کیسه های چاپ 45 میلیون دلار ، به رهبری Index ، برای افزایش رونق چاپ سفارشی – TechCrunch

اقتصاد سازندگان عاشق تجارت است که خبرهای خوبی برای استارتاپ های چاپ سفارشی مانند Printify مستقر در لتونی است-امروز این دور دور 45 میلیون دلاری سری A را که توسط Index Ventures هدایت می شود ، اعلام می کند ، به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات خود.

مأموریت: ادامه بازار جهانی چاپخانه ها برای پاسخگویی به افزایش تقاضا برای کالاهای سفارشی ، ارسال شده.

همچنین در دور بودجه شرکت می کنند: H&M Group ، Virgin Group ، به علاوه بنیانگذاران Transferwise ، Vinted ، Squarespace ، RedHat و سرمایه گذاران صنعت سرگرمی از جمله Will Smith’s Dreamers VC و بازیکن NBA Kristaps Porzingis.

TechCrunch می داند که ارزش Printify پس از پول کمی بیش از 300 میلیون دلار است.

تجارت الکترونیک و پلتفرم های متمرکز بر خالق مانند Patreon و Shopify-که به ایجاد برندهای کوچک برای فروشندگان فردی (چه طراحان ، چه تولیدکنندگان محتوا ، چه کارآفرینان تجارت الکترونیک و چه سایر فروشندگان آنلاین) کمک می کند-باعث افزایش تقاضا برای محصولات سفارشی مانند تی شرت می شود. ، لیوان ، برچسب و غیره ، گسترش بازار چاپ و ارسال در صورت تقاضا.

Printify می گوید که در حال حاضر حدود دو میلیون تاجر را با آن متصل می کند چاپ ارائه دهندگان در سراسر جهان – و ارسال یک میلیون واحد در ماه.

همچنین با استخدام نزدیک به 500 نفر – تعداد کارکنان خود را در سال گذشته دو برابر کرد ، در حال حاضر با برنامه ای برای اضافه کردن 200 موقعیت دیگر تا پایان سال.

“مخاطبان اصلی ما خالقان ، کارآفرینان هستند. اکثر تجار ما افرادی هستند که می خواهند یک کسب و کار فرعی ایجاد کنند و علاوه بر درآمد اصلی خود درآمد کسب کنند ، اما ما شاهد رشد بالایی از خالقان و کارآفرینانی هستیم که از Printify به عنوان خدماتی استفاده می کنند که به ایجاد کسب و کار اصلی آنها کمک می کند. ” راه اندازی به TechCrunch می گوید.

این یکی از تعدادی از استارتاپ های چاپ سفارشی است که خود را برای مقابله با چاپ و ارسال قطعه در مقیاس بزرگ قدم گذاشته اند ، اغلب مشاغل خود را طی چندین سال از پایه بسیار کوچکتر ایجاد می کنند. (سایر موارد موجود در فضا شامل Printful ، Gelato و Zazzle هستند.)

Printify موسس سال 2015 نسبت به برخی از رقبای خود سال های کمی در فعالیت دارد ، اما معتقد است که این امر باعث شده است تا تمرکز بیشتری بر خدمات تجار ساختمان های برندهای کوچک داشته باشد که اکنون باعث رونق تقاضای کالاهای سفارشی شده اند.

وقتی در مورد ترکیب رقابتی پرسیده شد ، “Printify به همه این امکان را می دهد که درآمد بیشتری کسب کنند” – تمرکز بر انتخاب محصول ، کیفیت و قیمت به عنوان سس مخصوص آن ، علاوه بر ردپای جهانی بازار ، به این معنی که می تواند چاپ کند و محصولات را برای پاسخگویی به تقاضای تجار در سراسر جهان ارسال می کند.

این می افزاید: “اینها جنبه های کلیدی هستند که تجار ما به دنبال آن هستند.” “Printify بزرگترین انتخاب محصولات چاپی درخواستی را برای تولید کنندگان و تجار برای فروش آنلاین فراهم می کند. علاوه بر این ، Printify کمترین قیمت را ارائه می دهد ، در حالی که استانداردهای کیفیت قابل اعتماد را تضمین می کند. “

محبوب ترین محصولاتی که تاجران با استفاده از بازار آن به فروش می رسانند “کلاسیک” هستند-تی شرت ها ، کاپشن ها ، برچسب ها ، لیوان ها ، پوسترها و کلاه ها.

این شرکت می افزاید: “ما همچنین شاهد رشد سریع بازار محصولات کودک و کودک ، لباس های ورزشی ، محصولات حیوانات خانگی و ظروف آشامیدنی هستیم.” “بیشتر تجار به دلیل انتخاب گسترده و انعطاف پذیری جغرافیایی ما Printify را انتخاب می کنند – ما بیش از 370 محصول در فهرست خود داریم و هر هفته چندین محصول اضافه می کنیم ، که در 100+ مکان در سراسر جهان چاپ می شود.”

دینو بچیروویچ ، مدیر شرکت Index Ventures در بیانیه ای در مورد بودجه سری A در بیانیه ای گفت: “Printify بازار پیشرو در تولید در صورت تقاضا است که بیشترین انتخاب محصولات و ارائه دهندگان چاپ را ارائه می دهد. آنها همه موانع ایجاد محصول را برداشته اند و بیش از 2 میلیون سازنده را قادر ساخته است تا با فشار یک دکمه ، مشاغل تجاری موفق را راه اندازی کنند. با گذشت زمان ، با افزایش تولیدکنندگان آنلاین و روشهای بیشتر در دسترس ، Printify به هر خالقی اجازه می دهد تا ایده های عجیب و غریب محصول خود را به واقعیت تبدیل کند. “