشمند به آی‌پد است، اما خاطرنشان می‌کند که با توجه به اینکه ویجت‌های صفحه قفل آیفون هنوز در دسترس نیستند، این شرکت به اندازه آیفون ویژگی‌ها را به آی‌پد نمی‌آورد. در آیپدها

این گزارش همچنین می گوید اپل در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات قابل توجهی در برنامه کیف پول آیفون با iOS 17 است و بهبودهایی را به خدمات مکان یابی خود اضافه خواهد کرد. تغییرات دیگر شامل افزودن یک برنامه اختصاصی ژورنال است که برای کمک به کاربران در ثبت افکار خود طراحی شده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که اپل روی به‌روزرسانی‌هایی برای SharePlay کار می‌کند، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و موسیقی را همزمان با دوستان و خانواده در حین تماس FaceTime با هم پخش کنند.

AirPlay که به شما امکان می‌دهد محتوا را از دستگاه‌های Apple خود به Apple TV یا تلویزیون هوشمند سازگار پخش کنید یا به اشتراک بگذارید، همچنین به‌روزرسانی‌هایی دریافت می‌کند. Gurman می نویسد که غول فناوری در حال مذاکره با هتل ها بوده است تا کاربران بتوانند ویدیو و صدا را به دستگاه هایی که متعلق به آنها نیستند آسان تر کند.

Gurman قبلاً گزارش داده بود که اپل در حال کار بر روی فناوری ردیابی احساسات است و قصد دارد نسخه iPad برنامه سلامت iPhone را در سال جاری عرضه کند. برنامه سلامت اپل همچنین ابزارهایی برای ردیابی احساسات و مدیریت شرایط بینایی مانند نزدیک بینی دریافت خواهد کرد.

اپل احتمالاً در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود در تاریخ 5 ژوئن، ویژگی نمایشگر به سبک خانه هوشمند را در کنار iOS 17 معرفی خواهد کرد. انتظار می رود این غول فناوری هدست جدید AR/VR و xrOS را به همراه لپ تاپ ها و نرم افزارهای جدید مک عرضه کند.