کجا و چه زمانی باید دلارهای جمع آوری شده خود را خرج کنید – TechCrunch

بازار امروز دارای انرژی فعال سازی زیادی است ، حتی در حالی که بیماری همه گیر همچنان ادامه دارد. ما شاهد سرمایه فراوان هستیم ، تمرکز بر سرمایه گذاری توزیع شده ، سرمایه گذاران با چک اول بیشتر از قبل ، و به تناسب ، رژه استارتاپ های جدید.

با این اوصاف ، شتاب راهی برای غلبه بر حتی بلندپروازانه ترین ها دارد. برای بنیانگذاران در مراحل اولیه ایجاد یک شرکت ، ضروری است که به طور متعادل و در عین حال متمرکز بر رشد هزینه کنند. هفته گذشته در TechCrunch Disrupt 2021 ، Harlem Capital’s هنری پیر ژاک و BBG Ventures ‘ نیشا دوآ توضیح داد که چگونه بنیانگذاران باید دلارهای اخیر جمع آوری شده خود را در محیط امروز اختصاص دهند.

منابع مالی شخصی-حتی برای بنیانگذاران-برای همه متفاوت است ، اما سرمایه گذاران از تجربیات خود در شرکت های نمونه کارها و اخلاق خود استفاده کردند تا توصیه های کلی در مورد همه چیز از اهمیت صندوق اضطراری روز تا میزان انرژی واقعی برای استخدام ارائه دهند. استعداد جدید

استخدام 101

دعا بلافاصله به فیل موجود در اتاق خطاب کرد: استخدام. همانطور که دیدیم ، استخدام همیشه برای استارتاپ هایی که از نظر منابع محدودتر هستند ، بسیار مشکل بوده است ، به عنوان مثال ، فیسبوکی که می تواند بدون چشمک زدن یک مهندس به یک مهندس 1 میلیون دلار پاداش امضا دهد. موسسان و سرمایه گذاران به من می گویند که استخدام فقط سخت تر می شود زیرا تعداد فزاینده ای از استارتاپ های با سرمایه خوب و ارزش های چشمگیر افزایش می یابد.

دوآ احساس می کند که استخدام در صدر لیست بنیانگذاران قرار دارد ، اما او از کسانی که به آن گوش می دهند خواست با تفکر عقب افتاده شروع کنند.

جمع آوری این روزها آسان تر و گذراندن آن سخت تر است ، زیرا تقاضای زیادی برای استعداد وجود دارد. پاسخ اینکه کجا باید هزینه کرد برای هر شرکتی در صنایع مختلف متفاوت خواهد بود.

من فکر می کنم بسیاری از ما اعتراف می کنیم که واقعاً در برنامه ریزی یا بودجه بندی زندگی خود مهارت چندانی نداریم. اما ما باید در این زمینه عالی باشیم تا شرکت های ما موفق شوند ، رشد کنند و به سوددهی برسند. بنابراین چیزی که ما دوست داریم بنیانگذاران آن را به چالش بکشیم این است که “آیا می توانید ستاره شمالی خود را بیان کنید؟ و سپس برنامه شما چیست؟ و آیا این برنامه برای رسیدن به آن ستاره شمالی قابل اجرا است؟ ‘ در واقع برنامه نحوه خرج کردن در اینجا شکل می گیرد. بدیهی است که شما قرار نیست در 18 ماه اول پس از اولین بررسی خود به آن ستاره شمالی برسید ، اما مجموعه ای از مراحل مهم را در پیش خواهید داشت. اولین مانع

[So, think about] مواردی که این شرکت را در دستیابی به آن ستاره شمالی بزرگتر موفق خواهد کرد؟ مطمئناً استخدام در بالای این لیست خواهد بود.

پیر ژاک از شرکت نمونه کار خود ، Pangea مستقر در میامی ، که اخیراً 70 میلیون دلار سری B را جمع آوری کرده است ، به منظور نشان دادن راهی که او در حرکت کارآفرینان در جنگ استعدادها دیده است ، استفاده کرد. به طور خلاصه ، موسسان باید به خود اجازه دهند که از فرایند استخدام دور شوند.