گرینت فکر می کند شرکت های ساختمانی باید از Excel به ابزار خود – TechCrunch – استفاده کنند

با گرینت ، یک استارتاپ فرانسوی آشنا شوید که به تازگی 2.8 میلیون دلار (2.4 میلیون یورو) به رهبری Point Nine و Fondamental جمع آوری کرده است. Graneet یک راه اندازی نرم افزاری عمودی به عنوان یک سرویس است که بر صنعت ساختمان و تعداد بیشماری شرکت های کوچک و متوسط ​​در این صنعت به طور خاص تمرکز دارد.

این می خواهد راه حل قطعی مدیریت مالی را ایجاد کند تا شرکت های ساختمانی بتوانند پروژه های خود را بهتر کنترل کنند. اکثریت قریب به اتفاق شرکت های ساختمانی هنوز به چندین فایل Excel تکیه می کنند ، که منجر به سیلوهای اطلاعاتی و انجام کارهای دشوار برای وارد کردن اطلاعات می شود.

مادر بنیانگذار و مدیر عامل Graneet ، ژان گابریل نیل ، رهبری یک شرکت ساختمانی را بر عهده داشته است. او به من می گوید: “این به من می گوید” این دیوانه است ، من نمی توانم بفهمم که آیا برای یکی از دو پروژه عمرانی یکی به دست می آورم یا ضرر می کنم. “

او مدتی را صرف بررسی فرآیندهای داخلی این شرکت کرد – پردازش سفارش ، مدیریت صورتحساب ، شما نام آن را می گذارید. و آنجا بود که متوجه شد که Microsoft Excel هنوز راه حل اصلی است.

با Graneet ، این شرکت فکر می کند که باید سه چیز اساسی را حل کند – نقل قول ها ، صورتحساب و برنامه ریزی منابع. این استارتاپ ابتدا کار روی صورتحساب را آغاز کرد. Graneet به عنوان یک منبع واحد حقیقت عمل می کند که در آن می توانید ببینید مشتری شما چقدر باید پرداخت کند ، چقدر دریافت کرده اید و چه چیزی بعد است. می توانید ببینید آیا فاکتورهای معوق وجود دارد یا خیر و آنها را به عنوان پرداخت شده علامت گذاری کنید.

سپس این شرکت شروع به کار بر روی نقل قول ها و تولید سرب کرد. Graneet به شما امکان می دهد نقل قول ها را مستقیماً از پلت فرم ایجاد کنید. هنگامی که مشتری نقل قول شما را تأیید کرد ، می توانید زمانی که پروژه ساختمانی شما در راه است به عقب برگردید و درصدی از اتمام را وارد کنید – این معیار اصلی در این صنعت است.

سرانجام ، با دور سرمایه گذاری امروز ، Graneet می خواهد بخش سوم محصول خود را که برنامه ریزی منابع است توسعه دهد. به زودی ، می توانید پیمانکاران فرعی Graneet را مدیریت کرده و یک فاکتور را برای چندین پیمانکار به چندین قسمت تقسیم کنید.

مشتریان گرین می توانند پیمانکاران فرعی را به این پلتفرم دعوت کنند. آنها قادر نخواهند بود همه چیز را ببینند ، اما قادر خواهند بود آنچه را که روی آن کار می کنند ببینند. به طور مشابه ، اگر مشتری Graneet هستید و در یک شرکت بزرگتر به عنوان پیمانکار فرعی کار می کنید ، می توانید گزارش پیشرفت ماهانه را ارسال کنید. این امر هنگام خرید مشتری جدید برای محصول قطعاً باید مفید باشد.

بعداً در راه ، گرینت فکر می کند که می تواند خدمات بیشتری به مشتریان فعلی خود ارائه دهد. به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت های ساختمانی با شرکت های فاکتورینگ همکاری می کنند – این شرکت ها فاکتورهای برجسته را خریداری می کنند و بلافاصله آنها را به دلایل جریان نقد پرداخت می کنند. Graneet همچنین می تواند پیش پرداخت ها را مستقیماً بر روی پلتفرم ارائه دهد.

این تنها یک مثال است که چگونه گرینیت می تواند مفید باشد. ایده این است که شرکت های ساختمانی در حال حاضر در زمینه راه حل های نرم افزاری مجهز نیستند. اگر Graneet بتواند ثابت کند که می تواند این شکاف را پر کند ، فرصت های زیادی برای محصول وجود خواهد داشت.

اعتبار تصویر: نارنجک