گزارش‌های قیف سفارشی GA4 اینجا هستند

اکنون می‌توانید گزارش‌های قیف سفارشی را در Google Analytics 4 (GA4) ایجاد کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا مراحلی را که می‌توانید برای تکمیل یک کار دنبال کنید و تعداد کاربرانی را که بین هر مرحله از فرآیند رها می‌کنند، مشاهده کنید.

نحوه کار قیف های سفارشی گزارش های قیف سفارشی با استفاده از کاوش های قیف ایجاد می شوند. برای ساخت یک گزارش قیف سفارشی، ابتدا باید یک کاوش قیف ایجاد کنید و آن را به عنوان گزارش ذخیره کنید. سپس Google Analytics از کاوش به عنوان الگویی برای ساخت گزارش استفاده می کند. گزارش در کتابخانه گزارش ذخیره می شود که شامل تمام گزارشات در یک ویژگی خاص است. از کتابخانه، می توانید به راحتی گزارش قیف را برای دسترسی سریع به ناوبری سمت چپ آنها اضافه کنید.

پیش نیازها. برای ایجاد یک گزارش قیف و افزودن آن به مسیریابی، باید امتیازات ویرایشگر یا مدیر را داشته باشید.

ایجاد و اضافه کردن گزارش های قیف. ایجاد یک گزارش قیف شامل باز کردن یا ایجاد یک کاوش قیف، ذخیره کاوش به عنوان گزارش و ارائه نام و توضیحات برای گزارش جدید است. سپس می توانید با دسترسی به کتابخانه گزارش، ویرایش مجموعه مورد نظر، و کشیدن گزارش قیف به موضوع مناسب، گزارش را به پیمایش خود اضافه کنید.

بازآفرینی کاوش‌های قیف از گزارش‌ها. اگر کاوش اصلی مورد استفاده برای ایجاد گزارش قیف حذف شده است، می توانید با باز کردن گزارش قیف در بخش کاوش، کاوش را بازیابی کنید.

تجزیه و تحلیل قیف این تجزیه و تحلیل شامل بررسی نرخ رهاسازی، نرخ تکمیل، مراحل قیف و قیف های باز و بسته است. همچنین می توانید از جدول زیر نمودار میله ای برای تجزیه و تحلیل بیشتر داده ها و تقسیم بندی آنها بر اساس ابعاد استفاده کنید.

سفارشی کردن نمودار و محدوده تاریخ می‌توانید برای مشاهده جزئیات بیشتر نمودار میله‌ای را بزرگ‌نمایی و بزرگنمایی کنید و با استفاده از منوی کشویی در سمت راست بالای گزارش، محدوده تاریخ پیش‌فرض ۲۸ روزه را تنظیم کنید.

محدودیت ها و محدودیت ها. هنگام ایجاد گزارش های قیف سفارشی، محدودیت ها و محدودیت های خاصی وجود دارد، مانند حداکثر تعداد گزارش های سفارشی در هر ویژگی (200) و برخی شرایط پشتیبانی نشده برای کاوش های قیف. علاوه بر این، هنگامی که یک کاوش قیف به عنوان یک گزارش ذخیره می شود، هر تغییری که در کاوش ایجاد می شود بر گزارش تأثیر نمی گذارد و بالعکس.

تو عمیق تر در وبلاگ راهنمای Analytics درباره قیف های سفارشی بیشتر بیاموزید.

چرا ما اهمیت می دهیم. درک مسیرهایی که مشتریان در هنگام تعامل با یک برند یا محصول طی می کنند به شما امکان می دهد برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید. با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، شناسایی نقاط ریزش، و مشخص کردن مناطق برای بهبود، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تجربه کاربر را افزایش دهند، نرخ تبدیل را افزایش دهند و در نهایت بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانند.