گروه برندهای برلین ، که اکنون بیش از 1 میلیارد دلار ارزش دارد ، 700 میلیون دلار برای خرید و مقیاس تجار که در بازارهایی مانند آمازون می فروشند جمع آوری می کند – TechCrunch

گروه برندهای برلین-یکی از موج جدید استارتاپ های تجارت الکترونیک که امیدوار است با خرید مارک های کوچکتری که در بازارهایی مانند آمازون می فروشند و از فناوری برای اجرای مقیاس کارآمدتر استفاده می کنند ، اقتصاد مقیاس پردرآمدی در مقیاس بزرگ ایجاد کند-دور بزرگی از بودجه برای تکمیل آن مأموریت. این استارتاپ 700 میلیون دلار را متشکل از حقوق صاحبان سهام و بدهی خود بسته است ، که تا حدی از آن برای ادامه ایجاد زیرساخت های تدارکات و تدارکات و همچنین بستر فناوری خود و تا حدی برای خرید شرکت های بیشتر استفاده خواهد کرد.

BBG تأیید کرد که این سرمایه گذاری – یکی از بزرگترین تا به امروز در فضا – ارزش آن را به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش می دهد.

Bain Capital بخش خالص این دور را رهبری می کند. این معامله همچنین باعث می شود سرمایه گذار قبلی ، اردیان ، با مبلغ نامعلومی جدا از مبلغ 700 میلیون دلار خریداری شود.

این دور بودجه ، دومین دور اعلام شده توسط BBG در سال جاری است. در ماه ژانویه اعلام کرد که 302 میلیون دلار از ترازنامه خود برای M&A سرمایه گذاری می کند و در آوریل مبلغ 240 میلیون دلار بدهی اعلام کرد. این آخرین 700 میلیون دلار از این نظر متفاوت است که شامل جزء حقوق صاحبان سهام در کنار حقوق صاحبان سهام می شود.

BBG شروع به توسعه محصولات خود و فروش آنها در آمازون و دیگر بازارها کرد – بنیانگذار و مدیرعامل مدیرعامل ، پیتر چالجاوسکی در زندگی قبلی دی جی بود و با تمرکز بر تجهیزات صوتی که برای خود ایجاد کرده بود ، شروع به کار کرد.

با گذشت زمان ، این فرصت را برای تنوع بخشیدن به یک بازی تلفیقی گسترده تر دید ، جایی که BBG همچنین مارک های شخص ثالث را در تجارت خود به دست آورد و ادغام کرد و از این فرصت استفاده کرد و صاحبان مشاغل شخص ثالث را برای خروج از مسیر فراهم کرد و آنها را به ارمغان آورد. مارک های کوچکتر مقیاس بیشتر ، بازاریابی بیشتر و فناوری بیشتر برای بهبود کارایی عملیات آنها.

امروزه این ترکیب شامل 3700 محصول و 14 مارک شخصی است ، از جمله Klarstein (لوازم آشپزخانه) ، auna (لوازم الکترونیکی خانگی و تجهیزات موسیقی) ، Capital Sports (تناسب اندام خانگی) و blumfeldt (باغ). BBG می گوید به حدود 1.5 میلیارد مشتری تجارت الکترونیک در بازارهای مختلف که در اروپا ، انگلستان ، ایالات متحده و آسیا کالا می فروشد دسترسی دارد. بر خلاف بسیاری دیگر در همان فضای BBG ، تمرکز بر روی بیش از آمازون ، با حدود 100 کانال در 28 کشور است.

آن فهرست “بسیاری دیگر در یک فضا” طولانی است و ظاهرا روز به روز در حال افزایش است. دیروز ، دو نفر از آنها – Heroes و Olsam – به ترتیب 200 و 165 میلیون دلار جمع آوری کردند. برخی دیگر که از فرصت تجمیع تجار فروشنده از طریق Fulfillment توسط آمازون استفاده می کنند ، از جمله Suma Brands (150 میلیون دلار) استفاده می کنند. برندهای Elevate (250 میلیون دلار) ؛ پرچ (775 میلیون دلار) ؛ factory14 (200 میلیون دلار) ؛ Thrasio (در حال حاضر احتمالاً بزرگترین آنها از نظر دسترسی و پول جمع آوری شده و جاه طلبی ها) ، Heyday ، The Razor Group ، Branded ، SellerX ، Berlin Brands Group (X2) ، Benitago ، Valoreo و Rainforest آمریکای لاتین و برندهای خارج از آسیا به

با ورود استارت آپ های بیشتر به مبارزه ، همه مبارزه برای خرید بهترین مارک های شخص ثالث بیشتر به یک چالش تبدیل خواهد شد ، بنابراین حمایت Bain باید به BBG در برابر این رقابت کمک کند.

Chaljawski در بیانیه ای گفت: “با تعهد Bain Capital و تأمین بودجه اضافی ، ما نقطه عطف بعدی خود را در مسیر ساختن یک خانه جهانی از مارک ها تعیین کردیم.” “این به ما اجازه می دهد تا با اهداف استراتژیک کسب و توسعه مارک ها در سطح جهانی و همچنین توسعه عملیاتی و لجستیکی مقابله کنیم. تجربه همکاری بین سرمایه با بنیانگذاران در سراسر جهان به ما کمک می کند تا به تکامل خود به عنوان یک شرکت تجارت الکترونیک پیشرو در مقیاس بندی مارک ها ادامه دهیم. “

“BBG یک رهبر مخرب در فضای کالاهای مصرفی است که به سرعت در حال تغییر است. Miray Topay ، MD در Bain Capital Private Equity ، افزود: توانایی آنها در توسعه و مقیاس بندی مارک هایی که از طریق پلتفرم تجارت الکترونیکی بسیار کارآمد خود مطابقت دارند ، به شرکت پتانسیل رشد فوق العاده ای می دهد. “ما با بسیاری از تیم های مدیریتی به رهبری بنیانگذاران همکاری کرده ایم و منتظریم تا به پیتر و تیمش در رسیدن به هدف خود برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در تجارت الکترونیکی مصرف کنندگان کمک کنیم.”