گروه تحت حمایت Arrington Capital برای به دست آوردن دارایی های سلسیوس

پس از یک فرآیند ورشکستگی، دارایی‌های وام‌دهنده رمزارز شکست خورده Celsius Network قرار است توسط کنسرسیومی به نام فارنهایت خریداری شود. در پشت این نام، گروهی از مناقصه گران به رهبری شرکت سرمایه گذاری Arrington Capital را خواهید یافت.

دیگر اعضای این کنسرسیوم، شرکت استخراج ارز دیجیتال US Bitcoin Corp، Proof Group، Steven Kokinos و Ravi Kaza هستند. همانطور که از نام آن پیداست، Arrington Capital توسط مایکل آرینگتون، موسس TechCrunch هدایت می شود. مایکل آرینگتون TechCrunch را در سال 2011 ترک کرد.

دو رقیب دیگر در مناقصه وجود داشت – NovaWulf و کنسرسیوم سرمایه گذاری بازیابی بلاک چین که شامل صرافی رمزنگاری Gemini Trust متعلق به Winklevoss بود.

این طرح برای توزیع دارایی های مایع سلسیوس بین صاحبان حساب است. در مورد دارایی های غیر نقدشونده، مانند سبد وام های نهادی، کسب و کار معدن و سرمایه گذاری های جایگزین، آنها توسط یک تیم مدیریتی جدید مدیریت خواهند شد.

طبق پرونده دادگاه، فارنهایت 35 میلیون دلار در سال هزینه مدیریت دریافت می کند در حالی که طلبکاران سلسیوس همچنان مالک 100 درصد سهام نهاد جدید رمزنگاری خواهند بود.

به عنوان یادآوری، شبکه سلسیوس در جولای 2022 اعلام ورشکستگی کرد. سلسیوس در اوج خود یکی از بزرگترین وام دهندگان ارزهای دیجیتال بود و ارزش آن به 3.25 میلیارد دلار رسید.

پس از فروپاشی Terraform Labs، شرکتی که پشت ارزهای رمزنگاری Terra USD (UST) و Terra (LUNA) قرار داشت، سلسیوس با یک بانک تحت کنترل دارایی‌های خود مواجه شد. در مقطعی، مجبور شد تمام برداشت‌های مشتریان را متوقف کند و ورشکستگی کند. این شرکت ادعا کرد که بین 1 تا 10 میلیارد دلار دارایی و بدهی دارد و با بیش از 100000 طلبکار کار کرده است.

اخیراً، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، علیه الکس ماشینسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق شبکه سلسیوس شکایت کرد. از جمله، دفتر AG گفت که سلسیوس استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیزی دارد و «قول‌های نادرست و بی‌اساس» داده است.

دیوید بارس و آلن کار، اعضا، «ما بسیار خرسندیم که روند حراج رقابتی ما نتایج مثبتی را برای مشتریان به همراه داشت، از جمله مهم‌تر از همه، صدها میلیون دلار کاهش هزینه‌های مدیریتی و افزایش توزیع ارزهای دیجیتال مایع بین مشتریان سلسیوس». کمیته ویژه هیئت در بیانیه ای اعلام کرد. ما از علاقه شدیدی که پلتفرم سلسیوس از پیشنهاد دهندگان رقیب دریافت کرده است قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با فارنهایت برای تسریع در بازسازی و توزیع بازیابی بین طلبکاران هستیم.

در هفته های آینده، طرح جدید ورشکستگی فصل 11 ثبت خواهد شد. مشروط به تایید دادگاه ورشکستگی خواهد بود. اگر به دلایلی این امر محقق نشد، پیشنهاد کنسرسیوم سرمایه گذاری بازیابی بلاک چین (که شامل Gemini Trust می شود) پیشنهاد پشتیبان خواهد بود.