کمدین حسن منهاج اکنون می تواند شما را از طریق ترافیک در Waze هدایت کند

Waze، اپلیکیشن ترافیک و ناوبری متعلق به گوگل، چهارشنبه از همکاری با کمدین حسن منهاج خبر داد که جدیدترین ناوبر شخصی خواهد بود و کاربران را با تفسیرهای مرتبط در مورد ترافیک، جوک های تحقیرآمیز و سایر بینش های خنده دار در مورد رانندگی سرگرم می کند.

Waze همچنین در حال راه اندازی نمادهای دیجیتال جدید است که روی نقشه Waze ظاهر می شوند. به عنوان مثال، کاربران می توانند نماد مینی ون “پدر حومه شهر” را دریافت کنند که نشان دهنده وضعیت مینهاج به عنوان یک پدر است و نماد “Mood” الهام گرفته از حسن، که نحوه نمایش رانندگان (معروف به Wazers) روی نقشه است. پس از فعال شدن، کاربران می‌توانند در جاده به روش «انرژی پدر حومه شهر» حرکت کنند.

برای دسترسی به این ویژگی، در منو به «Customize your drive» رفته و حسن منهاج را انتخاب کنید. در حالی که تجربه رانندگی جدید در سطح جهانی در دسترس است، مسیرهای صوتی فقط به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

Waze به خاطر بسته‌های صدای افراد مشهورش که قبلاً ستاره‌هایی مانند آرنولد شوارتزنگر، نیل پاتریک هریس و مورگان فریمن را معرفی کرده‌اند، محبوب است. در حال حاضر، Waze دستورالعمل‌های صوتی را از کریستینا آگیلرا، برادران جوناس، کهلانی و غیره ارائه می‌دهد.

مینهاج در بیانیه ای گفت: “من از شراکت با Waze به عنوان ناوبر شخصی شما در تجربه رانندگی جدید خود هیجان زده هستم.” «ماشین جایی است که من برخی از بهترین محتوایم را به دست می‌آورم – از شوخی‌هایی درباره دکه‌های ترافیکی گرفته تا تجربیات من با چراغ مخوف «Check Engine». فکر می کنم همه می توانند با مزخرفات رانندگی ارتباط برقرار کنند و من این فرصت را دوست دارم که برای همه در جاده ها کمی طنز بیاورم.”

مینهاج مسلماً به دلیل نگرش خوشبینانه و شوخی های شوخ طبعانه اش در مورد تقریباً هر موضوعی که تصور می شود شناخته شده است، بنابراین کاربران احتمالاً از ویژگی جدید بهره مند خواهند شد.