کریس بریت از Chime و Shawn Carolan از Menlo Ventures در Fintech در TechCrunch Live صحبت می کنند – TechCrunch

در دنیایی که فین تک در حال حاضر بسیار داغ است و سرمایه گذاران با شور و شوق خود برای فضا درگیر شده اند ، Chime موفق شده است موج را به کمال نزدیک برساند. این شرکت بیش از 2.6 میلیارد دلار ، از جمله 750 میلیون دلار تازه در سال جاری ، جمع آوری کرده است.

این استارتاپ که در فضای بانکی بدون کارمزد بازی می کند ، اکنون 25 میلیارد دلار ارزش گذاری کرده است. منابع به وال استریت ژورنال گفتند که IPO برای راه اندازی در افق است.

بنابراین ، ما بیش از حد خوشحال هستیم که اعلام کنیم بنیانگذار و مدیر عامل Chime ، کریس بریت ، در قسمت بعدی TechCrunch Live (سابقاً Extra Crunch Live) به ما ملحق می شود. بریت با شاون کارولان از Menlo Ventures همراه خواهد شد که در سال 2018 بودجه سری C این شرکت را هدایت کرد.

TechCrunch Live یک رویداد رایگان و هفتگی است که به مخاطبان اجازه می دهد تا با بنیانگذاران و سرمایه گذارانی که آنها را تأمین مالی می کنند ارتباط برقرار کنند تا نحوه ایجاد مشاغل با سرمایه گذاری بهتر را بیاموزند. ما در مورد آنچه سرمایه گذاران را به سمت شرکت کشاند ، نحوه انتخاب بنیانگذار همکاری با آن سرمایه گذاران خاص و نحوه همکاری آنها با یکدیگر ، و مقیاس تجارت ، پیش می رویم.

در نیمه دوم هر قسمت ، بنیانگذاران مخاطب تشویق می شوند که روی صحنه مجازی ما پرش کرده و محصولات خود را ارائه دهند و بازخورد زنده ای از دو نفره محترم ما دریافت کنند.

TechCrunch Live برای همه کسانی که مایل به حضور مستقیم هستند رایگان است ، اما فقط اعضای TechCrunch+ به کتابخانه کامل محتوای TechCrunch Live در صورت نیاز دسترسی دارند.

این قسمت از TCL در 13 اکتبر در ظهر PDT/3 بعد از ظهر EDT به پایان می رسد. آنجا میبینمت!