کمپین نظارت بر فناوری ، فناوری بزرگ را برای مخفی شدن در پشت مشاغل کوچک به چالش می کشد – TechCrunch

بارها و بارها ، قدرتمندترین شرکت های فناوری این روایت را مطرح کرده اند که هرگونه تهدیدی برای مشاغل هزار میلیارد دلاری آنها کاهش می یابد و به شرکت های کوچک متکی بر محصولات خود آسیب می رساند.

اما برخلاف حکایت های گرم و مبهم که فناوری بزرگ در طول سالها به راه افتاده است ، برخی از صاحبان مشاغل با اتکای بسیار زیاد به شرکتهای بزرگ و مبهم مبارزه می کنند و اگر مشکلی پیش بیاید ، اغلب راه چندانی ندارند.

این کشمکش ها چیزی است که گروه نظارتی فناوری Accountable Tech می خواهد با فشار آگاهی جدید خود ، “خیابان اصلی در برابر فناوری بزرگ” توجه ها را به خود جلب کند. کمپین شش رقمی شامل یک آگهی تمام صفحه در روزنامه سان خوزه در هفته آینده Mercury News ، تبلیغات دیجیتالی در پلتفرم های اجتماعی و یک سری ویدئویی در حال انجام است که تجربیات صاحبان مشاغل کوچک را در تضاد با روایات روابط عمومی شرکت های فناوری نشان می دهد.

این پروژه از اتحاد خیابان اصلی ، افزایش مشاغل کوچک ، موسسه خود اتکایی محلی و پروژه آزادی های اقتصادی آمریکا حمایت کرده است.

” [campaign] واقعاً بر ضررهای Big Tech که این صاحبان مشاغل کوچک در معرض آن هستند تأکید می کند – از داده های گمراه کننده و غیرقابل اعتماد ، هزینه های پنهان و تغییرات ناگهانی قوانین یا الگوریتم ها که می تواند کل شرکت آنها را بدون هیچ گونه دسترسی به خدمات مشتری به خطر بیندازد ، “Accountable Tech co -بنیانگذار جسی لریچ به TechCrunch گفت. “هر کارآفرین داستان و دلیل خود را برای بیان این موضوع دارد.”

لریچ کمپین روابط عمومی طولانی مدت فیس بوک در زمینه حمایت از مشاغل کوچک را “فوق العاده بدبینانه و فرصت طلب” می خواند – موضعی که به نظر می رسد برخی از کارکنان فیس بوک با آن اشتراک دارند. واقعیت اداره یک کسب و کار در سیستم عامل های بزرگ فناوری همیشه برای صاحبان مشاغل کوچک خوشایند نیست ، زیرا آنها تحت تاثیر هوس های شرکت های قدرتمندی هستند که تنها با آنها رابطه ای ضعیف دارند.

لریچ گفت: “آنها کاملاً در اختیار این غول ها هستند و دسترسی کمی به معیارهای قانونی یا خدمات مشتری دارند.” “این یک مشارکت نیست. این استثمار است. “

به نظر می رسد احساسات عمومی نیز وارد مرحله ای شده است که مردم به طور گسترده اذعان دارند حتی فناوری های رایگان نیز هزینه ای را از بین می برند ، چه در قالب قربانی های حریم خصوصی یا جریانهای بی پایان محتواهای ایجاد شده توسط کاربر که بوم تبلیغاتی را ارائه می دهند.

مشاغل کوچک ممکن است به ابزارهای شرکت های غالب فناوری متکی باشند ، اما این بدان معنا نیست که از لحاظ تئوری یک رقیب تازه کار نمی تواند چیزی را بسازد که به همان خوبی یا بهتر از آنها استفاده کند. لریچ به TechCrunch گفت: “این است که انحصارات و oligopolies چگونه کار می کنند – این شرکت های بزرگ فناوری و خدمات آنها فقط” ضروری “هستند زیرا آنها مجموعه ای بی پایان از رفتارهای ضد رقابتی را انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که آنها تنها بازی در شهر هستند.”

در حالی که کنگره با نحوه به روزرسانی قوانین طراحی شده برای دوره ای قبل از وجود مشاغل اینترنتی مبارزه می کند ، بزرگترین شرکت های فناوری همچنان به تسلط بر بازار خود ادامه می دهند و باعث می شود مشاغل و کاربران به طور یکسان با آنچه به دست آورده اند گیر کنند.

“در تلاش برای جلوگیری از نظارت نظارتی ، انحصارطلبان مانند فیس بوک ، گوگل و آمازون میلیون ها دلار هزینه کرده اند تا قانونگذاران و عموم مردم را متقاعد کنند که محصولات تجاری آنها یک راه نجات برای مشاغل کوچک است در حالی که در واقع عکس آن صادق است.” بنیانگذار و مدیر اجرایی نیکول گیل گفت. “… اما در حال حاضر صاحبان مشاغل کوچک با به اشتراک گذاشتن تجربیات تجربی خود برای افشای رابطه واقعی بین بیگ تک و خیابان اصلی مبارزه می کنند.”