کیف پول جدید MagSafe اپل برای برنامه زمانی که گم می شود با برنامه “Find My” کار می کند – TechCrunch

در کنار معرفی آیفون 13 جدید ، اپل چند لوازم جانبی جدید را برای تکمیل دستگاه های پرچم دار ارتقا یافته خود معرفی کرد. یکی از موارد جالب توجه در لوازم جانبی موجود در کیف ، کیف پول جدید MagSafe است که با سرویس “Find My” اپل کار می کند. این بدان معناست که اگر کیف پول خود را در صورت عدم اتصال به iPhone از دست بدهید ، می توانید برنامه Find My را راه اندازی کنید تا بتوانید آن را در سایر دستگاه های اپل یا مواردی که به Apple AirTags شما متصل شده اند ، پیدا کنید.

در این حالت کیف پول چرمی MagSafe آخرین مکان شناخته شده ای که کیف پول از تلفن جدا شده است را به کاربران اطلاع می دهد. با این حال ، ردیابی زمان واقعی را ارائه نمی دهد.

این یک افزودنی کوچک ، اما هوشمندانه برای کسانی است که از محصولات MagSafe اپل استفاده می کنند. این فناوری برای اولین بار در پاییز سال گذشته معرفی شد تا به کاربران iPhone اجازه دهد انواع محصولات را به پشت آیفون خود وصل کنند ، مانند کیف ، کیف پول ، سه پایه و پایه ماشین ، و همچنین لوازم جانبی اپل برای شارژ ، مانند بسته باتری MagSafe – که در حال عرضه به آی فون 13 است. MagSafe با لایه بندی روی مغناطیس سنج ، یک سپر گرافیت مسی ، دو سپر ، چندین لایه آهنربا ، یک آنتن NFC و موارد دیگر در پشت آیفون کار می کند تا لوازم جانبی را متصل کند.

اما هنوز قدرت MagSafe را با قابلیت های “Find My” ترکیب نکرده بود.

اعتبار تصویر: سیب

همراه با راه اندازی کیف پول متصل به “Find My” ، معروف به کیف چرمی iPhone با MagSafe ، این شرکت طیف وسیعی از قاب ها و رنگ های جدید را برای iPhone طراحی کرده است که برای کار با MagSafe طراحی شده است. این شامل موارد MagSafe از چرم و سیلیکون و همچنین یک قاب روشن با MagSafe است. همه امروز برای سفارش در دسترس هستند.

درباره رویداد پاییز 2021 اپل در TechCrunch بیشتر بخوانید