گروه Workhorse تحویل خودروها را متوقف می کند و ون برقی C-1000 را فرا می خواند-TechCrunch

استارتاپ EV Workhorse Group 41 خودروی تحویل بار C-1000 خود را فرا می خواند و مابقی تحویل های خود را برای این مدل متوقف می کند و چهارشنبه به تنظیم کننده ها می گوید که برای تأیید خودروها تحت استانداردهای ایمنی فدرال ، “آزمایش اضافی” لازم است.

همه خودروسازان باید خودروهای خود را تحت استانداردهای فدرال ایمنی وسایل نقلیه موتوری ، حداقل الزامات عملکرد ایمنی صادر شده توسط اداره ملی حمل و نقل و ایمنی بزرگراه ها (NHTSA) ، تأیید کنند. این شرکت به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفت که آزمایش های اضافی باید در سه ماهه چهارم به پایان برسد.

این شرکت همچنین گزارش فراخوان ایمنی را به NHTSA ارسال کرد و خاطرنشان کرد که هیچ گزارشگر مشتری در مورد مسائل ایمنی مربوط به C-1000 دریافت نکرده است.

Workhorse مستقر در اوهایو اخیراً به دلیل شکایت حقوقی از خدمات پستی ایالات متحده به دلیل اعطای قرارداد چند میلیارد دلاری خودروهای تحویل الکتریکی به پیمانکار دفاعی Oshkosh ، در اخبار مطرح شده است. استارتاپ EV هفته گذشته به طور داوطلبانه چالش خود را کنار گذاشت.

از دست دادن قرارداد USPS نشان دهنده پایان مشکلات آن نیست. SEC همچنین در آغاز ماه سپتامبر تحقیقات خود را در مورد Workhorse آغاز کرد ، اگرچه تنظیم کننده اطلاعاتی را که تحقیقات مربوط می شود فاش نکرده است. این شرکت در ژوئیه مدیرعامل ریچارد داچ را جایگزین دوان هیوز کرد.

اعلامیه Workhorse باعث افت 10 درصدی سهام آن شد.

TechCrunch با Workhorse و NHTSA تماس گرفته است و در صورت پاسخگویی ، داستان را به روز می کند.

در حال توسعه