گرین کارت مبتنی بر ازدواج در مقابل گرین کارت EB-1C؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز” ، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن ، وکیل مهاجرت دره سیلیکون می گوید: “سوالات شما برای گسترش دانش که به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد از مرزها فراتر رفته و به دنبال آرزوهای خود باشند ، حیاتی است.” “خواه در شرکت های انتخاباتی ، م founderسس یا در جستجوی کار در سیلیکون ولی هستید ، من دوست دارم در ستون بعدی خود به سوالات شما پاسخ دهم.”

اعضای اضافی کرانچ به ستونهای هفتگی “سوفی عزیز” دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50 off تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز ،

من و نامزدم امسال زود نامزد کردیم. ما در حال برنامه ریزی عروسی برای اواخر سال هستیم ، زمانی که خانواده من می توانند از استونی به آمریکا سفر کنند ، جایی که من اصالتاً اهل آن هستم. من تقریباً دو سال است که با ویزای L-1A در آمریکا زندگی و کار می کنم.

شرکت من از من برای دریافت گرین کارت EB-1C حمایت می کند ، اما این روند به کندی پیش می رود. من در فکر گرفتن گرین کارت از طریق همسرم در زمان ازدواج هستیم.

آیا چیز خاصی هست که باید به خاطر داشته باشم؟ همچنین ، اگر نام خانوادگی خود را بعد از نامزدم حفظ کنم و ازدواج کنم ، مشکلی ایجاد نمی کند؟

– نامزد فوق العاده

فوق العاده عزیز ،

تبریک می گویم برای نامزدی شما!

شریک حقوقی من ، آنیتا کومریقیان ، و من اخیراً در مورد نحوه برخورد اولین مشتریان ما به عنوان وکلای مهاجرت جدید در مراحل اخذ گرین کارت های ازدواج ، صحبت کردیم و شادی که حمایت از زوجین برای ما به ارمغان می آورد! در پادکست ما ، در مورد ویزای نامزد K-1 نیز صحبت کردیم. گوش کنید!

من می توانم درک کنم که چرا شما ممکن است گزینه های جایگزین کارت سبز را در نظر بگیرید زیرا یکی از الزامات کارت سبز EB-1C برای مدیران و مدیران انتقال چند ملیتی این است که شما باید حداقل در یکی از موارد زیر در شرکت چند ملیتی خود خارج از ایالات متحده مشغول به کار بوده باشید. سه سال گذشته و هنوز هیچ پردازش ممتازی انجام نشده است. از آنجا که این دسته خاص مختص شرکت است ، می تواند تغییر شرکت ها را چالش برانگیز کند.

مثل همیشه ، توصیه می کنم با یک وکیل مهاجرت مشورت کنید که می تواند گزینه های شما را بر اساس موقعیت و اهداف خاص شما مورد بحث قرار دهد ، و همچنین در فرایند ازدواج گرین کارت بر اساس ازدواج به شما کمک کند و در صورت تصمیم گیری شما و شوهرتان را در مصاحبه گرین کارت همراهی کند. آن مسیر را در پیش بگیر

تصویری ترکیبی از سوفی آلکورن ، وکیل حقوق مهاجرت ، در مقابل پس زمینه با لوگوی TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بنیاک / سوفی آلکورن (در پنجره جدیدی باز می شود)

آیا می توانم نام خانوادگی خود را حفظ کنم؟

بله ، می توانید نام خانوادگی خود را حفظ کنید! این نباید بر چشم انداز شما برای دریافت گرین کارت از طریق ازدواج تأثیر بگذارد. کلید یک کارت سبز مبتنی بر ازدواج نشان دادن این است که شما برای عشق ازدواج کرده اید ، نه یک گرین کارت-یک ازدواج “با وفاداری” در اصطلاح قانونی. شما باید نشان دهید که ازدواج شما با حسن نیت است و شما زندگی مشترک خود را بافته اید.

افسر مهاجرت که پرونده شما را ارزیابی می کند ، به دنبال شواهدی مانند عکس از عروسی شما ، قرارداد اجاره یا وام مسکن با امضای هر دو شما ، برنامه های 401 (k) شما است که یکدیگر را به عنوان ذینفع ذکر می کند ، یک حساب بانکی مشترک که اغلب برای پرداخت هزینه های خانه ، بیمه خودروها یا صاحبان خانه که نام و عکس شما و سایر شواهد احتمالی ازدواج حسن نیت شما را ذکر کرده است.