گذرنامه خود را برای برهم زدن مهر کنید تا شانس برنده شدن این جوایز را داشته باشید – TechCrunch

هنگام آماده شدن برای غواصی در سه روز TechCrunch Disrupt 2021 ، حتماً گذرنامه خود را بگیرید. نه ، نه نوع صادر شده توسط دولت. پاسپورت Disrupt ما به شما امکان می دهد تجربیات خود را در طول کنفرانس مجازی جمع آوری کنید و به شما این شانس را می دهد تا جوایز فوق العاده ای کسب کنید.

به طور جدی ، چه کسی نمی خواهد فرصتی برای برنده شدن اینها داشته باشد؟

اینجا معامله است. گذرنامه Disrupt (که می توانید آن را در محل مجازی Disrupt بارگیری کنید – و ویدئویی با جزئیات نحوه بازی) را تماشا کنید ، شامل مجموعه ای از تجربیات است. تمام تجربیات را فقط در یک ردیف و سپس تکمیل کنید ورودی خود را به تیم TechCrunch ارسال کنید تا 11:59 بعد از ظهر (PT) در 23 سپتامبر 2021.

ما سه نفر را انتخاب می کنیم که گذرنامه تکمیل شده خود را با موفقیت ارسال می کنند تا یکی از سه جایزه را کسب کنند.

چه تجربیاتی را باید انجام دهید؟ هیچ چیز شدیدتر از کاری نیست که قبلاً در Disrupt انجام داده اید. نگاهی به فعالیتهای تنها در یکی از ردیفهای گذرنامه بیندازید.

  • ملاقات با یک استارتاپ در هنگام راه اندازی Alley Crawl: سه شنبه
  • در جلسه Breakout شرکت کنید: پنجشنبه
  • برنامه ریزی و شرکت در جلسه ای با CrunchMatch: پنجشنبه
  • در Disrupt Photobooth عکس بگیرید
  • با یک حامی در نمایشگاه ملاقات کنید

همه تجربیات ذکر شده در گذرنامه Disrupt فرصت هایی را ارائه می دهند که می تواند به شما در ایجاد استارتاپ یا توسعه نمونه کارها بدون اختراع مجدد چرخ کمک کند. TechCrunch Disrupt 2021 مکانی برای ایجاد ، همکاری ، یادگیری و الهام بخشیدن است – و همچنین جایزه های جذاب را در نظر بگیرید. اما برای بازی باید یک پاس برای Disrupt داشته باشید. قبل از اینکه قیمت ها در هفته آینده افزایش یابد ، امروز مبلغ زیر 100 دلار دریافت کنید.