گاما 7 میلیون دلار به ارمغان می آورد تا عرشه اسلاید را وارد قرن 21 کند – TechCrunch

گرانت لی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در عرشه‌های اسلاید زندگی می‌کرد، اما تا زمانی که در سال گذشته مشغول انجام برخی کار مشاوره‌ای بود که به شدت به اسلایدها تکیه کرد و قصد داشت قالب را دوباره تصور کند.

او به TechCrunch گفت: «اسلایدها برای دوره متفاوتی از کار ساخته شدند. آنها بیشتر یک کمک بصری بودند. شما باید یک مجری داشته باشید زیرا آنها بدون شخص قدرت مستقل کمی دارند.”

قبلاً، مردم اسلایدها را چاپ می کردند یا ارائه را با هم روی یک صفحه تماشا می کردند، اما مشکل کلی اشتراک گذاری و برقراری ارتباط افراد با کارشان مدت زیادی است که وجود داشته است. لی گفت. اسلایدها بیش از 30 سال است که وجود دارند و اکنون هر کسی صفحه نمایش خود را دارد.

بنابراین لی و هم بنیانگذارانش، جیمز فاکس و جان نورونا، همه کارکنان سابق Optimizely (Optimizely توسط Episerver در سال 2020 خریداری شد)، Gamma را راه‌اندازی کردند، نرم‌افزاری که کاربران را قادر می‌سازد تا دسته‌هایی از کارت‌هایی بسازند که با زیبایی‌شناسی یک برند مطابقت داشته باشند و طراحی را در اولویت قرار دهند. پیوند دادن بخش‌های مختلف محتوا، مانند ویدیوها و فرم‌های قابل جاسازی که می‌توانند در زمان واقعی پر شوند.

گاما

تیم گاما اعتبار تصویر: گاما

لی گفت، ایده گاما این بود که چیزی بسازد که هنوز برای اسلایدهای سنتی آشنا باشد، اما همچنین “مجموعه جدیدی از ابر قدرت را باز می کند.” او به ساخت محتوا در گاما مانند «انتخاب ماجراجویی خود» اشاره می‌کند، و محتوا را می‌توان درگ کرد، آپلود کرد و در کارت‌ها قرار داد. و اگرچه ارائه دهنده مکالمه را هدایت می کند، تماشاگران می توانند محتوا را خودشان کشف کنند و سپس به دنبال ارائه برگردند.

این شرکت نوامبر گذشته تاسیس شد، در ماه آگوست به صورت بتا خصوصی راه اندازی شد و اکنون 7 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Accel را اعلام کرده است. از دیگر شرکت کنندگان در این دور می توان به اریک یوان، مدیر عامل زوم اشاره کرد. جف وینر، مدیرعامل سابق لینکدین؛ بنیانگذاران Airtable، Patreon، Segment، Honey و Optimizely. و صندوق های اولیه از جمله Script Capital، South Park Commons، LocalGlobe، Afore و Hustle Fund.

لی گفت: «وقتی در ماه اوت از مخفی کاری خارج شدیم، با Accel صحبت می کردیم و فکر می کردیم که آنها شریک مناسبی هستند. “سرمایه گذاری در یک رسانه جدید می تواند دشوار باشد، اما ما در مورد ساخت بلوک های سازنده مناسب هیجان زده بودیم. بودجه جدید به ما امکان می دهد تیم و محصول را بسازیم و به داشتن شریک مناسب کمک می کند.

گاما اکنون از نسخه بتا خصوصی خارج شده است و لی گفت که هزاران نفر در لیست انتظار برای ورود وجود دارند. او گفت که هنوز خیلی زود است که در مورد معیارهای رشد صحبت کنیم، زیرا شرکت هنوز مشتریان پولی ندارد، اما برخی از برنامه های پولی در آینده وجود خواهد داشت.